img
img
Toplam 27800 kayıt

EGİTİM SİSTEMİZDE EGİTİM TARİHİMİZİN İZLERİNE NE DERECE RASTLANILMAKTADIR?

SÖNMEZ, S. (2012) "EGİTİM SİSTEMİZDE EGİTİM TARİHİMİZİN İZLERİNE NE DERECE RASTLANILMAKTADIR?", 21: Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2012 SÖNMEZ, S. (2012) "EGİTİM SİSTEMİZDE EGİTİM TARİHİMİZİN İZLERİNE NE DERECE RASTLANILMAKTADIR?", 21: Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
21: Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

Büyük Selçuklu Medreselerinin Çağdaş Yorumu

Kılıç, D., SÖNMEZ, S. (2014) "Büyük Selçuklu Medreselerinin Çağdaş Yorumu", 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2014 Kılıç, D., SÖNMEZ, S. (2014) "Büyük Selçuklu Medreselerinin Çağdaş Yorumu", 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Bir barış felsefesini temellendirme denemesi

SÖNMEZ, S. (1996) "Bir barış felsefesini temellendirme denemesi", Dünya Barışı ve Eğitim İlişkileri Sempozyumu , Türkiye, (Kasım 1996 SÖNMEZ, S. (1996) "Bir barış felsefesini temellendirme denemesi", Dünya Barışı ve Eğitim İlişkileri Sempozyumu , Türkiye, (Kasım 1996
1996 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Dünya Barışı ve Eğitim İlişkileri Sempozyumu

Türk eğitim tarihinde Bursa

SÖNMEZ, S. (2011) "Türk eğitim tarihinde Bursa", Türk İslam Şehirleri Sempozyumları , Türkiye, (Mayıs 2011 SÖNMEZ, S. (2011) "Türk eğitim tarihinde Bursa", Türk İslam Şehirleri Sempozyumları , Türkiye, (Mayıs 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk İslam Şehirleri Sempozyumları

Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Dayalı Öğretimin Öğretmen Adaylarının Ders Planları Üzerine Etkisi

Link    SUNGUR-ALHAN, S. (2022) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Dayalı Öğretimin Öğretmen Adaylarının Ders Planları Üzerine Etkisi", Çukurova University Faculty of Education Journal, 51 (1) pp. 1-41 [ESCI] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-22898"> SUNGUR-ALHAN, S. (2022) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Dayalı Öğretimin Öğretmen Adaylarının Ders Planları Üzerine Etkisi", Çukurova University Faculty of Education Journal, 51 (1) pp. 1-41 [ESCI] Link    SUNGUR-ALHAN, S. (2022) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Dayalı Öğretimin Öğretmen Adaylarının Ders Planları Üzerine Etkisi", Çukurova University Faculty of Education Journal, 51 (1) pp. 1-41 [ESCI] Link   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova University Faculty of Education Journal

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgileri Üzerine Harmanlanmış Öğrenme Ortamının Etkisi: Özel Öğretim Yöntemleri-II

Link DOI     SUNGUR-ALHAN, S., Şimşek, Ü. (2020) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgileri Üzerine Harmanlanmış Öğrenme Ortamının Etkisi: Özel Öğretim Yöntemleri-II", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (6) pp. 2305-2318 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-22900"> SUNGUR-ALHAN, S., Şimşek, Ü. (2020) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgileri Üzerine Harmanlanmış Öğrenme Ortamının Etkisi: Özel Öğretim Yöntemleri-II", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (6) pp. 2305-2318 [TR Dizin] Link DOI     SUNGUR-ALHAN, S., Şimşek, Ü. (2020) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgileri Üzerine Harmanlanmış Öğrenme Ortamının Etkisi: Özel Öğretim Yöntemleri-II", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (6) pp. 2305-2318 [TR Dizin] Link DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Harmanlanmış Öğrenme Ortamına Yönelik Fen Bilimleri ÖğretmenAdaylarının Görüşleri

DOI     SUNGUR-ALHAN, S. (2020) "Harmanlanmış Öğrenme Ortamına Yönelik Fen Bilimleri ÖğretmenAdaylarının Görüşleri", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (2) pp. 397-414 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-22901"> SUNGUR-ALHAN, S. (2020) "Harmanlanmış Öğrenme Ortamına Yönelik Fen Bilimleri ÖğretmenAdaylarının Görüşleri", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (2) pp. 397-414 [TR Dizin] DOI     SUNGUR-ALHAN, S. (2020) "Harmanlanmış Öğrenme Ortamına Yönelik Fen Bilimleri ÖğretmenAdaylarının Görüşleri", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (2) pp. 397-414 [TR Dizin] DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİ KULLANIMINA YATKINLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

SAKA, T., ALKAN, M., GÖKSU, V., ALBAYRAK, Ö., SUNGUR-ALHAN, S., Akcanca, N. (2015) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİ KULLANIMINA YATKINLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ", Caucasian Journal of Science, (0)   SAKA, T., ALKAN, M., GÖKSU, V., ALBAYRAK, Ö., SUNGUR-ALHAN, S., Akcanca, N. (2015) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİ KULLANIMINA YATKINLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ", Caucasian Journal of Science, (0)  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

KARS İLİ İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRENCİLERİNİN BESLENME ALIŞKANLIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

ÖNEL, A., ALKAN, H., ALKAN, M., Akcanca, N., SUNGUR-ALHAN, S., SAKA, T. (2015) "KARS İLİ İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRENCİLERİNİN BESLENME ALIŞKANLIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ", caucasian journal of science, (0)   ÖNEL, A., ALKAN, H., ALKAN, M., Akcanca, N., SUNGUR-ALHAN, S., SAKA, T. (2015) "KARS İLİ İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRENCİLERİNİN BESLENME ALIŞKANLIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ", caucasian journal of science, (0)  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
caucasian journal of science

Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline İlişkin Türkiye’de Fen Eğitimi Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi

Öztürk, Ş.N.S., SUNGUR-ALHAN, S. (2023) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline İlişkin Türkiye’de Fen Eğitimi Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2023 Öztürk, Ş.N.S., SUNGUR-ALHAN, S. (2023) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline İlişkin Türkiye’de Fen Eğitimi Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Bakış Açısıyla Nitelikli Fen ve Teknoloji Öğretmeni Bilgisi

Fizan, A., Karakaya, D., Kaya, O.N., Gül, E., SUNGUR-ALHAN, S., Aydemir, S. (2010) "Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Bakış Açısıyla Nitelikli Fen ve Teknoloji Öğretmeni Bilgisi", IX. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 176), İzmir, Türkiye, (Eylül 2010 Fizan, A., Karakaya, D., Kaya, O.N., Gül, E., SUNGUR-ALHAN, S., Aydemir, S. (2010) "Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Bakış Açısıyla Nitelikli Fen ve Teknoloji Öğretmeni Bilgisi", IX. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 176), İzmir, Türkiye, (Eylül 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi

Changes in Pre Service Science Teachers' Affective Dispositions toward Asynchronous Synchronous and F2F Discussions

SUNGUR-ALHAN, S., Karakaya, D., Aydemir, S., Kaya, Z., Kaya, O.N. (2011) "Changes in Pre Service Science Teachers' Affective Dispositions toward Asynchronous Synchronous and F2F Discussions", European Science Education Research Association (ESERA) Conference , (pp. 149), Lyon, Fransa, (Eylül 2011 SUNGUR-ALHAN, S., Karakaya, D., Aydemir, S., Kaya, Z., Kaya, O.N. (2011) "Changes in Pre Service Science Teachers' Affective Dispositions toward Asynchronous Synchronous and F2F Discussions", European Science Education Research Association (ESERA) Conference , (pp. 149), Lyon, Fransa, (Eylül 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Science Education Research Association (ESERA) Conference

Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline İlişkin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Görüşleri

SUNGUR-ALHAN, S. (2021) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline İlişkin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Görüşleri", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 384-386), Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2021 SUNGUR-ALHAN, S. (2021) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline İlişkin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Görüşleri", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 384-386), Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER)

Changes in Preservice Science Teachers’xx Perceptions of the Knowledge of Excellent Science Teacher

Cırıt, D.K., SUNGUR-ALHAN, S., Aydemir, S., Fizan, A., Kaya, Z., Kaya, O.N. (2011) "Changes in Preservice Science Teachers’xx Perceptions of the Knowledge of Excellent Science Teacher", European Science Education Research Assosication , (pp. 308), Lyon, Fransa, (Eylül 2011 Cırıt, D.K., SUNGUR-ALHAN, S., Aydemir, S., Fizan, A., Kaya, Z., Kaya, O.N. (2011) "Changes in Preservice Science Teachers’xx Perceptions of the Knowledge of Excellent Science Teacher", European Science Education Research Assosication , (pp. 308), Lyon, Fransa, (Eylül 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Science Education Research Assosication

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Otantik Bir Değerlendirme Aracı Olarak Poster Sunumlarına İlişkin Görüşleri

Gül, E., Kaya, O.N., Aydemir, S., Cırıt, D.K., SUNGUR-ALHAN, S., Fizan, A. (2010) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Otantik Bir Değerlendirme Aracı Olarak Poster Sunumlarına İlişkin Görüşleri", IX. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 98), İzmir, Türkiye, (Eylül 2010 Gül, E., Kaya, O.N., Aydemir, S., Cırıt, D.K., SUNGUR-ALHAN, S., Fizan, A. (2010) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Otantik Bir Değerlendirme Aracı Olarak Poster Sunumlarına İlişkin Görüşleri", IX. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 98), İzmir, Türkiye, (Eylül 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi

İlköğretim Öğrencilerinin Asit Yağmurlarına İlşkin Kavramsal Anlama Düzeyleri

Aydemir, S., Kaya, O.N., Cırıt, D.K., Gül, E., SUNGUR-ALHAN, S., Fizan, A. (2010) "İlköğretim Öğrencilerinin Asit Yağmurlarına İlşkin Kavramsal Anlama Düzeyleri", IX. Ulusa Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 184), İzmir, Türkiye, (Eylül 2010 Aydemir, S., Kaya, O.N., Cırıt, D.K., Gül, E., SUNGUR-ALHAN, S., Fizan, A. (2010) "İlköğretim Öğrencilerinin Asit Yağmurlarına İlşkin Kavramsal Anlama Düzeyleri", IX. Ulusa Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 184), İzmir, Türkiye, (Eylül 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusa Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi

Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının teknolojik pedagojikalan bilgisini (TPAB) belirlemede ders planı hazırlama yönteminin etkinliği

SUNGUR-ALHAN, S., Kaya, Z., Kaya, O.N. (2010) "Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının teknolojik pedagojikalan bilgisini (TPAB) belirlemede ders planı hazırlama yönteminin etkinliği", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 89), İzmir, Türkiye, (Eylül 2010 SUNGUR-ALHAN, S., Kaya, Z., Kaya, O.N. (2010) "Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının teknolojik pedagojikalan bilgisini (TPAB) belirlemede ders planı hazırlama yönteminin etkinliği", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 89), İzmir, Türkiye, (Eylül 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algısının Belirlenmesinde Anlamsal Farklılıklar Anketinin Geliştirilmesi

Cırıt, D.K., Kaya, O.N., SUNGUR-ALHAN, S., Aydemir, S., Gül, E. (2010) "İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algısının Belirlenmesinde Anlamsal Farklılıklar Anketinin Geliştirilmesi", IX. Ulusal Fen Bİlimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 142), İzmir, Türkiye, (Eylül 2010 Cırıt, D.K., Kaya, O.N., SUNGUR-ALHAN, S., Aydemir, S., Gül, E. (2010) "İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algısının Belirlenmesinde Anlamsal Farklılıklar Anketinin Geliştirilmesi", IX. Ulusal Fen Bİlimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 142), İzmir, Türkiye, (Eylül 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. Ulusal Fen Bİlimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

İşbirlikli, Bilgisayar Ve Doğrulayıcı Laboratuar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Elektrik Konularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi

Akcanca, N., SAKA, T., SUNGUR-ALHAN, S., GÖKSU, V., KARAÇÖP, A. (2014) "İşbirlikli, Bilgisayar Ve Doğrulayıcı Laboratuar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Elektrik Konularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi", 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014 Akcanca, N., SAKA, T., SUNGUR-ALHAN, S., GÖKSU, V., KARAÇÖP, A. (2014) "İşbirlikli, Bilgisayar Ve Doğrulayıcı Laboratuar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Elektrik Konularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi", 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Exploring the Pre-Service Science and Technology Teachers’xx Technological Pedagogical Content Knowledge (TPCK) and Classroom Practice.

Kaya, Z., Kaya, O.N., Yılayaz, Ö., Aydemir, S., Cırıt, D.K., SUNGUR-ALHAN, S. (2011) "Exploring the Pre-Service Science and Technology Teachers’xx Technological Pedagogical Content Knowledge (TPCK) and Classroom Practice.", European Science Education Research Assosication (ESERA) , (pp. 148), Lyon, Fransa, (Eylül 2011 Kaya, Z., Kaya, O.N., Yılayaz, Ö., Aydemir, S., Cırıt, D.K., SUNGUR-ALHAN, S. (2011) "Exploring the Pre-Service Science and Technology Teachers’xx Technological Pedagogical Content Knowledge (TPCK) and Classroom Practice.", European Science Education Research Assosication (ESERA) , (pp. 148), Lyon, Fransa, (Eylül 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Science Education Research Assosication (ESERA)