img
Dr. Öğr. Üyesi Metin KARTAL

Dr. Öğr. Üyesi Metin KARTAL

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitim Programları ve Öğretim

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
32
Atıf
0
h-index
0
Proje
8
WoS
Yayın
3
Atıf
30
h-index
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Program Geliştirme (Dr), 2016, 2023
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 2012, 2015
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, İngilizce Eğitimi Bölümü, 2006, 2010
Araştırma Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Program Geliştirme (Dr), 2016, 2023
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 2012, 2015
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, İngilizce Eğitimi Bölümü, 2006, 2010
Metin KARTAL, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının topluma hizmet uygulamalarına ilişkin algılarının incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2015
İngilizce, YDS, 92.5, Bahar, 2017
İngilizce, YÖKDİL, 96.25, Bahar, 2017
İngilizce, IELTS, 7, Güz, 2013
İngilizce, KPDS, 88, Bahar, 2007
Kongre Düzenleme, 7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi, Türkiye, 09-10-2019, 12-10-2019
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim Eğitim Programları ve Öğretim
2024-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2023-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2016-2023, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Programları ve Öğretim Bölümü, Türkiye
2023-2023, 31. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi Düzenleme Kurulu Üyesi, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2019-2019, Iccı Epok 2019 Düzenleme Kurulu Üyesi, Ankara Üniversitesi, Türkiye
2018-, Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı Web Sitesi Sorumlusu, Ankara Üniversitesi, Türkiye
2018-, Komisyon Üyeliği, Ankara Üniversitesi, Türkiye
2018-, Eğitim Koordinatörü, Ankara Üniversitesi, Türkiye
2017-2017, Mezuniyet Programı Düzenleme Kurulu Üyesi, Ankara Üniversitesi, Türkiye
2017-, Komisyon Üyeliği, Ankara Üniversitesi, Türkiye
2016-2018, Pedagojik Formasyon Eğitimi Grup Koordinatörü, Ankara Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2023-2024, BH107- Öğretmen Eğitimi Programları, Yüksek Lisans
2023-2024, 213906222- Öğretim ilke ve Yöntemleri, Lisans
2023-2024, PF-TRH404- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2023-2024, 224602228- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2023-2024, 224604240- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2023-2024, RSM26218- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2023-2024, RSM26219- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2023-2024, 224601218- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2023-2024, GTS216- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2023-2024, 220205232- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2023-2024, PF-TDE404- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2023-2024, 220203232- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2023-2024, PF-RSM404- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2023-2024, 213905222- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2023-2024, 213903222- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2023-2024, 213904222- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2023-2024, 442002122009- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2023-2024, 443004182018-Okullarda RPD Uygulamaları II, Lisans
2023-2024, PF-RSM402- Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, 229901204- Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans
2023-2024, EPÖ-800-Araştırma Yöntemleri ve Bilimsel Etik, Yüksek Lisans
2023-2024, 443004012018-Okullarda RPD Uygulamaları I, Lisans
2023-2024, 229911203-Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2023-2024, 229901401-Okullarda RPD Uygulamaları 1, Lisans
2023-2024, 229901201-Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2023-2024, 223002172018-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, 222002192018-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, 220507215-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, 220232219-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, 220230227-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, 220227221-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, 220225241-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, 220209225-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, 220208225-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, 220207213-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, 220206241-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, 220205231-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, 220203231 Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, 220203231-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, 220202235-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, TSM-338-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, THO-395-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, THM-315-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, SS225-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, RSM27119-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, PYNO-30-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, MZK-323-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, MZK-321-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, İŞL213-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, GTS215-Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, 229901222- Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2023-2024, İÖMD416-2017- Öğretmenlik Meslek Etiği, Lisans
2023-2024, İÖMD416+2017- Öğretmenlik Meslek Etiği, Lisans
2018-2019, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2018-2019, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2017-2018, Program Geliştirme, Lisans
2017-2018, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2017-2018, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans
2016-2017, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans
2016-2017, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
Kayıt Yok
Kişilerarası İlişkilerde İletişim Becerilerini Geliştirme Programı (Genel Kurs Programı) Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Uzman , 2022-2022
TÜRKİYE AİLE SAĞLIĞI VE PLANLAMASI VAKFI (TAPV) MÜFREDAT ARAŞTIRMASI Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı , 2021-2021
İlkokul ve Ortaokul Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2019
AB Bakanlığı Ulusal Ajans Erasmus Plus Yükseköğrenim Hareketliliği Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: , 2016-2018
Öğretmenlik Yolunda Bilişsel Koçluk Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2015-2018
AB Bakanlığı Ulusal Ajans Erasmus Plus Yükseköğrenim Hareketliliği Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Danışman , 2015-2017
AB Bakanlığı Ulusal Ajans Erasmus Plus Yükseköğrenim Hareketliliği Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2014-2015
Köyden Üniversiteye Üniversiteden Akademiye Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü , 2013-2018
Kayıt Yok
KARTAL, M. (2025) "İsrail ve Türkiye’nin Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırılması", Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 61 (61) [TR Dizin] Link  
Bıkmaz, F., İşcan, C.D., Koçer, E., KARTAL, M. (2024) "Analysis of K-12 Curricula in the Context of Comprehensive Sexuality Education", Pamukkale Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Pamukkale University Journal of Education, 2024 (63) [ESCI] Link DOI  
Bıkmaz, F., İşcan, C.D., Koçer, E., KARTAL, M. (2024) "Yaşa Uygun Kapsamlı Cinsellik Eğitimi Bağlamında Okul Öncesinden Ortaöğretime Öğretim Programlarının Analizi", Pamukkale Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Pamukkale University Journal of Education, 2024 (63) [ESCI] Link DOI  
KARTAL, M. (2024) "Chipped Stone Finds Along the Anatolian Black Sea Coast: Tekkeköy-A Shelter, Samsun, Turkey", LITHIC TECHNOLOGY, 49 (4) pp. 319-329 [SCI] DOI  
Keleşoğlu, S., KARTAL, M., Koçer, E. (2023) "Pandemi sosyal bilgiler öğretimini nasıl vurdu?", Anadolu University, 9 (1) pp. 118-149 [TR Dizin] DOI   
Aral, N., KARTAL, M., Gülleroğlu, H.D., Aslan, B., Özbal, E.Ö., Aydos, S., Kadan, G. (2022) "Children's University: How does it make a difference ?", SAGE OPEN, 12 (1) pp. 1-14 [SSCI] Link DOI    
KARTAL, M. (2020) "İnsan kaynakları yönetimi eğitim programının değerlendirilmesi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (4) pp. 1808-1833 [TR Dizin] Link DOI    
KARTAL, M. (2020) "Analysing the Perceptions of Education Faculty Students on Community Service-Learning", Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi, 53 (2) pp. 1-34 [TR Dizin] Link DOI  
Demir, Ö., KARTAL, M., KAYA, H.İ. (2019) "Evaluating Learning Objectives of Pre-School Teacher Education Programmes In Terms Of Special Field Competencies: A Curriculum Alignment Study", Teachers and Curriculum, 19 (1) pp. 34-44 Link DOI  
KARTAL, M., Demir, Ö., KAYA, H.İ. (2017) "An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teachers Metacognitive Skills in terms of their Community Service Activities Perceptions", Universal Journal of Educational Research, 5 (1) pp. 1-10 Link DOI  
Soyuncu, S., Cete, Y., Bozan, H., KARTAL, M., Akyol, A.J. (2007) "Accuracy of physical and ultrasonographic examinations by emergency physicians for the early diagnosis of intraabdominal haemorrhage in blunt abdominal trauma", INJURY-INTERNATIONAL JOURNAL OF THE CARE OF THE INJURED, 38 (5) pp. 564-569 [ESCI] DOI   
KARTAL, M., TAŞDAN, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2024) "Küreselleşme ve Uluslararası Eğitim: Küresel Bağlamda Eğitim Programları Bir Yol Ayrımı Mı Yoksa Fırlatma Rampası Mı?", EDUCongress , Diyarbakır, Türkiye, (Eylül 2024
KARTAL, M., Bıkmaz, F. (2024) "Türk Yükseköğretimi Hangi Düzeyde Öğrenen Merkezli?", EDUCongress , Diyarbakır, Türkiye, (Eylül 2024
KARTAL, M., Bıkmaz, F. (2024) "Yükseköğretimde Öğrenen Merkezli Eğitim: Bir Model Denemesi", EDUCongress , Diyarbakır, Türkiye, (Eylül 2024
Bıkmaz, F., İşcan, C.D., Koçer, E., KARTAL, M. (2023) "Yaşa Uygun Kapsamlı Cinsellik Eğitimi Bağlamında Okulöncesinden Ortaöğretime Öğretim Programlarının Analizi", 11th International Congress on Curriculum and Instruction , Aydın, Türkiye, (Ekim 2023
Bıkmaz, F., Artar, M., İlhan, A.Ç., KARTAL, M. (2023) "Eğitim Amaçlı Sosyal Medya Kullanımında Ergenler ve Ebeveynlerinin Tercihleri", II. Uluslararası Ergenlik ve Gençlik Araştırmaları Kongresi , (pp. 146), Nevşehir Kapadokya, Türkiye, (Eylül 2023
Soğuksu, A.F., KARTAL, M., Yılmaz, G., Aslan, B. (2019) "Evaluation of the 2018 Elementary National Curricula in Turkey", 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2019) , Ankara, Türkiye, (Ekim 2019
Aral, N., Aslan, B., Gülleroğlu, H.D., Özbal, E.Ö., Aydos, S., Kadan, G., KARTAL, M., Dinçer, A. (2019) "Ankara Çocuk Üniversitesi Bilim Eğitimi Programlarının Değerlendirilmesi", VIth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (pp. 210-211), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019
KARTAL, M., Gelbal, S. (2018) "Changes In Transition System From Basic Education To Secondary Education: A Historical, Descriptive And Causal View", 6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology , Prizren, Kosova, (Kasım 2018
KARTAL, M., Gözütok, F.D. (2018) "Evaluation of Human Resources Management Certificate Program", 6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology , Prizren, Kosova, (Ekim 2018
Dinçer, A., KARTAL, M., Çetinkaya, Y., Kutlu, E., Özsaray, A.E., Coşkun, G., Bıkmaz, F. (2017) "Determining the motives inspiring pre-service and in-service teachers for professional growth in terms of different variables", 42nd ATEE Annual Conference - Changing Perspectives and Approaches in Contemporary Teaching , Dubrovnik, Hırvatistan, (Ekim 2017
KARTAL, M., KAYA, H.İ. (2017) "Analysis On The Perceptions Of Prospective Teachers On Community Service-Learning/Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Algılarının İncelenmesi", 26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017) , Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
Kartal, M., Babadoğan, M.C. (2017) "Analyzing The Questions Of Pısa Exams In Terms Of Instructional Theories", 26th International Educational Sciences Congress (ICES / UEBK-2017) , (pp. 661), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
KARTAL, M., Demir, Ö., KAYA, H.İ. (2015) "An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teachers Metacognitive Skills in terms of Their Community Service Activities Perceptions", The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction , (pp. 222), Adana, Türkiye, (Ekim 2015
Bıkmaz, F., İşcan, C.D., Koçer, E., KARTAL, M. (2022) "Yaşa Uygun Kapsamlı Cinsellik Eğitimi Bağlamında Okulöncesinden Ortaöğretime Öğretim Programlarının ve Ders Kitaplarının Analizi", İstanbul/Türkiye : Türkiye Aile Sağlığı ve Planlama Vakfı (TAPV), ISBN: 2021-2022 
Aral, N., Aslan, B., Gülleroğlu, H.D., Özbal, E.Ö., Aydos, S., Kadan, G., KARTAL, M., Dinçer, A. (2020) "Bilim Eğitimi: Ankara Çocuk Üniversitesi Örnekleri", Ankara/Türkiye : Ankara Üniversitesi Basımevi, ISBN: 978-605-136-488-9 
Mızıkacı, F., KARTAL, M., Dinçer, A., Arslan, Z.U., Karataş, F., Kutlu, E., Karataş, M., Hamsi, M. (2020) "Eğitim Programı Kuramları: Çatışmalı Görüşler ve Süregelen Sorunlar", Ankara/Türkiye : Pegem Akademik, ISBN: 9781412953153 
KARTAL, M. (2019) "Program Değerlendirme: Alternatif Yaklaşımlar ve Uygulama Rehberi", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, ISBN: 9786052414569 
KARTAL, M., Bıkmaz, F. (2022) "Learner-Centered Approach: The Historical and Ideological Boundaries of the Past, Present, and Future in Higher Education", Kitap: Handbook of Research on Learner-Centered Approaches to Teaching in an Age of Transformational Change, Hershey, Pennsylvania/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9781668442401 
KARTAL, M. (2020) "Bölüm 5: Toplumsal Yeniden Yapılandırma İdeolojisi", Kitap: Eğitim Programı Kuramları: Çatışmalı Görüşler ve Süregelen Sorunlar, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 157 / 208, ISBN: 978-605-037-053-9 
KARTAL, M., Bıkmaz, F. (2019) "Yükseköğretimde Önceki Öğrenmelerin Tanınması Süreçleri ve Farklı Ülkelerdeki Uygulama Örnekleri", Kitap: Prof. Dr. F. Dilek Gözütok’a Armağan, Ankara/Türkiye : Ankara Üniversitesi Basımevi, Bölüm Sayfaları: 259 / 284, ISBN: 978-605-136-457-5 
KARTAL, M. (2019) "Reporting Evaluation Results: Maximizing Useand Understanding", Kitap: Program Evaluation: Alternative Approaches and Practical Guidelines, Ankara/Türkiye : PEGEM, Bölüm Sayfaları: 454 / 486, ISBN: 9786052414569 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Üye, Eğitim Programları ve Öğretim Derneği, 2013-
Atıflar
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
(2017) "2017-2018 Akademik Yılı Akademik Teşvik Ödülü" ANKARA ÜNİVERSİTESİ
(2015) "2015-2016 Akademik Yılı Akademik Teşvik Ödülü" KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Fatma Bıkmaz
Ankara Üniversitesi
2017 - 2024 10
Ece Koçer
Ankara Üniversitesi
2022 - 2024 5
Kafkas Üniversitesi
2015 - 2019 4
Berna Aslan
Ankara Üniversitesi
2019 - 2022 4
Canay Demirhan İşcan
Ankara Üniversitesi
2022 - 2024 4
Ayşemine Dinçer
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
2017 - 2020 4
Ece Özdoğan Özbal
Ankara Üniversitesi
2019 - 2022 3
Hamide Deniz Gülleroğlu
Ankara Üniversitesi
2019 - 2022 3
Sebahat Aydos
Ankara Üniversitesi
2019 - 2022 3
Neriman Aral
Ankara Üniversitesi
2019 - 2022 3
Gül Kadan
Çankırı Karatekin Üniversitesi
2019 - 2022 3
Özden Demir
Kafkas Üniversitesi
2015 - 2019 3
Emine Kutlu
Ted Üniversitesi
2017 - 2020 2
-
2024 1
-
2024 1
Fatih Karataş
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
2020 1
Meltem Karataş
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
2020 1
Fatma Mızıkacı
Ankara Üniversitesi
2020 1
Mustafa Cem Babadoğan
Ankara Üniversitesi
2017 1
Alev Elmalı Özsaray
Hacettepe Üniversitesi
2017 1
Gülşah Coşkun
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
2017 1
Meryem Hamsi
Yozgat Bozok Üniversitesi
2020 1
Müge Artar
-
2023 1
Metin Kartal
-
2017 1
Zülal Uğur Arslan
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
2020 1
Asuman Fulya Soğuksu
Ankara Üniversitesi
2019 1
Serkan Keleşoğlu
-
2023 1
Selahattin Gelbal
Hacettepe Üniversitesi
2018 1
Ayşe Çakır İlhan
Kapadokya Üniversitesi
2023 1
A. J. Akyol
-
2007 1
Fatma Dilek Gözütok
-
2018 1
Gülbahar Yılmaz
-
2019 1
H. Bozan
-
2007 1
S. Soyuncu
-
2007 1
Y. Cete
-
2007 1
Yalçın Çetinkaya
-
2017 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
338.
78368 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
180.
9825 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
36.
356 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Programları ve Öğretim 356
Anahtar Kelimeler Eğitim Programları ve Öğretim
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 5 0 30 20 195 230 0 190 25 36
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 466 . - 519 . 524 . 349 . 301 . - 435 . 580 . 338 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 323 . - 324 . 327 . 161 . 131 . - 188 . 363 . 180 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 83 . - 65 . 71 . 25 . 14 . - 31 . 87 . 36 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 74 . - 59 . 62 . 23 . 12 . - 25 . 79 . 33 .
Toplam Yayın 1 0 4 2 6 4 0 3 3 5
Toplam Makale 0 0 1 0 1 2 0 1 1 2
Toplam Kitap 0 0 0 0 3 2 0 2 0 0
Toplam Bildiri 1 0 3 2 2 0 0 0 2 3
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 1 0 1 2 0 0 0 2
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 1 2 0 1 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 2 0 0 1 0 0
Bildiri (Uluslararası) 1 0 3 2 2 0 0 0 2 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri