Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, Columbia University, , 2007, 2012 |
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, Temple University {Pennsylvania}, , 2006, 2007 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezsiz), 2002, 2004 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1998, 2002 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, Columbia University, , 2007, 2012 |
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, Temple University {Pennsylvania}, , 2006, 2007 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezsiz), 2002, 2004 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1998, 2002 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 86, 2014-YDS S, 2014 |
Değerlendirme, Bilimsel Araştırma Projeleri Değerlendirme Alt Komisyonu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, 24-03-2017, 27-03-2019 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi |
2013-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2017-2018, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2013-2019, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Nergis Yılmaz, Yüksek Lisans, Web ve mobil platformlarda bulunan dijital matematik oyunlarınınmultimedya öğrenme kuramına göre incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ayşe Nur Öztürk, Yüksek Lisans, Dijital hikayelerle bütünleştirilmiş dijital oyunların beşinci sınıf öğrencilerinin matematik dersi yüzdeler konusundaki akademik başarıları ve motivasyonları üzerindeki etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Zeynep Özay, Yüksek Lisans, Matematik dersinde artırılmış gerçeklik kullanımının öğrenci başarısına etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Ayşenur Balcı, Yüksek Lisans, Oyunlaştırma Etkinliklerinin Öğrencilerin Matematik Dersindeki Akademik Başarıları ve Motivasyonları Üzerindeki Etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
İbrahim Ayla, Yüksek Lisans, Dijital Öyküleme Yönteminin 6.sınıf öğrencilerinin Arazi ölçme Konusunu Öğrenmeleri Üzerindeki Etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Melisa Seyrek, Yüksek Lisans, TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİNİN 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÇEMBER VE DAİRE KONUSU İLE İLGİLİ MOTİVASYON VE BAŞARILARI ÜZERİNE ETKİSİ, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
2022-2023, Matematik Eğitiminde Akademik Yazma, Yüksek Lisans |
2022-2023, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2022-2023, Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I, Lisans |
2022-2023, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması-1, Lisans |
2022-2023, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2021-2022, Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi II, Yüksek Lisans |
2021-2022, Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi II, Yüksek Lisans |
2021-2022, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2021-2022, Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans |
2021-2022, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması-2, Lisans |
2021-2022, Materyal Tasarımı, Lisans |
2021-2022, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2021-2022, Algoritma ve Programlama, Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2020-2021, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2020-2021, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2020-2021, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2020-2021, Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I, Lisans |
2020-2021, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans |
2020-2021, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2020-2021, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2020-2021, Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi II, Yüksek Lisans |
2020-2021, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2020-2021, Algoritma ve Programlama, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I, Lisans |
2019-2020, Medya Okuryazarlığı, Lisans |
2019-2020, Medya Okuryazarlığı, Lisans |
2019-2020, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2019-2020, Algoritma ve Programlama, Lisans |
2019-2020, Matematik Öğretim Programı, Lisans |
2018-2019, Matematik Öğretim Programı, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Medya Okuryazarlığı, Lisans |
2018-2019, Medya Okuryazarlığı, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2018-2019, Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I, Lisans |
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Medya Okuryazarlığı, Lisans |
2017-2018, Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2017-2018, Medya Okuryazarlığı, Lisans |
2017-2018, Matematik Öğretim Programı, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2016-2017, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2016-2017, Medya Okuryazarlığı, Lisans |
2016-2017, Medya Okuryazarlığı, Lisans |
2016-2017, Medya Okuryazarlığı, Lisans |
2016-2017, Temel Matematik II, Lisans |
2016-2017, Temel Matematik II, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I, Lisans |
2016-2017, Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi, Lisans |
2016-2017, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2016-2017, Temel Matematik I, Lisans |
2016-2017, Temel Matematik I, Lisans |
2016-2017, Medya Okuryazarlığı, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Matematik Öğretim Programı, Lisans |
2015-2016, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2015-2016, Bilgisayar II, Lisans |
2015-2016, Bilgisayar II, Lisans |
2015-2016, Bilgisayar II, Lisans |
2015-2016, Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi, Lisans |
2015-2016, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2015-2016, Bilgisayar I, Lisans |
2015-2016, Bilgisayar I, Lisans |
2015-2016, Bilgisayar I, Lisans |
2015-2016, Bilgisayar II, Lisans |
2015-2016, Bilgisayar I, Lisans |
2014-2015, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2014-2015, Bilgisayar II, Lisans |
2014-2015, Bilgisayar II, Lisans |
2014-2015, Bilgisayar II, Lisans |
2014-2015, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2014-2015, Bilgisayar I, Lisans |
2014-2015, Bilgisayar I, Lisans |
2014-2015, Bilgisayar I, Lisans |
2014-2015, Bilgisayar I, Lisans |
2014-2015, Bilgisayar I, Lisans |
2014-2015, Bilgisayar I, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar II, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar II, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar II, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar II, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar II, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar I, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar I, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar I, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar I, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar I, Lisans |
Kayıt Yok |
Matematik Fuarı (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2021-2022 |
Hizmet Sürecindeki Öğretmenler İçin Akademisyen-Öğretmen İşbirliğine Dayalı Bir Akademik Danışmanlık Modelinin Geliştirilmesi: Bir Aksiyon Çalışması (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2019-2021 |
Games for Learning funded by Microsoft Research (Uluslararası) Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Araştırmacı , 2009-2012 |
Kayıt Yok |
Yılmaz, N., GÜNBAŞ, N. (2023) "Dijital oyun bağımlılığı ve matematik kaygısı ilişkisi: Bir korelasyonel çalIşma.", 15. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023) |
Özay, Z., GÜNBAŞ, N. (2023) "Matematik dersinde sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik kullanımı.", 15. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023) |
Balcı, A., GÜNBAŞ, N. (2023) "Mobil odaklanma uygulamalarının öğrencilerin matematik dersindeki bireysel öğrenme performanslari üzerindeki etkisi", 15. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023) |
Gözüküçük, M., GÜNBAŞ, N. (2021) "Uzaktan Eğitim Sürecinin Eğitim Fakültesi Öğrencileri Perspektifinden Değerlendirilmesi:Covid-19 Pandemisi", International Congress of Pedagogical Research , (pp. 31), Online, Türkiye, (Mayıs 2021) |
GÜNBAŞ, N., Gözüküçük, M. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Yeterlikleri İle İlgili Görüşleri", 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi , (pp. 240), Muğla, Türkiye, (Ekim 2019) |
YILDIZ, H., GÜNBAŞ, N. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterlilik Algılarının İncelenmesi", 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , (pp. 192-193), Çeşme/İzmir, Türkiye, (Eylül 2019) |
GÜNBAŞ, N., Gözüküçük, M. (2019) "Pre-Service Elementary Teachers Improve Fourth Graders Listening Comprehension by Designing Digital Texts with Coding", American Educational Research Association (AERA) , Toronto, Kanada, (Nisan 2019) |
GÜNBAŞ, N., YILDIZ, H. (2018) "Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretim Programı Dersinde Edmodo Kullanımı ile İlgili Görüşleri", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARIVE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 851-854), Kars, Türkiye, (Ekim 2018) |
GÜNBAŞ, N., KALA, N. (2018) "Pre-Service Science Teachers’ Views Towards Programming In Creating Their own Technology Based Teaching Environments", ERPA International Congress on Education , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2018) |
GÜNBAŞ, N. (2018) "Animated stories on 4th grade students’ word problem solving achievement", XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences , Kuşadası, Türkiye, (Şubat 2018) |
KALA, N., GÜNBAŞ, N., Akbay, M. (2016) "İnteraktif Kitaplar Yeterince Etkili mi?: Bir Rubrik Geliştirme Çalışması", 10th Internatonal Computer & Instructonal Technologes Symposum , Rize, Türkiye, (Mayıs 2016) |
GÜNBAŞ, N. (2014) "Can a Computer-Based Story be Helpful for Students’ Mathematics Word Problem Solving Achievement?", Annual Meeting of the American Educational Research Association (AERA) , Philadelphia, Pa, Amerika Birleşik Devletleri, (Şubat 2014) |
Türkay, S., Hoffman, D.L., GÜNBAŞ, N., Pantıphar, C., Adinolf, S., Kınzer, C.K. (2013) "Exploring a New Approach to Visual Asset Design", Games + Learning + Society Conference (GLS 8.0) , (pp. 299-305), Madison, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, (Eylül 2013) |
Kınzer, C.K., Hoffman, D.L., Türkay, S., Paek, S., Pantıphar, C., GÜNBAŞ, N. (2013) "Designs for Learning: Examining Customization, Modality, and User Control in Game-Based Learning Environments (Sempozyum)", EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology , (pp. 1193-1198), Victoria, Kanada, (Haziran 2013) |
Hoffman, D.L., Kınzer, C.K., Türkay, S., Paek, S., Pantıphar, C., GÜNBAŞ, N. (2013) "Part 2: Designs for Learning: Examining Customization, Modality, and User Control in Game-Based Learning Environments (Sempozyum)", Proceedings of EdMedia 2013--World Conference on Educational Media and Technology , (pp. 997-1002), Waynesville, Nc, Amerika Birleşik Devletleri, (Haziran 2013) |
Kinzer, C.K., Hoffman, D.L., Türkay, S., GÜNBAŞ, N., Pantıphar, C., Tatyana, D., Apıchaı, C. (2012) "The Impact of Choice and Feedback on Learning, Motivation,and Performance in an Educational Video Game", Proceedings of the Games, Learning, and Society Conference , (pp. 175-181), Amerika Birleşik Devletleri, (Haziran 2012) |
Pantıphar, C., Apıchaı, C., GÜNBAŞ, N., Tatyana, D., Hoffman, D.L., Türkay, S. (2012) "Investigating the Effects of Choice and Feedback as Learning Mechanics in an Educational Game", Teachers College Educational Technology Conference (TCETC) , (pp. 10-11), New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2012) |
Kinzer, C.K., Hoffman, D.L., Türkay, S., GÜNBAŞ, N., Pantıphar, C. (2012) "Shaping the Play Experience: Examining Feedback and Choice in Games for Learning", Annual Meeting of the American Educational Research Association (AERA) , Vancouver, Kanada, (Şubat 2012) |
Kinzer, C.K., Türkay, S., Hoffman, D.L., GÜNBAŞ, N., Pantıphar, C. (2011) "Eye tracking Students Focus in a Multimodal Text: Implications for Pre-Service Educators.", 61st Annual Conference of the Literacy Research Association (LRA) , Jacksonville, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, (Kasım 2011) |
Türkay, S., Hoffman, D.L., GÜNBAŞ, N., Pantıphar, C. (2011) "Investigating Video Game Characters as Role Models in Science, Technology, Engineering and Mathematics", Teachers College Educational Technology Conference (TCETC) , New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2011) |
Kınzer, C.K., Hoffman, D.L., Türkay, S., GÜNBAŞ, N., Nagle, C. (2011) "Format Matters: Narrative, Learning, and Motivation.", American Educational Research Association (AERA) , New Orleans, Louisiana, Amerika Birleşik Devletleri, (Şubat 2011) |
Kınzer, C.K., Hoffman, D.L., Türkay, S., GÜNBAŞ, N., Nagle, C. (2010) "Understanding Narrative Elements in Digital and Traditional Texts", 60th Annual Meeting of the Literacy Research Association (LRA) , Fort Worth, Tx, Amerika Birleşik Devletleri, (Aralık 2010) |
Türkay, S., Kınzer, C.K., Hoffman, D.L., GÜNBAŞ, N., Nagle, C. (2010) "A snapshot on youths’ activities on online gaming forums: Internet and informal learning.", EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology , (pp. 3987-3992), Toronto, Kanada, (Haziran 2010) |
Kinzer, C.K., Türkay, S., Hoffman, D.L., Nagle, C., GÜNBAŞ, N. (2010) "Toward a Universal Game Design Assessment Tool: Establishing a Game Design Patterns Rubric.", Games, Learning Society Conference (GLS 6.0) , Madison, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, (Haziran 2010) |
Türkay, S., GÜNBAŞ, N., Nagle, C., Hoffman, D.L. (2010) "The Stories of Our Lives:Narrative in Games and its Effect on Teens' Engagement in Reading", Teachers College Educational Technology Conference (TCETC) , (pp. 52-55), New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2010) |
Kınzer, C.K., Hoffman, D.L., Türkay, S., Nagle, C., GÜNBAŞ, N. (2010) "Narrative format, design and understanding: Are games the best way to tell a story?", Games, Learning and Society Conference (GLS 6.0) , Madison, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2010) |
GÜNBAŞ, N., İLGÜN, Ş. (2021) "Bilgisayar Destekli Geometri Oyunları ve Uygulamaları (Ortaokul Öğretmen ve Öğrencileri İçin)", Ankara/Türkiye : Vize Yayıncılık |
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., GÜNBAŞ, N. (2021) "ŞifreMat5-6-7-8 OKU, ANLA, ÇÖZ", Ankara/Türkiye : VizeTek Yayıncılık |
GÜNBAŞ, N., İLGÜN, Ş., Altıntaş, E. (2019) "ŞifreMat-5 OKU, ANLA , ÇÖZ", Ankara/Türkiye : VİZE YAYINCILIK |
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., GÜNBAŞ, N. (2019) "ŞifreMat-6 OKU, ANLA , ÇÖZ", Ankara/Türkiye : VİZE YAYINCILIK |
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş., GÜNBAŞ, N. (2019) "ŞifreMAT-7 OKU, ANLA , ÇÖZ", Ankara/Türkiye : VİZE YAYINCILIK |
GÜNBAŞ, N. (2020) "Okul Dışı Öğretim Materyalleri", Kitap: Kuramdan Uygulamaya Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Kınzer, C.K., Türkay, S., Hoffman, D.L., GÜNBAŞ, N., Pantıphar, C., Apıchaı, C., Tatyana, D. (2012) "Examining the effects of text and images on story comprehension: An eye-tracking study of reading in a video game and comic book (Section III: Researching How and Why We Use Technologies in Literacy Practices)", Kitap: 61st Yearbook of the Literacy Research Association, Oak Creek, Wisconsin/Amerika Birleşik Devletleri : Literacy Research Association, Inc. |
Kınzer, C.K., Hoffman, D.L., Türkay, S., GÜNBAŞ, N., Pantıphar, C. (2011) "Exploring motivation and comprehension of a narrative in a video game, book, and comic book format (Section II: Effective Instruction Fostering Meaning-Making)", Kitap: 60th Yearbook of the Literacy Research Association, Oak Creek, Wisconsin/Amerika Birleşik Devletleri : Literacy Research Association, Inc. |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Kitap) ŞifreMat-7 OKU, ANLA , ÇÖZ, 2019, Editör |
(Ulusal - Kitap) ŞifreMat-5 OKU , ANLA , ÇÖZ, 2019, Editör |
(Ulusal - Kitap) ŞifreMat-6 OKU , ANLA , ÇÖZ, 2019, Editör |
(Ulusal - Dergi) Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 2018, Yrd. Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Computer Assisted Learning, 2018 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Computers and Education, 2018 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Computers and Education, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Computer Assisted Learning, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2015 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Computer Assisted Learning, 2015 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Artificial Intelligence Review (AIRE), 2015 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Computer Assisted Learning, 2014 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Sergi: Game Expo, Games for Learning Institute’s GameFest, (The annual Games for Change (G4C) conference)--Avatar Sorter, 25-05-2010 |
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Sergi: Game Expo, Games for Learning Institute’s GameFest, (The annual Games for Change (G4C) conference)--Alaaddin ve manipülatifler, 25-05-2010 |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Danıel L Hoffman
-
|
2010 - 2013 | 16 |
Selen Türkay
-
|
2010 - 2013 | 16 |
Chantes Pantıphar
-
|
2011 - 2013 | 10 |
Meral Gözüküçük
Manisa Celâl Bayar Üniversitesi
|
020 - 2023 | 8 |
Charles, K. Kınzer
-
|
2010 - 2013 | 7 |
Kafkas Üniversitesi
|
2019 - 2023 | 6 |
Caıtlın Nagle
-
|
2010 - 2011 | 5 |
Esra Altıntaş
Kafkas Üniversitesi
|
2019 - 2021 | 4 |
Charles, K Kinzer
-
|
2010 - 2012 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2020 | 3 |
Melike Eğer Aydoğmuş
Hacettepe Üniversitesi
|
2022 - 2024 | 3 |
Chaıwınıj Apıchaı
-
|
2012 | 3 |
Dvorkın Tatyana
-
|
2012 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2016 - 2018 | 2 |
Charles, K Kınzer
-
|
2013 | 2 |
Seungoh Paek
-
|
2013 | 2 |
Ayşe Karaca
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Murat Serçemeli
Giresun Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Özlem Baydaş
Giresun Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Özden Demir
-
|
017 | 1 |
Ayşe Nur Öztürk
-
|
2022 | 1 |
Ayşenur Balcı
-
|
2023 | 1 |
Caitlin Nagle
-
|
2010 | 1 |
Murat Akbay
-
|
2016 | 1 |
Nergis Yılmaz
-
|
2023 | 1 |
Sonam Adinolf
-
|
2013 | 1 |
Zeynep Özay
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78393 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9582 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 645 |
Anahtar Kelimeler | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Öğretim Tasarımı, Materyal Geliştirme |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 50 | 5 | 20 | 30 | 315 | 130 | 205 | 60 | 86 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 422 . | 497 . | 528 . | 514 . | 235 . | 401 . | 424 . | 561 . | 515 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 279 . | 342 . | 334 . | 317 . | 83 . | 214 . | 199 . | 311 . | 303 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 73 . | 107 . | 106 . | 95 . | 9 . | 51 . | 29 . | 81 . | 74 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 39 . | 69 . | 64 . | 53 . | 4 . | 27 . | 14 . | 49 . | 45 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 1 | 1 | 4 | 6 | 7 | 3 | 4 | 6 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 6 | 0 | 4 | 3 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 3 | 3 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 |
Makale (SCI) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 3 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 |