Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Program Geliştirme (Dr), 2016, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 2012, 2015 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, İngilizce Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Program Geliştirme (Dr), 2016, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 2012, 2015 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, İngilizce Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
Metin KARTAL, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının topluma hizmet uygulamalarına ilişkin algılarının incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2015 |
İngilizce, YDS, 92.5, Bahar, 2017 |
İngilizce, YÖKDİL, 96.25, Bahar, 2017 |
İngilizce, IELTS, 7, Güz, 2013 |
İngilizce, KPDS, 88, Bahar, 2007 |
Kongre Düzenleme, 7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi, Türkiye, 09-10-2019, 12-10-2019 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim Eğitim Programları ve Öğretim |
2024-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2023-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2016-2023, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Programları ve Öğretim Bölümü, Türkiye |
2023-2023, 31. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi Düzenleme Kurulu Üyesi, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2019-2019, Iccı Epok 2019 Düzenleme Kurulu Üyesi, Ankara Üniversitesi, Türkiye |
2018-, Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı Web Sitesi Sorumlusu, Ankara Üniversitesi, Türkiye |
2018-, Komisyon Üyeliği, Ankara Üniversitesi, Türkiye |
2018-, Eğitim Koordinatörü, Ankara Üniversitesi, Türkiye |
2017-2017, Mezuniyet Programı Düzenleme Kurulu Üyesi, Ankara Üniversitesi, Türkiye |
2017-, Komisyon Üyeliği, Ankara Üniversitesi, Türkiye |
2016-2018, Pedagojik Formasyon Eğitimi Grup Koordinatörü, Ankara Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, BH107- Öğretmen Eğitimi Programları, Yüksek Lisans |
2023-2024, 213906222- Öğretim ilke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, PF-TRH404- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, 224602228- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, 224604240- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, RSM26218- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, RSM26219- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, 224601218- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, GTS216- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, 220205232- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, PF-TDE404- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, 220203232- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, PF-RSM404- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, 213905222- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, 213903222- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, 213904222- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, 442002122009- Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, 443004182018-Okullarda RPD Uygulamaları II, Lisans |
2023-2024, PF-RSM402- Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, 229901204- Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, EPÖ-800-Araştırma Yöntemleri ve Bilimsel Etik, Yüksek Lisans |
2023-2024, 443004012018-Okullarda RPD Uygulamaları I, Lisans |
2023-2024, 229911203-Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, 229901401-Okullarda RPD Uygulamaları 1, Lisans |
2023-2024, 229901201-Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, 223002172018-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, 222002192018-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, 220507215-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, 220232219-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, 220230227-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, 220227221-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, 220225241-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, 220209225-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, 220208225-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, 220207213-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, 220206241-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, 220205231-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, 220203231 Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, 220203231-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, 220202235-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, TSM-338-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, THO-395-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, THM-315-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, SS225-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, RSM27119-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, PYNO-30-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, MZK-323-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, MZK-321-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, İŞL213-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, GTS215-Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, 229901222- Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2023-2024, İÖMD416-2017- Öğretmenlik Meslek Etiği, Lisans |
2023-2024, İÖMD416+2017- Öğretmenlik Meslek Etiği, Lisans |
2018-2019, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2018-2019, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Program Geliştirme, Lisans |
2017-2018, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2016-2017, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2016-2017, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
Kayıt Yok |
Kişilerarası İlişkilerde İletişim Becerilerini Geliştirme Programı (Genel Kurs Programı) Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Uzman , 2022-2022 |
TÜRKİYE AİLE SAĞLIĞI VE PLANLAMASI VAKFI (TAPV) MÜFREDAT ARAŞTIRMASI Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı , 2021-2021 |
İlkokul ve Ortaokul Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2019 |
AB Bakanlığı Ulusal Ajans Erasmus Plus Yükseköğrenim Hareketliliği Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: , 2016-2018 |
Öğretmenlik Yolunda Bilişsel Koçluk Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2015-2018 |
AB Bakanlığı Ulusal Ajans Erasmus Plus Yükseköğrenim Hareketliliği Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Danışman , 2015-2017 |
AB Bakanlığı Ulusal Ajans Erasmus Plus Yükseköğrenim Hareketliliği Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2014-2015 |
Köyden Üniversiteye Üniversiteden Akademiye Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü , 2013-2018 |
Kayıt Yok |
KARTAL, M. (2025) "İsrail ve Türkiye’nin Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırılması", Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 61 (61) [TR Dizin] Link |
Bıkmaz, F., İşcan, C.D., Koçer, E., KARTAL, M. (2024) "Analysis of K-12 Curricula in the Context of Comprehensive Sexuality Education", Pamukkale Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Pamukkale University Journal of Education, 2024 (63) [ESCI] Link DOI |
Bıkmaz, F., İşcan, C.D., Koçer, E., KARTAL, M. (2024) "Yaşa Uygun Kapsamlı Cinsellik Eğitimi Bağlamında Okul Öncesinden Ortaöğretime Öğretim Programlarının Analizi", Pamukkale Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Pamukkale University Journal of Education, 2024 (63) [ESCI] Link DOI |
KARTAL, M. (2024) "Chipped Stone Finds Along the Anatolian Black Sea Coast: Tekkeköy-A Shelter, Samsun, Turkey", LITHIC TECHNOLOGY, 49 (4) pp. 319-329 [SCI] DOI |
Keleşoğlu, S., KARTAL, M., Koçer, E. (2023) "Pandemi sosyal bilgiler öğretimini nasıl vurdu?", Anadolu University, 9 (1) pp. 118-149 [TR Dizin] DOI |
Aral, N., KARTAL, M., Gülleroğlu, H.D., Aslan, B., Özbal, E.Ö., Aydos, S., Kadan, G. (2022) "Children's University: How does it make a difference ?", SAGE OPEN, 12 (1) pp. 1-14 [SSCI] Link DOI |
KARTAL, M. (2020) "İnsan kaynakları yönetimi eğitim programının değerlendirilmesi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (4) pp. 1808-1833 [TR Dizin] Link DOI |
KARTAL, M. (2020) "Analysing the Perceptions of Education Faculty Students on Community Service-Learning", Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi, 53 (2) pp. 1-34 [TR Dizin] Link DOI |
Demir, Ö., KARTAL, M., KAYA, H.İ. (2019) "Evaluating Learning Objectives of Pre-School Teacher Education Programmes In Terms Of Special Field Competencies: A Curriculum Alignment Study", Teachers and Curriculum, 19 (1) pp. 34-44 Link DOI |
KARTAL, M., Demir, Ö., KAYA, H.İ. (2017) "An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teachers Metacognitive Skills in terms of their Community Service Activities Perceptions", Universal Journal of Educational Research, 5 (1) pp. 1-10 Link DOI |
Soyuncu, S., Cete, Y., Bozan, H., KARTAL, M., Akyol, A.J. (2007) "Accuracy of physical and ultrasonographic examinations by emergency physicians for the early diagnosis of intraabdominal haemorrhage in blunt abdominal trauma", INJURY-INTERNATIONAL JOURNAL OF THE CARE OF THE INJURED, 38 (5) pp. 564-569 [ESCI] DOI |
KARTAL, M., TAŞDAN, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2024) "Küreselleşme ve Uluslararası Eğitim: Küresel Bağlamda Eğitim Programları Bir Yol Ayrımı Mı Yoksa Fırlatma Rampası Mı?", EDUCongress , Diyarbakır, Türkiye, (Eylül 2024) |
KARTAL, M., Bıkmaz, F. (2024) "Türk Yükseköğretimi Hangi Düzeyde Öğrenen Merkezli?", EDUCongress , Diyarbakır, Türkiye, (Eylül 2024) |
KARTAL, M., Bıkmaz, F. (2024) "Yükseköğretimde Öğrenen Merkezli Eğitim: Bir Model Denemesi", EDUCongress , Diyarbakır, Türkiye, (Eylül 2024) |
Bıkmaz, F., İşcan, C.D., Koçer, E., KARTAL, M. (2023) "Yaşa Uygun Kapsamlı Cinsellik Eğitimi Bağlamında Okulöncesinden Ortaöğretime Öğretim Programlarının Analizi", 11th International Congress on Curriculum and Instruction , Aydın, Türkiye, (Ekim 2023) |
Bıkmaz, F., Artar, M., İlhan, A.Ç., KARTAL, M. (2023) "Eğitim Amaçlı Sosyal Medya Kullanımında Ergenler ve Ebeveynlerinin Tercihleri", II. Uluslararası Ergenlik ve Gençlik Araştırmaları Kongresi , (pp. 146), Nevşehir Kapadokya, Türkiye, (Eylül 2023) |
Soğuksu, A.F., KARTAL, M., Yılmaz, G., Aslan, B. (2019) "Evaluation of the 2018 Elementary National Curricula in Turkey", 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2019) , Ankara, Türkiye, (Ekim 2019) |
Aral, N., Aslan, B., Gülleroğlu, H.D., Özbal, E.Ö., Aydos, S., Kadan, G., KARTAL, M., Dinçer, A. (2019) "Ankara Çocuk Üniversitesi Bilim Eğitimi Programlarının Değerlendirilmesi", VIth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (pp. 210-211), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
KARTAL, M., Gelbal, S. (2018) "Changes In Transition System From Basic Education To Secondary Education: A Historical, Descriptive And Causal View", 6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology , Prizren, Kosova, (Kasım 2018) |
KARTAL, M., Gözütok, F.D. (2018) "Evaluation of Human Resources Management Certificate Program", 6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology , Prizren, Kosova, (Ekim 2018) |
Dinçer, A., KARTAL, M., Çetinkaya, Y., Kutlu, E., Özsaray, A.E., Coşkun, G., Bıkmaz, F. (2017) "Determining the motives inspiring pre-service and in-service teachers for professional growth in terms of different variables", 42nd ATEE Annual Conference - Changing Perspectives and Approaches in Contemporary Teaching , Dubrovnik, Hırvatistan, (Ekim 2017) |
KARTAL, M., KAYA, H.İ. (2017) "Analysis On The Perceptions Of Prospective Teachers On Community Service-Learning/Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Algılarının İncelenmesi", 26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017) , Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
Kartal, M., Babadoğan, M.C. (2017) "Analyzing The Questions Of Pısa Exams In Terms Of Instructional Theories", 26th International Educational Sciences Congress (ICES / UEBK-2017) , (pp. 661), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
KARTAL, M., Demir, Ö., KAYA, H.İ. (2015) "An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teachers Metacognitive Skills in terms of Their Community Service Activities Perceptions", The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction , (pp. 222), Adana, Türkiye, (Ekim 2015) |
Bıkmaz, F., İşcan, C.D., Koçer, E., KARTAL, M. (2022) "Yaşa Uygun Kapsamlı Cinsellik Eğitimi Bağlamında Okulöncesinden Ortaöğretime Öğretim Programlarının ve Ders Kitaplarının Analizi", İstanbul/Türkiye : Türkiye Aile Sağlığı ve Planlama Vakfı (TAPV), ISBN: 2021-2022 |
Aral, N., Aslan, B., Gülleroğlu, H.D., Özbal, E.Ö., Aydos, S., Kadan, G., KARTAL, M., Dinçer, A. (2020) "Bilim Eğitimi: Ankara Çocuk Üniversitesi Örnekleri", Ankara/Türkiye : Ankara Üniversitesi Basımevi, ISBN: 978-605-136-488-9 |
Mızıkacı, F., KARTAL, M., Dinçer, A., Arslan, Z.U., Karataş, F., Kutlu, E., Karataş, M., Hamsi, M. (2020) "Eğitim Programı Kuramları: Çatışmalı Görüşler ve Süregelen Sorunlar", Ankara/Türkiye : Pegem Akademik, ISBN: 9781412953153 |
KARTAL, M. (2019) "Program Değerlendirme: Alternatif Yaklaşımlar ve Uygulama Rehberi", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, ISBN: 9786052414569 |
KARTAL, M., Bıkmaz, F. (2022) "Learner-Centered Approach: The Historical and Ideological Boundaries of the Past, Present, and Future in Higher Education", Kitap: Handbook of Research on Learner-Centered Approaches to Teaching in an Age of Transformational Change, Hershey, Pennsylvania/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9781668442401 |
KARTAL, M. (2020) "Bölüm 5: Toplumsal Yeniden Yapılandırma İdeolojisi", Kitap: Eğitim Programı Kuramları: Çatışmalı Görüşler ve Süregelen Sorunlar, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 157 / 208, ISBN: 978-605-037-053-9 |
KARTAL, M., Bıkmaz, F. (2019) "Yükseköğretimde Önceki Öğrenmelerin Tanınması Süreçleri ve Farklı Ülkelerdeki Uygulama Örnekleri", Kitap: Prof. Dr. F. Dilek Gözütok’a Armağan, Ankara/Türkiye : Ankara Üniversitesi Basımevi, Bölüm Sayfaları: 259 / 284, ISBN: 978-605-136-457-5 |
KARTAL, M. (2019) "Reporting Evaluation Results: Maximizing Useand Understanding", Kitap: Program Evaluation: Alternative Approaches and Practical Guidelines, Ankara/Türkiye : PEGEM, Bölüm Sayfaları: 454 / 486, ISBN: 9786052414569 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Üye, Eğitim Programları ve Öğretim Derneği, 2013- |
(2017) "2017-2018 Akademik Yılı Akademik Teşvik Ödülü" ANKARA ÜNİVERSİTESİ |
(2015) "2015-2016 Akademik Yılı Akademik Teşvik Ödülü" KAFKAS ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Fatma Bıkmaz
Ankara Üniversitesi
|
2017 - 2024 | 10 |
Ece Koçer
Ankara Üniversitesi
|
2022 - 2024 | 5 |
Kafkas Üniversitesi
|
2015 - 2019 | 4 |
Berna Aslan
Ankara Üniversitesi
|
2019 - 2022 | 4 |
Canay Demirhan İşcan
Ankara Üniversitesi
|
2022 - 2024 | 4 |
Ayşemine Dinçer
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 4 |
Ece Özdoğan Özbal
Ankara Üniversitesi
|
2019 - 2022 | 3 |
Hamide Deniz Gülleroğlu
Ankara Üniversitesi
|
2019 - 2022 | 3 |
Sebahat Aydos
Ankara Üniversitesi
|
2019 - 2022 | 3 |
Neriman Aral
Ankara Üniversitesi
|
2019 - 2022 | 3 |
Gül Kadan
Çankırı Karatekin Üniversitesi
|
2019 - 2022 | 3 |
Özden Demir
Kafkas Üniversitesi
|
2015 - 2019 | 3 |
Emine Kutlu
Ted Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 2 |
-
|
2024 | 1 |
-
|
2024 | 1 |
Fatih Karataş
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Meltem Karataş
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Fatma Mızıkacı
Ankara Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Mustafa Cem Babadoğan
Ankara Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Alev Elmalı Özsaray
Hacettepe Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Gülşah Coşkun
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Meryem Hamsi
Yozgat Bozok Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Müge Artar
-
|
2023 | 1 |
Metin Kartal
-
|
2017 | 1 |
Zülal Uğur Arslan
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Asuman Fulya Soğuksu
Ankara Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Serkan Keleşoğlu
-
|
2023 | 1 |
Selahattin Gelbal
Hacettepe Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Ayşe Çakır İlhan
Kapadokya Üniversitesi
|
2023 | 1 |
A. J. Akyol
-
|
2007 | 1 |
Fatma Dilek Gözütok
-
|
2018 | 1 |
Gülbahar Yılmaz
-
|
2019 | 1 |
H. Bozan
-
|
2007 | 1 |
S. Soyuncu
-
|
2007 | 1 |
Y. Cete
-
|
2007 | 1 |
Yalçın Çetinkaya
-
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Programları ve Öğretim | 356 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Programları ve Öğretim |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 0 | 30 | 20 | 195 | 230 | 0 | 190 | 25 | 36 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 466 . | - | 519 . | 524 . | 349 . | 301 . | - | 435 . | 580 . | 338 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 323 . | - | 324 . | 327 . | 161 . | 131 . | - | 188 . | 363 . | 180 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 83 . | - | 65 . | 71 . | 25 . | 14 . | - | 31 . | 87 . | 36 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 74 . | - | 59 . | 62 . | 23 . | 12 . | - | 25 . | 79 . | 33 . |
Toplam Yayın | 1 | 0 | 4 | 2 | 6 | 4 | 0 | 3 | 3 | 5 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 2 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 0 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |