img
img
Toplam 27825 kayıt

The effects of intrathecal administration of Ketamine HCl in young calves A prospective clinical trial

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International VET Istanbul group Congress

Buzağılarda Karşılaşılan Doğmasal Atresia Üretralis Distalis Olgusu 2 olgu

0 0
2003 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu

Sığırlarda Yabancı Cisim Hastalıklarında Tanı ve Sağıltım Seçenekleri

0 0
2003 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu

The Treatment of Experimental Coxo Femoral Luxation by Ligamentum sacrotuberale Transposition and Its Fixation by İnterfernce Screw in Dogs

0 0
2001 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Association of Veterinary Teachers and Research Workers

Digital ve İnterdigital Hastalıkların Önemi

0 0
2001 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kars-Gence-Azerbaycan Hayvancılık Sempozyumu

Sığırlarda Taban Ulkusundan Kaynaklanan Topallıkların Sağaltımında Profund Tendo Tenotomisinin Etkisi

0 0
2003 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu

Boğalarda Penis Lezyonlarının Klinik ve Radyolojik Olarak Değerlendirilmesi ve Sağaltım Seçeneklerinin Belirlenmesi

0 0
2003 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
”, Gence-Kars Veteriner Bilimleri Sempozyumu

Küresel Tüketici Kültürüne Yatkınlığın Küresel Marka Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Uygulama

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi (KMUSEKAD)

Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The TQM Journal

MARKA BİLGİSİ VE TÜKETİCİ-MARKA İLGİNLİĞİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE DIŞA DÖNÜKLÜK VE DENEYİME AÇIKLIK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Marka Bilgisi ve Tüketici-Marka İlginliğinin Marka Evangelizmine Etkisinde Dışa Dönüklük ve Deneyime Açıklık Kişilik Özelliklerinin Rolü

Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İşletme Araştırmaları Dergisi

Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma EğilimiÜzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences

KURUMSAL İTİBARI SAĞLAMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİN ROLÜ: KURUMSAL İTİBAR LİDERİ FİRMALARIN SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARININ İNCELENMESİ

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of International Social Research

Dindarlık ve Milliyetçilik Düzeyinin, Tüketicilerin Yerli-Yabancı Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Tüketici Temelli Bir Marka Değeri Modelinin Destinasyonlarda Uygulanmasi Sarikamiş Kayak Merkezi Örneği

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yeditepe Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi

A Study on Determining the Lifestyles of Consumers Who Buy Global Branded Products

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi