img
Doç. Dr. Ezgi ÇETİNKAYA ÖZDEMİR

Doç. Dr. Ezgi ÇETİNKAYA ÖZDEMİR

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Temel Eğitim
  • Sınıf Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
37
Atıf
62
h-index
5
Proje
3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2012, 2014
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2009, 2012
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2008, 2009
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2012, 2014
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2009, 2012
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2008, 2009
Kayıt Yok
İngilizce, YDS, 71, 2013-YDS S, 2013
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri İlk Okuma Yazma Eğitimi
2023-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2019-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2017-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2015-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2013-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2021-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2022-2023, Seç. AE- İlkokul Ders Kitaplarının İncelenmesi, Lisans
2022-2023, Seç. AE- Çocuk Edebiyatı, Lisans
2022-2023, İlkokulda Drama, Lisans
2022-2023, Türkçe Öğretimi, Lisans
2022-2023, İlkokuma ve Yazma Öğretimi, Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2022-2023, Seç. AE-Kapsayıcı Dil Öğretimi, Lisans
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2021-2022, Seç. AE- İlkokul Ders Kitaplarının İncelenmesi, Lisans
2021-2022, İlk okuma yazma öğretimi, Lisans
2021-2022, İlkokulda drama, Lisans
2021-2022, Seç. AE-Kapsayıcı Dil Öğretimi, Lisans
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2021-2022, Türkçe Öğretimi, Lisans
2021-2022, Seç. AE- Çocuk Edebiyatı, Lisans
2021-2022, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2020-2021, Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim, Lisans
2020-2021, Türkçe Öğretimi, Lisans
2020-2021, Seç. AE- Çocuk Edebiyatı, Lisans
2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2019-2020, Eğitime Giriş, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2019-2020, İlk okuma yazma öğretimi, Lisans
2019-2020, İlkokulda drama, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans
2019-2020, Türkçe Öğretimi, Lisans
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2019-2020, Seç. AE- Çocuk Edebiyatı, Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2018-2019, Hayat Bilgisi Öğretimi, Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
Kayıt Yok
TÜBİTAK 4005 Yenilikçi Sınıflar, Sürdürülebilir Yarınlar TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2024-2024  
2237A Depremin Ardından Birlikte İyileşelim: Sınıf Öğretmenlerine ve Sınıf Öğretmeni Adaylarına Dil, Teknoloji ve Rehberlik Odaklı Etkinlik Geliştirme Eğitimi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2023-2023  
Ortaokullarda Okuma Güçlüğü Çeken Öğrencilerin Akıcı Okuma Becerilerinin Geliştirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2020  
Kayıt Yok
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2023) "Okuma Becerisinin Geliştirilmesinde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımına Yönelik Çalışmaların Sistematik Derlemesi", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (1) pp. 1-19 [TR Dizin] Link DOI   
Özgül, B.K., Aktaş, N., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2023) "Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 12 (1) pp. 204-221 Link DOI   
Aktaş, N., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2023) "The Relationship between Reading Comprehension and Writing Skills of Fourth Grade Students and Their Motivation to Read and Write", International Journal of Educational Research Review, 8 (2) pp. 122-136 Link DOI  
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2023) "İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Teknoloji Eğitiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerine Katkısının İncelenmesi", E- International Journal of Educational Research, 14 (1) pp. 265-283 Link DOI  
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2023) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Kitaplarına İlişkin Farkındalıkları", Anadolu Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 7 (1) pp. 175-201 DOI  
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kurnaz, E. (2022) "Birleştirilmiş Sınıfta Eğitim Gören Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerinin Geliştirilmesi: Etkileşimli Kitap Okuma Etkinliği", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (3) pp. 2658-2701 Link DOI   
Özgül, B.K., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2022) "İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerle İlgili Anlam Kurma Sorularının İncelenmesi", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 10 (4) pp. 758-774 Link DOI   
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kızıltaş, Y. (2021) "İki Dilli Öğrencilere Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Kaygıları ve Çözüm Önerileri", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 2210-2231 [TR Dizin] Link DOI   
Kızıltaş, Y., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2021) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik), 20 (80) pp. 1896-1914 [TR Dizin] Link DOI   
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Akyol, H. (2021) "Effect of Augmented Reality-Based Reading Activities on Some Reading Variables and Participation in Class", International Journal of Progressive Education, 17 (4) pp. 135-154 Link DOI  
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA VE YAZMA BECERİSİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI", Milli Eğitim, 50 (231) pp. 129-145 [TR Dizin] Link DOI   
Ateş, S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Taneri, A. (2019) "İstenmeyen Öğretmen Davranışlarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri", Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (1) pp. 37-56 [TR Dizin] Link DOI   
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Akyol, H. (2019) "The Development of a Reading Comprehension Test", Universal Journal of Educational Research, 7 (2) pp. 563-570 Link DOI  
Ertem, İ.S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Egin, E.G., Palabıyık, E. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Çocuk Edebiyatı Ürünü Hazırlama Deneyimlerine Yönelik Görüşleri", Turkish Studies Educational Sciences, 13 (27) pp. 723-736 [TR Dizin] Link DOI   
Akyol, H., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2018) "BİTİŞİK EĞİK YAZI BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: İLKOKUL ÜÇÜNCÜ SINIF ÖRNEĞİ", Turkısh Studies, 13 (4) pp. 299-320 [TR Dizin] Link DOI   
Sever, E., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2018) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Çalışmalarında Kullandıkları Sözcüklerin Türleri Üzerine Bir Değerlendirme", İlköğretim Online (elektronik), 17 (1) pp. 440-449 [TR Dizin] Link DOI   
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kılıç, D. (2017) "Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Etkililik Düzeyinin Okul Yöneticisi, Sınıf Öğretmeni ve Öğretmen Adayı Görüşlerine Göre İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 21 (2) pp. 561-571 [TR Dizin] Link   
Yıldız, M., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2017) "The Relationship between Good Readers’ Attention,Reading Fluency and Reading Comprehension", Universal Journal of Educational Research, 5 (3) pp. 366-371 Link  
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Uzuner, F.G. (2023) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Yaratıcı Drama Bağlamında İncelenmesi", 21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Aralık 2023
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2022) "ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ KAPSAMINDA “KÖY OKULLARINDA STAJ UYGULAMASI”NA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", 13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 605), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2022
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2022) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SERBEST YAZMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", 15. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (pp. 70), Ankara, Türkiye, (Aralık 2022
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2022) "TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİ KAPSAMINDA YÜRÜTÜLEN “İLK VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA VE YAZMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ” PROJESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Kasım 2022
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2022) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ DURUMLARININ İNCELENMESİ", Eğitim Yönetimi Forumu, EYFOR XIII , (pp. 681), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Özgül, B.K. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOCUK KİTAPLARINA İLİŞKİN FARKINDALIKLARI", 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 171), Türkiye, (Kasım 2021
Özgül, B.K., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA TUTUMLARI İLE OKUMA VE OKUMA EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖZYETERLİLİK ALGISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 461), Türkiye, (Kasım 2021
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kızıltaş, Y. (2019) "Ana Dili Eğitim Dilinden Farklı İlkokul İkinci Sınıf Öğrencileri İçin Tasarlanan Bir Kitabın Değerlendirilmesi", 18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 2-12), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Kaya, B. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Ortamında Geri Bildirime Yer Verme Durumları ve Geri Bildirime İlişkin Görüşleri", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 595-607), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019
Ateş, S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2018) "İlkokul Öğrencilerinin Popüler Kültür Algısı", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 1400), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018
Ertem, İ.S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Egin, E.G., Palabıyık, E. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Çocuk Edebiyatı Ürünü HazırlamaDeneyimleri", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/ , (pp. 731), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018
Yıldız, M., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Öztürk, S. (2017) "Öğrenme Güçlüğü Olan İlkokul Öğrencilerinin Okuma Motivasyonları", 16. International Primary Teacher Education Symposium , (pp. 147), Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017
Akyol, H., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2017) "Yazma Güçlüğü Olan Bir İlkokul 3. Sınıf Öğrencisinin El Yazısı Okunaklılığının Geliştirilmesine Yönelik Nitel Bir Çalışma", 16. International Primary Teacher Education Symposium , (pp. 132), Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017
Taneri, A., Ateş, S., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2016) "Undesirable teacher behaviours in the classsroom", X. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 119), Sarajevo, Bosna Hersek, (Mayıs 2016
Zelzele, E.B., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., BİLGE, H., Karaca, G. (2016) "Ekran Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 447), Muğla, Türkiye, (Nisan 2016
Sever, E., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2016) "İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Çalışmalarında Kullandıkları Kelimelerin Türleri Üzerine Bir Değerlendirme", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 453), Muğla, Türkiye, (Nisan 2016
Kayıt Yok
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2023) "Türkçe Öğretiminde Yöntem ve Teknikler: Artırılmış ve Sanal Gerçeklik Uygulamaları", Kitap: Teknolojik Yaklaşımlara Dayalı Türkçe Öğretimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 362 / 384, ISBN: 978-625-6810-07-5 
Uzuner, F.G., ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E. (2022) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokulda Oyunla Türkçe ve Matematik Öğretimine İlişkin Metaforik Algılar", Kitap: Eğitim & Bilim 2022-II, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 221 / 238, ISBN: 978-625-8324-74-7 
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., Uzuner, F.G. (2022) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokulda Okuduğunu Anlama ve Matematiksel Problem Çözme Kavramlarına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi", Kitap: Eğitim & Bilim 2022-II, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 239 / 257, ISBN: 978-625-8324-74-7 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 The Relationship between Good Readers’ Attention,Reading Fluency and Reading Comprehension 8 0 0 2 2 1 0 0 0 13
2 SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ 1 0 0 3 2 5 1 0 0 12
3 BİTİŞİK EĞİK YAZI BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: İLKOKUL ÜÇÜNCÜ SINIF ÖRNEĞİ 1 0 0 1 0 3 0 0 0 5
4 Effect of Augmented Reality-Based Reading Activities on Some Reading Variables and Participation in Class 1 0 0 2 1 0 1 0 0 5
5 The Development of a Reading Comprehension Test 1 0 0 0 2 2 0 0 0 5
6 Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Etkililik Düzeyinin Okul Yöneticisi, Sınıf Öğretmeni ve Öğretmen Adayı Görüşlerine Göre İncelenmesi 0 0 0 2 0 2 0 0 0 4
7 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Çocuk Edebiyatı Ürünü Hazırlama Deneyimlerine Yönelik Görüşleri 0 0 0 1 0 1 2 0 0 4
8 İki Dilli Öğrencilere Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Kaygıları ve Çözüm Önerileri 0 0 0 1 1 0 0 0 0 2
9 Okuma Becerisinin Geliştirilmesinde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımına Yönelik Çalışmaların Sistematik Derlemesi 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2
10 SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA VE YAZMA BECERİSİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2
11 Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi 0 0 0 1 0 0 1 0 0 2
12 Birleştirilmiş Sınıfta Eğitim Gören Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerinin Geliştirilmesi: Etkileşimli Kitap Okuma Etkinliği 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
13 İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Teknoloji Eğitiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerine Katkısının İncelenmesi 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
14 İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Çalışmalarında Kullandıkları Sözcüklerin Türleri Üzerine Bir Değerlendirme 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
15 İstenmeyen Öğretmen Davranışlarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
16 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Kitaplarına İlişkin Farkındalıkları 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
17 The Relationship between Reading Comprehension and Writing Skills of Fourth Grade Students and Their Motivation to Read and Write 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Bengisu Kaya Özgül
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
2019 - 2023 8
Hayati Akyol
Gazi Üniversitesi
2017 - 2021 4
Kafkas Üniversitesi
2022 - 2023 3
Seyit Ateş
Gazi Üniversitesi
2016 - 2019 3
Fatma Gül Uzuner
Kafkas Üniversitesi
2022 - 2023 3
Mustafa Yıldız
Gazi Üniversitesi
2017 2
İhsan Seyit Ertem
Gazi Üniversitesi
2018 2
Esra Sever
Bülent Ecevit Üniversitesi
2016 - 2018 2
Yusuf Kızıltaş
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
2021 2
Nurhan Aktaş
Selçuk Üniversitesi
2023 2
Ahu Taneri
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
2016 - 2019 2
Esma Güllü Egin
-
2018 2
Kafkas Üniversitesi
2016 1
Durmuş Kılıç
Atatürk Üniversitesi
2017 1
Emine Birgül Zelzele
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
2016 1
Ersin Palabıyık
Avrasya Üniversitesi
2018 1
Ela Kurnaz
-
2022 1
Ersin Palabıyık
-
2018 1
Gülay Karaca
-
2016 1
Sevgi Öztürk
-
2017 1
Yusuf Kızıltaş
-
2019 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78410
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 10021
YÖKSİS Bilim Alanı İlk Okuma Yazma Eğitimi 97
Anahtar Kelimeler İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 15 45 55 50 0 75 95 135 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - 491 . 502 . 490 . 489 . - 550 . 534 . 469 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) - 332 . 308 . 291 . 282 . - 319 . 282 . 254 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - 34 . 27 . 37 . 41 . - 40 . 31 . 30 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 0 3 4 5 4 0 6 7 7 0
Toplam Makale 0 0 2 3 2 0 4 2 5 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0
Toplam Bildiri 0 3 2 2 2 0 2 4 1 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 1 0 1 0 1 2 4 0
Makale (Ulusal) 0 0 1 3 1 0 3 0 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 3 2 2 2 0 2 4 1 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri