img
img
Toplam 26421 kayıt

MARKA BİLGİSİ VE TÜKETİCİ-MARKA İLGİNLİĞİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE DIŞA DÖNÜKLÜK VE DENEYİME AÇIKLIK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Marka Bilgisi ve Tüketici-Marka İlginliğinin Marka Evangelizmine Etkisinde Dışa Dönüklük ve Deneyime Açıklık Kişilik Özelliklerinin Rolü

Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İşletme Araştırmaları Dergisi

Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma EğilimiÜzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences

KURUMSAL İTİBARI SAĞLAMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİN ROLÜ: KURUMSAL İTİBAR LİDERİ FİRMALARIN SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARININ İNCELENMESİ

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of International Social Research

Dindarlık ve Milliyetçilik Düzeyinin, Tüketicilerin Yerli-Yabancı Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Tüketici Temelli Bir Marka Değeri Modelinin Destinasyonlarda Uygulanmasi Sarikamiş Kayak Merkezi Örneği

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yeditepe Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi

A Study on Determining the Lifestyles of Consumers Who Buy Global Branded Products

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

Tüketicilerin Mobil Pazarlama Faaliyetlerini Benimsemesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Süleyman DemirelÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler, Fakültesi Dergisi

Kollektivist Kültür Değerinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Türkiye’nin İhracat Performansının 1980 Sonrası Dönemde Gelişimi ve İhracatın Artırılmasında Uluslararası Pazarlama İnovasyonunun Rolü

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Üniversitesi İİBF e-Dergi

PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİLERİN ALGILADIKLARI RİSKLER: SÜPERMARKETLERDE BİR UYGULAMA

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EKEV Akademi Dergisi

TÜKETİCİLERİN GENETİĞİ DEĞİŞTİRİLMİŞ ÜRÜNLERE YÖNELİK SATINALMA NİYETLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: AKADEMİSYENLER ÜZERİNE BİR UYGULAMA

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Akademik Bakış Dergisi

THE ROLE OF CONSUMER HOSTILITY AND CONSUMER ETHNOCENTRISM ON THE INTENTION OF BUYING FOREIGN GOODS: A CASE STUDY ON IRANIAN, TURKISH AND AZERBIJANI CONSUMERS

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Business and Social Sciences

ÖZGÜVENİN ANLIK SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Örgütsel Bağlılık ve İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Araştırma

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BALKAN VE YAKIN DOĞU SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ

Duygusal zekâ ile girişimcilik eğilimi arasındaki ilişkiyi belirlemeye yönelik bir uygulama

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

İş Etiği Olgusu Üzerine Kavramsal Bir İrdeleme Etik Kuralların İşletmelerde Uygulanması

0 0
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Verimlilik Dergisi

Sosyal Hizmet Kurumlarında Yönetim

0 0
2011 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nobel Yayın

Marka Değeri Yönetimi

0 0
2013 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yargı Yayınevi