img
Nilgün GÜNBAŞ

Dr. Öğr. Üyesi Nilgün GÜNBAŞ

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
  • Matematik Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
51
Atıf
64
h-index
3
Proje
3
WoS
Yayın
8
Atıf
21
h-index
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, Columbia University, , 2007, 2012
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, Temple University {Pennsylvania}, , 2006, 2007
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezsiz), 2002, 2004
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1998, 2002
Araştırma Alanları
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, Columbia University, , 2007, 2012
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, Temple University {Pennsylvania}, , 2006, 2007
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezsiz), 2002, 2004
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1998, 2002
Kayıt Yok
İngilizce, YDS, 86, 2014-YDS S, 2014
Değerlendirme, Bilimsel Araştırma Projeleri Değerlendirme Alt Komisyonu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, 24-03-2017, 27-03-2019
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2013-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2017-2018, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2013-2019, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Nergis Yılmaz, Yüksek Lisans, Web ve mobil platformlarda bulunan dijital matematik oyunlarınınmultimedya öğrenme kuramına göre incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Ayşe Nur Öztürk, Yüksek Lisans, Dijital hikayelerle bütünleştirilmiş dijital oyunların beşinci sınıf öğrencilerinin matematik dersi yüzdeler konusundaki akademik başarıları ve motivasyonları üzerindeki etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Zeynep Özay, Yüksek Lisans, Matematik dersinde artırılmış gerçeklik kullanımının öğrenci başarısına etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Ayşenur Balcı, Yüksek Lisans, Oyunlaştırma Etkinliklerinin Öğrencilerin Matematik Dersindeki Akademik Başarıları ve Motivasyonları Üzerindeki Etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
İbrahim Ayla, Yüksek Lisans, Dijital Öyküleme Yönteminin 6.sınıf öğrencilerinin Arazi ölçme Konusunu Öğrenmeleri Üzerindeki Etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Melisa Seyrek, Yüksek Lisans, TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİNİN 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÇEMBER VE DAİRE KONUSU İLE İLGİLİ MOTİVASYON VE BAŞARILARI ÜZERİNE ETKİSİ, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
2022-2023, Matematik Eğitiminde Akademik Yazma, Yüksek Lisans
2022-2023, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2022-2023, Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I, Lisans
2022-2023, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması-1, Lisans
2022-2023, Öğretim Teknolojileri, Lisans
2021-2022, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2021-2022, Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi II, Yüksek Lisans
2021-2022, Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi II, Yüksek Lisans
2021-2022, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2021-2022, Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi, Lisans
2021-2022, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans
2021-2022, Öğretim Teknolojileri, Lisans
2021-2022, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması-2, Lisans
2021-2022, Materyal Tasarımı, Lisans
2021-2022, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2021-2022, Algoritma ve Programlama, Lisans
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2020-2021, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans
2020-2021, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans
2020-2021, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2020-2021, Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I, Lisans
2020-2021, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans
2020-2021, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2020-2021, Öğretim Teknolojileri, Lisans
2020-2021, Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi II, Yüksek Lisans
2020-2021, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2020-2021, Algoritma ve Programlama, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2019-2020, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans
2019-2020, Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I, Lisans
2019-2020, Medya Okuryazarlığı, Lisans
2019-2020, Medya Okuryazarlığı, Lisans
2019-2020, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2019-2020, Öğretim Teknolojileri, Lisans
2019-2020, Algoritma ve Programlama, Lisans
2019-2020, Matematik Öğretim Programı, Lisans
2018-2019, Matematik Öğretim Programı, Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2018-2019, Medya Okuryazarlığı, Lisans
2018-2019, Medya Okuryazarlığı, Lisans
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans
2018-2019, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2018-2019, Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I, Lisans
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2017-2018, Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I, Lisans
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2017-2018, Medya Okuryazarlığı, Lisans
2017-2018, Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi, Lisans
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans
2017-2018, Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I, Lisans
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2017-2018, Medya Okuryazarlığı, Lisans
2017-2018, Matematik Öğretim Programı, Lisans
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2016-2017, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2016-2017, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2016-2017, Medya Okuryazarlığı, Lisans
2016-2017, Medya Okuryazarlığı, Lisans
2016-2017, Medya Okuryazarlığı, Lisans
2016-2017, Temel Matematik II, Lisans
2016-2017, Temel Matematik II, Lisans
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans
2016-2017, Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi I, Lisans
2016-2017, Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi, Lisans
2016-2017, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2016-2017, Temel Matematik I, Lisans
2016-2017, Temel Matematik I, Lisans
2016-2017, Medya Okuryazarlığı, Lisans
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans
2016-2017, Matematik Öğretim Programı, Lisans
2015-2016, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans
2015-2016, Bilgisayar II, Lisans
2015-2016, Bilgisayar II, Lisans
2015-2016, Bilgisayar II, Lisans
2015-2016, Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi, Lisans
2015-2016, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2015-2016, Bilgisayar I, Lisans
2015-2016, Bilgisayar I, Lisans
2015-2016, Bilgisayar I, Lisans
2015-2016, Bilgisayar II, Lisans
2015-2016, Bilgisayar I, Lisans
2014-2015, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans
2014-2015, Bilgisayar II, Lisans
2014-2015, Bilgisayar II, Lisans
2014-2015, Bilgisayar II, Lisans
2014-2015, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2014-2015, Bilgisayar I, Lisans
2014-2015, Bilgisayar I, Lisans
2014-2015, Bilgisayar I, Lisans
2014-2015, Bilgisayar I, Lisans
2014-2015, Bilgisayar I, Lisans
2014-2015, Bilgisayar I, Lisans
2013-2014, Bilgisayar II, Lisans
2013-2014, Bilgisayar II, Lisans
2013-2014, Bilgisayar II, Lisans
2013-2014, Bilgisayar II, Lisans
2013-2014, Bilgisayar II, Lisans
2013-2014, Bilgisayar I, Lisans
2013-2014, Bilgisayar I, Lisans
2013-2014, Bilgisayar I, Lisans
2013-2014, Bilgisayar I, Lisans
2013-2014, Bilgisayar I, Lisans
Kayıt Yok
Matematik Fuarı (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2021-2022
Hizmet Sürecindeki Öğretmenler İçin Akademisyen-Öğretmen İşbirliğine Dayalı Bir Akademik Danışmanlık Modelinin Geliştirilmesi: Bir Aksiyon Çalışması (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2019-2021
Games for Learning funded by Microsoft Research (Uluslararası) Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Araştırmacı , 2009-2012
Kayıt Yok
Aydoğmuş, M.E., GÜNBAŞ, N. (2024) "Psychological and demographic characteristics of older adults in cartoons on Netflix", JOURNAL OF THE AMERICAN GERIATRICS SOCIETY, (0) [SSCI] DOI     
GÜNBAŞ, N., İLGÜN, Ş. (2023) "Algoritma ve Programlama Dersinin Matematik Öğretmen Adayları Perspektifinden Değerlendirilmesi", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42 (2) pp. 1101-1148 Link DOI    
Karaca, A., Aydoğmuş, M.E., GÜNBAŞ, N. (2023) "Enforced Remote Work During COVID-19 and The Importance of Technological Competency: A Job Demands-Resources Perspective", EUROPEAN REVIEW OF APPLIED PSYCHOLOGY-REVUE EUROPEENNE DE PSYCHOLOGIE APPLIQUEE, 73 (6) pp. 1-12 [SSCI] Link DOI     
GÜNBAŞ, N., Gözüküçük, M. (2023) "Pre-Service Primary Teachers’ TPACK Improvement Through Listening Activities: Design, Observe and Evaluate", International Online Journal of Primary Education, 12 (2) pp. 136-151 Link DOI    
GÜNBAŞ, N., Aydoğmuş, M.E. (2022) "Teaching and Learning Developmental Psychology in the Frame of Anchored Instruction", HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 37 (3) pp. 1099-1115 [TR Dizin] Link DOI     
GÜNBAŞ, N. (2022) "Pre-service Teachers’ Approaches to Designing Technology-Based Activities in Anchored Instruction Framework", Journal of Educational Technology & Online Learning, 5 (2) pp. 270-296 Link DOI   
Öztürk, A.N., GÜNBAŞ, N. (2022) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) İçeriklerinde Yer Alan Dijital Matematik Oyunlarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 9 (1) pp. 253-278 [TR Dizin] Link DOI    
Gözüküçük, M., GÜNBAŞ, N. (2022) "Preservice Teachers' Design of Technology-Based Reading Texts to Improve Their TPACK", JOURNAL OF EDUCATION-US, 202 (1) pp. 92-102 Link DOI    
GÜNBAŞ, N., Gözüküçük, M. (2020) "Covid-19 Pandemi Sürecinde Yürütülen Uzaktan Eğitimle İlgili İlkokul Öğrenci Velilerinin Görüşleri [Views of Elementary School Children’s Parents about Distance Education during the Covid-19 Pandemic]", Sakarya University Journal of Education, 10 (3) pp. 686-716 [TR Dizin] Link DOI   
GÜNBAŞ, N. (2020) "Prospective Mathematics Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge Improvement via Creating Technology-Based Mathematics Stories", International Journal of Psychology and Educational Studies, 7 (3) pp. 209-222 Link DOI   
Gözüküçük, M., GÜNBAŞ, N. (2020) "Computer-Based Reading Texts to Support Fourth-Graders' Reading Comprehension", GIST-EDUCATION AND LEARNING RESEARCH JOURNAL, (21) pp. 47-68 Link DOI    
GÜNBAŞ, N., YILDIZ, H. (2020) "Matematik Öğretim Programı Dersinde Edmodo Sosyal Paylaşım Platformunun Kullanımı: Öğretmen Adaylarının Görüşleri", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (29) pp. 109-129 [TR Dizin] Link DOI    
GÜNBAŞ, N. (2020) "Students Solve Mathematics Word Problems in Animated Cartoons", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 8 (2) pp. 43-57 Link DOI   
GÜNBAŞ, N., Gözüküçük, M. (2020) "Digital listening texts versus traditional listening texts: Fourth graders' listening comprehension", ISSUES IN EDUCATIONAL RESEARCH, 30 (1) pp. 97-114 Link    
Serçemeli, M., GÜNBAŞ, N., Baydaş, Ö. (2018) "Using flipped classroom approach in computerized accounting education", Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi, 20 (4) pp. 980-994 [TR Dizin] DOI    
GÜNBAŞ, N., Demir, Ö. (2017) "Are We Measuring Teachers' Attitudes towards Computers in Detail?: Adaptation of a Questionnaire into Turkish Culture", INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION, 4 (2) pp. 166-181 [ESCI] Link DOI     
GÜNBAŞ, N. (2015) "Students mathematics word problem‐solving achievement in a computer‐based story", JOURNAL OF COMPUTER ASSISTED LEARNING, 31 (1) pp. 78-95 [SSCI] DOI    
Yılmaz, N., GÜNBAŞ, N. (2023) "Dijital oyun bağımlılığı ve matematik kaygısı ilişkisi: Bir korelasyonel çalIşma.", 15. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023
Özay, Z., GÜNBAŞ, N. (2023) "Matematik dersinde sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik kullanımı.", 15. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023
Balcı, A., GÜNBAŞ, N. (2023) "Mobil odaklanma uygulamalarının öğrencilerin matematik dersindeki bireysel öğrenme performanslari üzerindeki etkisi", 15. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023
Gözüküçük, M., GÜNBAŞ, N. (2021) "Uzaktan Eğitim Sürecinin Eğitim Fakültesi Öğrencileri Perspektifinden Değerlendirilmesi:Covid-19 Pandemisi", International Congress of Pedagogical Research , (pp. 31), Online, Türkiye, (Mayıs 2021
GÜNBAŞ, N., Gözüküçük, M. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Yeterlikleri İle İlgili Görüşleri", 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi , (pp. 240), Muğla, Türkiye, (Ekim 2019 
YILDIZ, H., GÜNBAŞ, N. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterlilik Algılarının İncelenmesi", 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , (pp. 192-193), Çeşme/İzmir, Türkiye, (Eylül 2019 
GÜNBAŞ, N., Gözüküçük, M. (2019) "Pre-Service Elementary Teachers Improve Fourth Graders Listening Comprehension by Designing Digital Texts with Coding", American Educational Research Association (AERA) , Toronto, Kanada, (Nisan 2019 
GÜNBAŞ, N., YILDIZ, H. (2018) "Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretim Programı Dersinde Edmodo Kullanımı ile İlgili Görüşleri", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARIVE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 851-854), Kars, Türkiye, (Ekim 2018
GÜNBAŞ, N., KALA, N. (2018) "Pre-Service Science Teachers’ Views Towards Programming In Creating Their own Technology Based Teaching Environments", ERPA International Congress on Education , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2018
GÜNBAŞ, N. (2018) "Animated stories on 4th grade students’ word problem solving achievement", XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences , Kuşadası, Türkiye, (Şubat 2018 
KALA, N., GÜNBAŞ, N., Akbay, M. (2016) "İnteraktif Kitaplar Yeterince Etkili mi?: Bir Rubrik Geliştirme Çalışması", 10th Internatonal Computer & Instructonal Technologes Symposum , Rize, Türkiye, (Mayıs 2016 
GÜNBAŞ, N. (2014) "Can a Computer-Based Story be Helpful for Students’ Mathematics Word Problem Solving Achievement?", Annual Meeting of the American Educational Research Association (AERA) , Philadelphia, Pa, Amerika Birleşik Devletleri, (Şubat 2014 
Türkay, S., Hoffman, D.L., GÜNBAŞ, N., Pantıphar, C., Adinolf, S., Kınzer, C.K. (2013) "Exploring a New Approach to Visual Asset Design", Games + Learning + Society Conference (GLS 8.0) , (pp. 299-305), Madison, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, (Eylül 2013 
Kınzer, C.K., Hoffman, D.L., Türkay, S., Paek, S., Pantıphar, C., GÜNBAŞ, N. (2013) "Designs for Learning: Examining Customization, Modality, and User Control in Game-Based Learning Environments (Sempozyum)", EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology , (pp. 1193-1198), Victoria, Kanada, (Haziran 2013
Hoffman, D.L., Kınzer, C.K., Türkay, S., Paek, S., Pantıphar, C., GÜNBAŞ, N. (2013) "Part 2: Designs for Learning: Examining Customization, Modality, and User Control in Game-Based Learning Environments (Sempozyum)", Proceedings of EdMedia 2013--World Conference on Educational Media and Technology , (pp. 997-1002), Waynesville, Nc, Amerika Birleşik Devletleri, (Haziran 2013 
Kinzer, C.K., Hoffman, D.L., Türkay, S., GÜNBAŞ, N., Pantıphar, C., Tatyana, D., Apıchaı, C. (2012) "The Impact of Choice and Feedback on Learning, Motivation,and Performance in an Educational Video Game", Proceedings of the Games, Learning, and Society Conference , (pp. 175-181), Amerika Birleşik Devletleri, (Haziran 2012 
Pantıphar, C., Apıchaı, C., GÜNBAŞ, N., Tatyana, D., Hoffman, D.L., Türkay, S. (2012) "Investigating the Effects of Choice and Feedback as Learning Mechanics in an Educational Game", Teachers College Educational Technology Conference (TCETC) , (pp. 10-11), New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2012 
Kinzer, C.K., Hoffman, D.L., Türkay, S., GÜNBAŞ, N., Pantıphar, C. (2012) "Shaping the Play Experience: Examining Feedback and Choice in Games for Learning", Annual Meeting of the American Educational Research Association (AERA) , Vancouver, Kanada, (Şubat 2012 
Kinzer, C.K., Türkay, S., Hoffman, D.L., GÜNBAŞ, N., Pantıphar, C. (2011) "Eye tracking Students Focus in a Multimodal Text: Implications for Pre-Service Educators.", 61st Annual Conference of the Literacy Research Association (LRA) , Jacksonville, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, (Kasım 2011 
Türkay, S., Hoffman, D.L., GÜNBAŞ, N., Pantıphar, C. (2011) "Investigating Video Game Characters as Role Models in Science, Technology, Engineering and Mathematics", Teachers College Educational Technology Conference (TCETC) , New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2011 
Kınzer, C.K., Hoffman, D.L., Türkay, S., GÜNBAŞ, N., Nagle, C. (2011) "Format Matters: Narrative, Learning, and Motivation.", American Educational Research Association (AERA) , New Orleans, Louisiana, Amerika Birleşik Devletleri, (Şubat 2011 
Kınzer, C.K., Hoffman, D.L., Türkay, S., GÜNBAŞ, N., Nagle, C. (2010) "Understanding Narrative Elements in Digital and Traditional Texts", 60th Annual Meeting of the Literacy Research Association (LRA) , Fort Worth, Tx, Amerika Birleşik Devletleri, (Aralık 2010
Türkay, S., Kınzer, C.K., Hoffman, D.L., GÜNBAŞ, N., Nagle, C. (2010) "A snapshot on youths’ activities on online gaming forums: Internet and informal learning.", EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology , (pp. 3987-3992), Toronto, Kanada, (Haziran 2010
Kinzer, C.K., Türkay, S., Hoffman, D.L., Nagle, C., GÜNBAŞ, N. (2010) "Toward a Universal Game Design Assessment Tool: Establishing a Game Design Patterns Rubric.", Games, Learning Society Conference (GLS 6.0) , Madison, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, (Haziran 2010 
Türkay, S., GÜNBAŞ, N., Nagle, C., Hoffman, D.L. (2010) "The Stories of Our Lives:Narrative in Games and its Effect on Teens' Engagement in Reading", Teachers College Educational Technology Conference (TCETC) , (pp. 52-55), New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2010
Kınzer, C.K., Hoffman, D.L., Türkay, S., Nagle, C., GÜNBAŞ, N. (2010) "Narrative format, design and understanding: Are games the best way to tell a story?", Games, Learning and Society Conference (GLS 6.0) , Madison, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2010 
GÜNBAŞ, N., İLGÜN, Ş. (2021) "Bilgisayar Destekli Geometri Oyunları ve Uygulamaları (Ortaokul Öğretmen ve Öğrencileri İçin)", Ankara/Türkiye : Vize Yayıncılık   
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., GÜNBAŞ, N. (2021) "ŞifreMat5-6-7-8 OKU, ANLA, ÇÖZ", Ankara/Türkiye : VizeTek Yayıncılık  
GÜNBAŞ, N., İLGÜN, Ş., Altıntaş, E. (2019) "ŞifreMat-5 OKU, ANLA , ÇÖZ", Ankara/Türkiye : VİZE YAYINCILIK  
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., GÜNBAŞ, N. (2019) "ŞifreMat-6 OKU, ANLA , ÇÖZ", Ankara/Türkiye : VİZE YAYINCILIK  
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş., GÜNBAŞ, N. (2019) "ŞifreMAT-7 OKU, ANLA , ÇÖZ", Ankara/Türkiye : VİZE YAYINCILIK  
GÜNBAŞ, N. (2020) "Okul Dışı Öğretim Materyalleri", Kitap: Kuramdan Uygulamaya Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Kınzer, C.K., Türkay, S., Hoffman, D.L., GÜNBAŞ, N., Pantıphar, C., Apıchaı, C., Tatyana, D. (2012) "Examining the effects of text and images on story comprehension: An eye-tracking study of reading in a video game and comic book (Section III: Researching How and Why We Use Technologies in Literacy Practices)", Kitap: 61st Yearbook of the Literacy Research Association, Oak Creek, Wisconsin/Amerika Birleşik Devletleri : Literacy Research Association, Inc.  
Kınzer, C.K., Hoffman, D.L., Türkay, S., GÜNBAŞ, N., Pantıphar, C. (2011) "Exploring motivation and comprehension of a narrative in a video game, book, and comic book format (Section II: Effective Instruction Fostering Meaning-Making)", Kitap: 60th Yearbook of the Literacy Research Association, Oak Creek, Wisconsin/Amerika Birleşik Devletleri : Literacy Research Association, Inc.  
Kayıt Yok
(Ulusal - Kitap) ŞifreMat-7 OKU, ANLA , ÇÖZ, 2019, Editör
(Ulusal - Kitap) ŞifreMat-5 OKU , ANLA , ÇÖZ, 2019, Editör
(Ulusal - Kitap) ŞifreMat-6 OKU , ANLA , ÇÖZ, 2019, Editör
(Ulusal - Dergi) Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 2018, Yrd. Editör
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Computer Assisted Learning, 2018
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Computers and Education, 2018
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Computers and Education, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Computer Assisted Learning, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2015
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Computer Assisted Learning, 2015
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Artificial Intelligence Review (AIRE), 2015
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Computer Assisted Learning, 2014
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Covid-19 Pandemi Sürecinde Yürütülen Uzaktan Eğitimle İlgili İlkokul Öğrenci Velilerinin Görüşleri [Views of Elementary School Children’s Parents about Distance Education during the Covid-19 Pandemic] 1 0 0 6 2 12 4 0 0 25
2 Using flipped classroom approach in computerized accounting education 1 0 0 3 1 1 0 0 0 6
3 Pre-service Teachers’ Approaches to Designing Technology-Based Activities in Anchored Instruction Framework 0 0 0 2 3 0 0 0 0 5
4 61st Yearbook of the Literacy Research Association 2 0 0 0 1 0 0 0 0 3
5 Eğitim Bilişim Ağı (EBA) İçeriklerinde Yer Alan Dijital Matematik Oyunlarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi 0 0 0 3 0 0 0 0 0 3
6 Enforced Remote Work During COVID-19 and The Importance of Technological Competency: A Job Demands-Resources Perspective 1 0 0 1 0 0 1 0 0 3
7 Students mathematics word problem‐solving achievement in a computer‐based story 2 0 0 1 0 0 0 0 0 3
8 The Impact of Choice and Feedback on Learning, Motivation,and Performance in an Educational Video Game 2 0 0 0 0 0 1 0 0 3
9 60th Yearbook of the Literacy Research Association 2 0 0 0 0 0 0 0 0 2
10 Matematik Öğretim Programı Dersinde Edmodo Sosyal Paylaşım Platformunun Kullanımı: Öğretmen Adaylarının Görüşleri 0 0 0 2 0 0 0 0 0 2
11 Preservice Teachers' Design of Technology-Based Reading Texts to Improve Their TPACK 0 0 0 1 1 0 0 0 0 2
12 Prospective Mathematics Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge Improvement via Creating Technology-Based Mathematics Stories 0 0 0 1 0 0 1 0 0 2
13 Students Solve Mathematics Word Problems in Animated Cartoons 2 0 0 0 0 0 0 0 0 2
14 Are We Measuring Teachers' Attitudes towards Computers in Detail?: Adaptation of a Questionnaire into Turkish Culture 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
15 Digital listening texts versus traditional listening texts: Fourth graders' listening comprehension 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
16 Teaching and Learning Developmental Psychology in the Frame of Anchored Instruction 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Sergi: Game Expo, Games for Learning Institute’s GameFest, (The annual Games for Change (G4C) conference)--Avatar Sorter, 25-05-2010
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Sergi: Game Expo, Games for Learning Institute’s GameFest, (The annual Games for Change (G4C) conference)--Alaaddin ve manipülatifler, 25-05-2010
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Danıel L Hoffman
-
2010 - 2013 16
Selen Türkay
-
2010 - 2013 16
Chantes Pantıphar
-
2011 - 2013 10
Meral Gözüküçük
Manisa Celâl Bayar Üniversitesi
020 - 2023 8
Charles, K. Kınzer
-
2010 - 2013 7
Kafkas Üniversitesi
2019 - 2023 6
Caıtlın Nagle
-
2010 - 2011 5
Esra Altıntaş
Kafkas Üniversitesi
2019 - 2021 4
Charles, K Kinzer
-
2010 - 2012 4
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2020 3
Melike Eğer Aydoğmuş
Hacettepe Üniversitesi
2022 - 2024 3
Chaıwınıj Apıchaı
-
2012 3
Dvorkın Tatyana
-
2012 3
Kafkas Üniversitesi
2016 - 2018 2
Charles, K Kınzer
-
2013 2
Seungoh Paek
-
2013 2
Ayşe Karaca
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
2023 1
Murat Serçemeli
Giresun Üniversitesi
2018 1
Özlem Baydaş
Giresun Üniversitesi
2018 1
Özden Demir
-
017 1
Ayşe Nur Öztürk
-
2022 1
Ayşenur Balcı
-
2023 1
Caitlin Nagle
-
2010 1
Murat Akbay
-
2016 1
Nergis Yılmaz
-
2023 1
Sonam Adinolf
-
2013 1
Zeynep Özay
-
2023 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78393
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9582
YÖKSİS Bilim Alanı Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 645
Anahtar Kelimeler Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Öğretim Tasarımı, Materyal Geliştirme
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 50 5 20 30 315 130 205 60 86 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 422 . 497 . 528 . 514 . 235 . 401 . 424 . 561 . 515 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 279 . 342 . 334 . 317 . 83 . 214 . 199 . 311 . 303 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 73 . 107 . 106 . 95 . 9 . 51 . 29 . 81 . 74 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 39 . 69 . 64 . 53 . 4 . 27 . 14 . 49 . 45 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 1 1 1 4 6 7 3 4 6 0
Toplam Makale 1 0 1 1 0 6 0 4 3 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 3 1 2 0 0 0
Toplam Bildiri 0 1 0 3 3 0 1 0 3 0
Makale (SCI) 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 4 0 2 1 0
Makale (Ulusal) 0 0 1 1 0 2 0 2 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 3 0 2 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 1 0 3 3 0 1 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri