Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2012, 2014 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2008, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2012, 2014 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2008, 2009 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 71, 2013-YDS S, 2013 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlk Okuma Yazma Eğitimi |
2023-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2019-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2017-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2015-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2013-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2021-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2022-2023, Seç. AE- İlkokul Ders Kitaplarının İncelenmesi, Lisans |
2022-2023, Seç. AE- Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2022-2023, İlkokulda Drama, Lisans |
2022-2023, Türkçe Öğretimi, Lisans |
2022-2023, İlkokuma ve Yazma Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Seç. AE-Kapsayıcı Dil Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2021-2022, Seç. AE- İlkokul Ders Kitaplarının İncelenmesi, Lisans |
2021-2022, İlk okuma yazma öğretimi, Lisans |
2021-2022, İlkokulda drama, Lisans |
2021-2022, Seç. AE-Kapsayıcı Dil Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2021-2022, Türkçe Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Seç. AE- Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2021-2022, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2020-2021, Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim, Lisans |
2020-2021, Türkçe Öğretimi, Lisans |
2020-2021, Seç. AE- Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Eğitime Giriş, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2019-2020, İlk okuma yazma öğretimi, Lisans |
2019-2020, İlkokulda drama, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Türkçe Öğretimi, Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Seç. AE- Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2018-2019, Hayat Bilgisi Öğretimi, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
Kayıt Yok |
TÜBİTAK 4005 Yenilikçi Sınıflar, Sürdürülebilir Yarınlar TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2024-2024 |
2237A Depremin Ardından Birlikte İyileşelim: Sınıf Öğretmenlerine ve Sınıf Öğretmeni Adaylarına Dil, Teknoloji ve Rehberlik Odaklı Etkinlik Geliştirme Eğitimi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2023-2023 |
Ortaokullarda Okuma Güçlüğü Çeken Öğrencilerin Akıcı Okuma Becerilerinin Geliştirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2020 |
Kayıt Yok |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2023) "Okuma Becerisinin Geliştirilmesinde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımına Yönelik Çalışmaların Sistematik Derlemesi", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (1) pp. 1-19 [TR Dizin] Link DOI |
Özgül, B.K., Aktaş, N., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2023) "Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 12 (1) pp. 204-221 Link DOI |
Aktaş, N., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2023) "The Relationship between Reading Comprehension and Writing Skills of Fourth Grade Students and Their Motivation to Read and Write", International Journal of Educational Research Review, 8 (2) pp. 122-136 Link DOI |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2023) "İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Teknoloji Eğitiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerine Katkısının İncelenmesi", E- International Journal of Educational Research, 14 (1) pp. 265-283 Link DOI |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2023) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Kitaplarına İlişkin Farkındalıkları", Anadolu Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 7 (1) pp. 175-201 DOI |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kurnaz, E. (2022) "Birleştirilmiş Sınıfta Eğitim Gören Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerinin Geliştirilmesi: Etkileşimli Kitap Okuma Etkinliği", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (3) pp. 2658-2701 Link DOI |
Özgül, B.K., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2022) "İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerle İlgili Anlam Kurma Sorularının İncelenmesi", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 10 (4) pp. 758-774 Link DOI |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kızıltaş, Y. (2021) "İki Dilli Öğrencilere Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Kaygıları ve Çözüm Önerileri", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 2210-2231 [TR Dizin] Link DOI |
Kızıltaş, Y., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2021) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik), 20 (80) pp. 1896-1914 [TR Dizin] Link DOI |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Akyol, H. (2021) "Effect of Augmented Reality-Based Reading Activities on Some Reading Variables and Participation in Class", International Journal of Progressive Education, 17 (4) pp. 135-154 Link DOI |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA VE YAZMA BECERİSİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI", Milli Eğitim, 50 (231) pp. 129-145 [TR Dizin] Link DOI |
Ateş, S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Taneri, A. (2019) "İstenmeyen Öğretmen Davranışlarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri", Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (1) pp. 37-56 [TR Dizin] Link DOI |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Akyol, H. (2019) "The Development of a Reading Comprehension Test", Universal Journal of Educational Research, 7 (2) pp. 563-570 Link DOI |
Ertem, İ.S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Egin, E.G., Palabıyık, E. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Çocuk Edebiyatı Ürünü Hazırlama Deneyimlerine Yönelik Görüşleri", Turkish Studies Educational Sciences, 13 (27) pp. 723-736 [TR Dizin] Link DOI |
Akyol, H., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2018) "BİTİŞİK EĞİK YAZI BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: İLKOKUL ÜÇÜNCÜ SINIF ÖRNEĞİ", Turkısh Studies, 13 (4) pp. 299-320 [TR Dizin] Link DOI |
Sever, E., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2018) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Çalışmalarında Kullandıkları Sözcüklerin Türleri Üzerine Bir Değerlendirme", İlköğretim Online (elektronik), 17 (1) pp. 440-449 [TR Dizin] Link DOI |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kılıç, D. (2017) "Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Etkililik Düzeyinin Okul Yöneticisi, Sınıf Öğretmeni ve Öğretmen Adayı Görüşlerine Göre İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 21 (2) pp. 561-571 [TR Dizin] Link |
Yıldız, M., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2017) "The Relationship between Good Readers’ Attention,Reading Fluency and Reading Comprehension", Universal Journal of Educational Research, 5 (3) pp. 366-371 Link |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., UZUNER, F.G. (2023) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Yaratıcı Drama Bağlamında İncelenmesi", 21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Aralık 2023) |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2022) "ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ KAPSAMINDA “KÖY OKULLARINDA STAJ UYGULAMASI”NA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", 13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 605), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2022) |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2022) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SERBEST YAZMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", 15. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (pp. 70), Ankara, Türkiye, (Aralık 2022) |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2022) "TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİ KAPSAMINDA YÜRÜTÜLEN “İLK VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA VE YAZMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ” PROJESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Kasım 2022) |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2022) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ DURUMLARININ İNCELENMESİ", Eğitim Yönetimi Forumu, EYFOR XIII , (pp. 681), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022) |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOCUK KİTAPLARINA İLİŞKİN FARKINDALIKLARI", 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 171), Türkiye, (Kasım 2021) |
Özgül, B.K., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA TUTUMLARI İLE OKUMA VE OKUMA EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖZYETERLİLİK ALGISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 461), Türkiye, (Kasım 2021) |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kızıltaş, Y. (2019) "Ana Dili Eğitim Dilinden Farklı İlkokul İkinci Sınıf Öğrencileri İçin Tasarlanan Bir Kitabın Değerlendirilmesi", 18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 2-12), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019) |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kaya, B. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Ortamında Geri Bildirime Yer Verme Durumları ve Geri Bildirime İlişkin Görüşleri", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 595-607), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019) |
Ateş, S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2018) "İlkokul Öğrencilerinin Popüler Kültür Algısı", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 1400), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018) |
Ertem, İ.S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Egin, E.G., Palabıyık, E. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Çocuk Edebiyatı Ürünü HazırlamaDeneyimleri", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/ , (pp. 731), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018) |
Yıldız, M., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Öztürk, S. (2017) "Öğrenme Güçlüğü Olan İlkokul Öğrencilerinin Okuma Motivasyonları", 16. International Primary Teacher Education Symposium , (pp. 147), Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017) |
Akyol, H., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2017) "Yazma Güçlüğü Olan Bir İlkokul 3. Sınıf Öğrencisinin El Yazısı Okunaklılığının Geliştirilmesine Yönelik Nitel Bir Çalışma", 16. International Primary Teacher Education Symposium , (pp. 132), Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017) |
Taneri, A., Ateş, S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2016) "Undesirable teacher behaviours in the classsroom", X. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 119), Sarajevo, Bosna Hersek, (Mayıs 2016) |
Zelzele, E.B., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., BİLGE, H., Karaca, G. (2016) "Ekran Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 447), Muğla, Türkiye, (Nisan 2016) |
Sever, E., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2016) "İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Çalışmalarında Kullandıkları Kelimelerin Türleri Üzerine Bir Değerlendirme", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 453), Muğla, Türkiye, (Nisan 2016) |
Kayıt Yok |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2023) "Türkçe Öğretiminde Yöntem ve Teknikler: Artırılmış ve Sanal Gerçeklik Uygulamaları", Kitap: Teknolojik Yaklaşımlara Dayalı Türkçe Öğretimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 362 / 384, ISBN: 978-625-6810-07-5 |
UZUNER, F.G., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2022) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokulda Oyunla Türkçe ve Matematik Öğretimine İlişkin Metaforik Algılar", Kitap: Eğitim & Bilim 2022-II, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 221 / 238, ISBN: 978-625-8324-74-7 |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., UZUNER, F.G. (2022) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokulda Okuduğunu Anlama ve Matematiksel Problem Çözme Kavramlarına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi", Kitap: Eğitim & Bilim 2022-II, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 239 / 257, ISBN: 978-625-8324-74-7 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Bengisu Kaya Özgül
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
|
2019 - 2023 | 8 |
Hayati Akyol
Gazi Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 3 |
Seyit Ateş
Gazi Üniversitesi
|
2016 - 2019 | 3 |
Mustafa Yıldız
Gazi Üniversitesi
|
2017 | 2 |
İhsan Seyit Ertem
Gazi Üniversitesi
|
2018 | 2 |
Esra Sever
Bülent Ecevit Üniversitesi
|
2016 - 2018 | 2 |
Yusuf Kızıltaş
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
|
2021 | 2 |
Nurhan Aktaş
Selçuk Üniversitesi
|
2023 | 2 |
Ahu Taneri
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
|
2016 - 2019 | 2 |
Esma Güllü Egin
-
|
2018 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Durmuş Kılıç
Atatürk Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Emine Birgül Zelzele
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Ersin Palabıyık
Avrasya Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Ela Kurnaz
-
|
2022 | 1 |
Ersin Palabıyık
-
|
2018 | 1 |
Gülay Karaca
-
|
2016 | 1 |
Sevgi Öztürk
-
|
2017 | 1 |
Yusuf Kızıltaş
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9889 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlk Okuma Yazma Eğitimi | 94 |
Anahtar Kelimeler | İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 15 | 45 | 55 | 50 | 0 | 75 | 95 | 135 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 491 . | 505 . | 489 . | 492 . | - | 551 . | 530 . | 474 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 333 . | 309 . | 292 . | 284 . | - | 315 . | 280 . | 256 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 35 . | 28 . | 38 . | 40 . | - | 40 . | 31 . | 29 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 3 | 4 | 5 | 4 | 0 | 6 | 7 | 7 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 2 | 3 | 2 | 0 | 4 | 2 | 5 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 3 | 2 | 2 | 2 | 0 | 2 | 4 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 4 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 3 | 2 | 2 | 2 | 0 | 2 | 4 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |