img
img
Toplam 27840 kayıt

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavına (TEOG) Yönelik Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

8. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Biyoloji Konularının Bilimsel İçerik Açısından İncelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Biyoloji Öğretmen Adaylarındaki Tükenmişlik ve KPSS Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learning on Prospective Science Teachers Science Process Skill

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Practice

Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Çevre Bilincinin Cinsiyete Göre Değişiminin İncelenmesi

0 0
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Effect of Group Works and Demonstrative Experiments Based on Conceptual Change Approach: Photosynthesis and Respiration

0 0
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Asia-Pasific Forum on Science Learning and Teaching

The Opinions of Science Teachers on the Weaknesses and Strengths of LGS and TEOG Systems (The Case of Kars Province)

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Curriculum and Teaching

The Sources of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 7th Grade Students While Reading the ”Cells and Divisions” Unit

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

The Examination of the Readability Levels of Texts in 9th Grade Biology Textbook

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova University Faculty of Education Journal

A Comparative Study on the Cognitive and Metacognitive Strategies of 6th Grade Private and State School Students While Reading Science Texts

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Education and Teaching

8. Sınıf Öğrencilerinin "Fotosentez ve Solunum" Konularına Ait Çoktan Seçmeli Soruları Çözerken Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejileri Kullanma Sıklıkları

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS

Fen ve Teknoloji Öğretmen Adayları İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Kamu Personeli Seçme Sınavı’na (KPSS) Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

A Study on the Status of the Candidate Teachers’ Preparation Process for Public Personell Selection Exam (KPSS)

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd World Conference on Educational Sciences (WCES-2011)

Öğretmen Adaylarının Biyoloji Derslerine Yönelik Bilgi Birikimleri Hakkındaki Görüşleri

0 0
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler

Fen Bilgisi ve Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğretmen Adaylarının Biyoloji Derslerine ve Sınavlarına Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

The Investigation of The Opinions of Science Teachers Regarding The Existing Examination System (TEOG) in Terms of Some Variables

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27th International Conference on Educational Sciences

”Özel Öğretim Yöntemleri I” Dersi Kapsamında Günlük Yazma Etkinliklerinin Çeşitli Değişkenler Üzerine Etkisi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER CONGRESS)

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının “Biyoloji Öğrenme Alanındaki Dersleri Yürüten Öğretim Üyelerinde Bulunması Gereken Nitelikler” Konusundaki Görüşleri

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEÖK 2020)