Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi (Yl) (Tezli), 2007, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi (Dr), 2007, 2011 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2000, 2004 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi (Dr), 2007, 2011 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi (Yl) (Tezli), 2007, 2007 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2000, 2004 |
Tazegül DEMİR ATALAY, Yüksek Lisans, Peyami Safa'nın Yalnızız adlı romanının metin dilbilimsel çözümlemesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türk Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2006 |
İngilizce, ÜDS, 77, Bahar, 2007 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Türkçe Eğitimi Türkçe Eğitimi |
2020-, Profesör, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi, Türkiye |
2015-2019, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Alan Eğitimi, Türkiye |
2011-2015, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2007-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2004-2007, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2017-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2011-2017, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Mehtap Yetik, Yüksek Lisans, Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Konuşma Kaygılar ile Yansıtıcı Günlüklerinden Hareketle Sözcük Hazineleri Arasındaki İlişki, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman) |
Esra İpek Güzel, Yüksek Lisans, EBA'DA YER ALAN TÜRKÇE DERSİ ALIŞTIRMALARININ ÜST DÜZEY DÜŞÜNME BECERİLERİ VE GÜNCELLENMİŞ TAKSONOMİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilgiler Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman) |
Duygu Karadağ, Yüksek Lisans, Dijital hikâyelerin ortaokul öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileri ile okuma ve dinleme tutumuna etkisi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Cemal Üçoğlu, Yüksek Lisans, Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin Türkçe dersi akademik başarıları ile dil bilgisine yönelik motivasyonları arasındaki ilişki, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
İbrahim Avşar, Yüksek Lisans, Yaşar Kemal'in "Filler Sultanı ile Kırmızı Sakallı Topal Karınca" adlı çocuk romanının kök değerler bağlamında incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ülkü Aslan, Yüksek Lisans, Türkçeyi yabancı dil olarak öğreten ders ve çalışma kitaplarındaki etkinliklerin üst düzey düşünme becerileri açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Başak Esmer Ateş, Yüksek Lisans, Ortaokul 5 ve 8. sınıf öğrencilerinin öz düzenleme becerilerine yönelik algıları ile Türkçe ders başarıları arasındaki ilişki: Kars ili örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Volkan Taşdemir, Yüksek Lisans, Mehmet Rauf'un 'Eylül' adlı romanında metindilbilimsel görünümler, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türk Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Didem Yerdelen, Yüksek Lisans, Ceyhun Atuf Kansu'nun Balım Kız Dalım Oğul adlı eserinin söz varlığı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türk Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
2018-2019, TÜRKİYE TÜRKÇESİ, Lisans |
2018-2019, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2018-2019, TÜRKOLOJİ ÇALIŞMALARI II, Yüksek Lisans |
2018-2019, TÜRKOLOJİ ÇALIŞMALARI I, Yüksek Lisans |
2018-2019, YENİ TÜRK DİLİNDE TARTIŞMALI KONULAR II, Yüksek Lisans |
2018-2019, YENİ TÜRK DİLİNDE TARTIŞMALI KONULAR I, Yüksek Lisans |
2018-2019, Edebi Metinlere Dilbilimsel Yaklaşımlar I, Yüksek Lisans |
2018-2019, Edebi Metinlere Dilbilimsel Yaklaşımlar II, Yüksek Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2018-2019, İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans |
2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2017-2018, Türkoloji Çalışmaları II, Yüksek Lisans |
2017-2018, Yeni Türk Dilinde Tartışmalı Konular II, Yüksek Lisans |
2017-2018, Edebi Metinlere Dilbilimsel Yaklaşımlar II, Yüksek Lisans |
2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2016-2017, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2016-2017, Edebi Metinlere Dilbilimsel Yaklaşımlar II, Yüksek Lisans |
2016-2017, YENİ TÜRK DİLİNDE TARTIŞMALI KONULAR II, Yüksek Lisans |
2016-2017, Edebi Metinlere Dilbilimsel Yaklaşımlar I, Yüksek Lisans |
2016-2017, Türkoloji Çalışmaları II, Yüksek Lisans |
2016-2017, Türkoloji Çalışmaları I, Yüksek Lisans |
2016-2017, YENİ TÜRK DİLİNDE TARTIŞMALI KONULAR I, Yüksek Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGLAMASI, Lisans |
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, ANLAMA TEKNİKLERİ II:DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, ANLATMA TEKNİKLERİ II: YAZMA EĞİTİMİ, Lisans |
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I-II, Lisans |
2014-2015, TÜRKÇE ĞRETİMİ, Lisans |
2013-2014, SÖZ DİZİMİ, Yüksek Lisans |
2013-2014, GENEL DİLBİLİM, Yüksek Lisans |
2013-2014, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2013-2014, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2013-2014, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2013-2014, ANLAMA TEKNİKLERİ II :DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2013-2014, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2012-2013, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2012-2013, TÜRKÇE ĞRETİMİ, Lisans |
2012-2013, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2012-2013, : ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2012-2013, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2012-2013, ANLATMA TEKNİKLERİ II :YAZMA EĞİTİMİ, Lisans |
2012-2013, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2012-2013, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2012-2013, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2012-2013, ANLAMA TEKNİKLERİ II :DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2012-2013, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2011-2012, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2011-2012, TÜRKÇE ĞRETİMİ, Lisans |
2011-2012, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2011-2012, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2011-2012, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2011-2012, ANLATMA TEKNİKLERİ II :YAZMA EĞİTİMİ, Lisans |
2011-2012, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2011-2012, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2011-2012, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2011-2012, KONU ALANI DERS KİTABI İNCELEME, Lisans |
2011-2012, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2011-2012, ANLAMA TEKNİKLERİ II :DİNLEME EĞİTİMİ, Lisans |
2011-2012, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
Kayıt Yok |
Akıcı Okuma Uygulamalarının Türkçe Öğretmen Adaylarının Okumaya Yönelik Görüşlerine Etkisi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2021 ![]() |
Ortaokullarda Okuma Güçlüğü Çeken Öğrencilerin Akıcı Okuma Becerilerinin Geliştirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2020 ![]() |
KARS YÖRESİNDE BEBEK VE ÇOCUKLARA HİTAP ETMEİFADELERİ SOSYAL VE ANLAMSAL DEĞİŞİMLEREPEDAGOJİK BİR YAKLAŞIM Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016 ![]() |
Bana Bir Öykü Anlat Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016 ![]() |
Kafkasın Mucitleri Bilimle Buluşuyor TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2015-2018 ![]() |
KAFKASIN MUCİTLERİ BİLİMLE BULUŞUYOR TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2015-2018 ![]() |
KARS İL VE MERKEZ KÖYLERDE EŞLERİN BİRBİRLERİNE HİTAP BİÇİMLERİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2015-2017 ![]() |
Kayıt Yok |
Karadağ, D., Demir-Atalay, T. (2024) "Dijital Hikâyelerin Ortaokul Öğrencilerinin Dinleme Tutumuna Etkisi", Uluslararası Türkçe Öğretimi Araştırmaları Dergisi (UTÖAD), 4 (2) pp. 367-387 Link ![]() ![]() |
Üçoğlu, C., Demir-Atalay, T. (2024) "Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersi Akademik Başarıları İle Dil Bilgisine Yönelik Motivasyonları Arasındaki İlişki", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 28 (3) pp. 757-775 [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
Karadağ, D., Demir-Atalay, T. (2024) "Dijital Hikâyelerin Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Tutumuna Etkisi", RumeliDE Journal of Language and Literature StudiesRumeliDE Journal of Language and Literature Studies, 1 (15) pp. 166-186 Link ![]() |
Üçoğlu, C., Demir-Atalay, T. (2024) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN “DİL BİLGİSİ MOTİVASYON ÖLÇEĞİ” GELİŞTİRME ÇALIŞMASI", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, 13 (3) pp. 1070-1089 [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
Ateş, B.E., Demir-Atalay, T. (2023) "Ortaokul 5 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Öz Düzenleme Becerilerine Yönelik Algılarıyla Türkçe Ders Başarıları Arasındaki İlişki: Kars İli Örneği", Ana Dili Egitimi Dergisi ADED, 11 (2) pp. 307-327 DOI ![]() ![]() |
Demir-Atalay, T. (2019) "Learning styles and teacher efficacy among prospective teachersbased on diverse variables", International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 8 (3) pp. 492-502 DOI ![]() |
Fırat-Durdukoca, Ş., Demir-Atalay, T. (2019) "Occupational anxiety and self-efficacy levels amongprospective teachers", International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 8 (1) pp. 173-180 ![]() |
Fırat-Durdukoca, Ş., Demir-Atalay, T. (2019) "The identification of students’ metaphorical perceptions about basevalues in Turkish language curriculum", Cypriot Journal of EducationalSciences, 14 (1) pp. 124-135 ![]() |
Demir-Atalay, T., Fırat-Durdukoca, Ş. (2018) "Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 6 (4) pp. 894-923 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() |
Aydın-Beytur, S., Demir-Atalay, T., Göksu, V. (2018) "Project-Based Learning Practices with Secondary School Students", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (3) pp. 230-242 ![]() |
Demir-Atalay, T., Fırat-Durdukoca, Ş. (2018) "PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMINA DEVAM EDENÖĞRENCİLERİN TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN ÇEŞİTLİDEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, 7 (2) pp. 1253-1275 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() |
Demir-Atalay, T., Atalay, Ö. (2017) "Attitudes of Literature Teacher Candidates Towards Individuals With Special Needs and Relation to Some Variables", e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi, 4 (3) pp. 20-29 DOI ![]() |
Urun-Karahan, B., Demir-Atalay, T. (2017) "A REVIEW ON READING-SUPPORTED VALUES EDUCATION OF7TH GRADE STUDENTS (CASE OF KARS PROVINCE, TURKEY)", European Journal of Education Studies, 3 (10) pp. 34-52 Link DOI ![]() |
Demir-Atalay, T. (2017) "EDEBİYAT ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME GENEL YETERLİK ALGISI", International Journal of Language Academy, 5 (19) pp. 389-400 Link DOI ![]() |
Han, T., Elkılıç, G., Demir-Atalay, T., Güngör, T.Ö. (2016) "KARS YÖRESİNDE BEBEK VE ÇOCUKLARA HİTAP ETMEİFADELERİ SOSYAL VE ANLAMSAL DEĞİŞİMLEREPEDAGOJİK BİR YAKLAŞIM", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) pp. 83-105 [TR Dizin] ![]() ![]() |
Demir-Atalay, T. (2016) "TÜRKÇE EĞİTİMİNDE DEDE KORKUT HİKAYELERİ NİN KARAKTER EĞİTİMİNDE KULLANIMI ÇALIŞMA YAPRAKLARI", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (18) pp. 363-394 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
Melanlıoğlu, D., Demir-Atalay, T. (2016) "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENENLERİNYAZMA ÖZ YETERLİKLERİNDE YARATICI YAZMAUYGULAMALARININ ETKİSİ", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 20 (3) pp. 697-721 [TR Dizin] ![]() ![]() |
Demir-Atalay, T., Melanlıoğlu, D. (2016) "Ortaokul Öğrencileri İçin Dinleme Stratejileri Ölçeği nin Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması", A. Ü. Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi [TAED], (57) pp. 1885-1904 [TR Dizin] ![]() ![]() |
Melanlıoğlu, D., Demir-Atalay, T. (2016) "Türkçe Öğrenen Yabancılar Örneğinde Yansıtıcı Günlük Kullanma Ve Yazma Öz Yeterliği Arasındaki İlişki", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13 (35) pp. 57-76 [TR Dizin] ![]() ![]() |
Demir-Atalay, T. (2016) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Durumlarının Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi", TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 11 (9) pp. 247-266 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() |
Demir-Atalay, T., Urun-Karahan, B. (2016) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerine Yönelik Bir Değerlendirme", International Journal of Turkish Education and Training Uluslararası Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Dergisi, 1 (2) pp. 18-27 [TR Dizin] Link ![]() |
Demir-Atalay, T. (2016) "Yunus emre Divanıyla Türk Dillilere Atasözü ve Deyim Öğretimi", Aydın Tömer Dil Dergisi, 1 (1) pp. 81-104 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2015) "Türkçe nin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Safahat tan Hareketle Atasözü Öğretimi", Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (ERZSOSDER), 1 (0) pp. 191-206 Link ![]() |
Demir-Atalay, T. (2015) "YAZMA BECERİSİ AÇISINDAN ÖRNEK BİR KİTAP İNCELEMESİ", Journal of Turkish Research Institute, 1 (54) pp. 729-729 Link DOI ![]() ![]() |
Demir-Atalay, T. (2014) "Yazma Öz Yeterlik Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Kafkas Üniversitesi, e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (1) pp. 67-74 Link ![]() |
Demir-Atalay, T., Melanlıoğlu, D. (2014) "Ortaokul Öğrencileri İçin Konuşma KaygısıÖlçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Ankara University, Journal of Faculty of Educational Sciences, 1 (47) pp. 103-124 [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
Demir-Atalay, T. (2013) "A Study on Developing An Attitude Scale for Project and Performance Tasks for Turkish Language Teaching Course", Educational Research and Reviews, 8 (1899) pp. 1887-19 DOI ![]() |
Demir-Atalay, T. (2013) "Yazma Becerisine Yönelik Kazanımların Ortaokulda Gerçekleşme Düzeyi", Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları, 1 (1) pp. 45-56 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2013) "İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN YARATICI YAZMA BECERİLERİ İLE YAZMA ÖZYETERLİK ALGISI İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, (0) pp. 84-114 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2013) "TÜRKÇE DERSLERİNDE DİL BİLGİSİ KONULARI ÖĞRENİLİRKEN KULLANILAN ÖĞRENME STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME", ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, (11) pp. 167-206 ![]() ![]() |
Demir-Atalay, T., Özdemir, B. (2013) "TÜRKÇE EĞİTİMİNDE KARAGÖZ GÖLGE OYUNLARI İLE DEĞER EĞİTİMİ", DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ, 11 (25) [TR Dizin] ![]() ![]() |
Melanlıoğlu, D., Demir-Atalay, T. (2013) "TÜRKÇE ÖĞRENEN YABANCILAR İÇİN KONUŞMA KAYGISI ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE FORMUNUN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", International Journal of Social Science, (0) pp. 389-404 ![]() |
Tazegül, D., Banu, Ö. (2013) "Türkçe Öğretim Programında Yer Alan Kazanımların Ölçme Değerlendirme Yöntemlerine Göre Sınıflandırılması", TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, (0) pp. 11-32 [TR Dizin] ![]() |
Demir-Atalay, T. (2013) "Türkçe Öğretimi Dersinde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 53 (76) ![]() |
Demir-Atalay, T. (2012) "İlköğretim Sekizinci Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikaye Metinlerinde Yer Alan Değer Unsurlarının Eşdizimsel Örüntülemeler Açısından Görünümleri", TURKİSH STUDİES, (0) pp. 1063-1078 [TR Dizin] ![]() |
Emine, K., Tazegül, D., R., K. (2012) "Öğretmen Adaylarının Dil Eğitiminde Çocuk Edebiyatı Metinlerinin Kullanımına Yönelik Görüşleri", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, (0) [TR Dizin] ![]() |
Demir-Atalay, T. (2012) "Türkçe Eğitiminde Yaratıcı Yazma Becerisini Geliştirme Ve Küçürek Öykü", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) pp. 343-357 [TR Dizin] ![]() |
Tazegül, D., Kutluay, E. (2011) "Kars ve Ardahan Türkmenlerinin Dünü ve Bugünü Millı Mucadeledeki Yerleri", Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Veli Araştırma Dergisi, (58) [AHCI] ![]() |
Demir-Atalay, T. (2011) "Türkçe Öğretiminde Deyimlerin Çağrışımla Kazandırılması", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (3) pp. 630-648 [TR Dizin] ![]() ![]() |
Demir-Atalay, T. (2010) "Avrasya Televizyonu nda Yayımlanan 48 Perşembe Adlı Programda Nusayrîlerle Yapılan Söyleşi", Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Veli Araştırma Dergisi, (0) [AHCI] ![]() |
Demir-Atalay, T. (2010) "Bektaşilik Öğretisinde Terim Ve Kavramlar", Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Veli Araştırma Dergisi, (55) [AHCI] ![]() |
Tazegül, D., Osman, A.A. (2010) "Gazi Üniversitesi Türk Kültürü Ve Hacı Bektaş Veli Araştırma Dergisi nde Yayımlanan Alevilik Konulu Makaleler Ve Gazi Üniversitesi Türk Kültürü Ve Hacı Bektaş Veli Araştırma Merkezi Kütüphanesinde Yer Alan Alevilikle İlgili Kitaplar Bibliyografyası", Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Veli Araştırma Dergisi, (56) [AHCI] ![]() |
Tazegül, D., Osman, A.A. (2010) "Gazi Üniversitesi Türk Kültürü Ve Hacı Bektaş Veli Araştırma Merkezi Arşivinde Yer Alan Bektaşilik Bibliyografyası", Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Veli Araştırma Dergisi, (55) [AHCI] ![]() |
Tazegül, D., Refik, E. (2010) "Kızıldeli Süreklerinde Okunan Nefesler", Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Veli Araştırma Dergisi, (0) [AHCI] ![]() |
Demir-Atalay, T. (2010) "Konuşma Eğitiminde Benmerkezci Konuşmaya Yönelik Bir Deneme", Kastamonu Eğitim Dergisi, 18 (2) pp. 415-430 [TR Dizin] ![]() |
Demir-Atalay, T. (2010) "Türkçe Öğretiminde Anlama Ve Zihinde Yeniden Yapılandırma", Türklük Bilimi Araştırmaları Dergisi, 15 (27) pp. 201-223 [TR Dizin] ![]() ![]() |
Demir-Atalay, T. (2010) "Yurt Dışındaki Türk Çocukları İçin Türkçe ve Türk Kültürü Dersi Öğretim Programı Kapsamındaki Türkçe Dersi Kazanımlarının Değerlendirilmesi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30 (3) [TR Dizin] ![]() |
Demir-Atalay, T., Şen, Ü. (2009) "Görme Engelli Öğrencilerin Çeşitli Değişkenler Açısından Öğrenme Stilleri Üzerine Bir Araştırma", Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, (0) ![]() |
Demir-Atalay, T. (2009) "İlköğretim II Kademe Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma Gazi Üniversitesi Örneği", TURKİSH STUDİES, (0) [TR Dizin] DOI ![]() |
Demir-Atalay, T. (2009) "Türkçe Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri Ve Bunların Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi", Uluslararası Sosyal Aratırmalar Dergisi, (0) ![]() |
Demir-Atalay, T. (2019) "Dil Bilgisi Öğretimi Sorunları", I. ULUSLARARASI TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI BİLGİ ŞÖLENİ , Erzurum, Türkiye, (Ekim 2019) ![]() |
Demir-Atalay, T., Sertçelik, Ü. (2019) "“BAĞRI YANIK ÖMER” ADLI ROMANIN ANLAMBİLİMSEL AÇIDAN İNCELENMESİ", AL -FARABI4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (pp. 463-469), Erzurum, Türkiye, (Haziran 2019) ![]() |
Yerdelen, D., Demir-Atalay, T. (2019) "MUZAFFER İZGÜ’NÜN ‘BÜLBÜL DÜDÜK’ ADLI HİKÂYESİNİNDEĞER AKTARIMI BAKIMINDAN İNCELENMESİ", AL -FARABI4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (pp. 1160-1173), Erzurum, Türkiye, (Haziran 2019) ![]() |
Demir-Atalay, T. (2018) "Orta Okul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Özyeterliklerinin Okuma Tutumlarıyla İlişkisinin İncelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018) , (Aralık 2018) ![]() |
Aydın-Beytur, S., Demir-Atalay, T., Göksu, V. (2018) "Proje tabanlı öğrenme sürecinde ortaokul öğrencilerinin projeçalışmalarına yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi", 13. ULUSLARARASI BALKAN EĞİTİM VE BİLİM KONGRESİ. , (Aralık 2018) ![]() |
Demir-Atalay, T. (2018) "Üniversite Öğrencilerinin Yansıtıcı Günlüklerinden Hareketle Söz Varlığı Üzerine Bir Çalışma", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018) , (Aralık 2018) ![]() |
Demir-Atalay, T., Yerdelen, D. (2018) "Kağızmanlı Hıfzı’nın Şiirlerinde Söz Varlığı", ÖLÜMÜNÜN 100. YILINDA KAĞIZMANLI HIFZIULUSLARARASI SEMPOZYUMU , (pp. 107-108), Kars, Türkiye, (Nisan 2018) ![]() |
Demir-Atalay, T. (2017) "ORTA OKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DERSİ AKADEMİK BAŞARILARI VE BAŞARI ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ", IX. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu , (Kasım 2017) ![]() |
Demir-Atalay, T. (2017) "ORTA OKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA ÖZYETERLİKLERİ VE YAZIM YANLIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRMESİ", IX. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu , (Kasım 2017) ![]() |
Demir-Atalay, T. (2017) "TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA “KAFKASYA HALK KÜLTÜRÜ” YANSIMALARI", I. Uluslararası Kafkasya Halk Kültürü Kongresi , (Kasım 2017) ![]() |
Demir-Atalay, T. (2016) "Değer Karakter Eğitimi Bağlamında Çocuk ve Göç", IlI. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU , (pp. 83-103), İstanbul, Türkiye, (Kasım 2016) ![]() |
Demir-Atalay, T., Urun-Karahan, B. (2016) "ORTAOKULDAKİ ÖĞRENCİLERİN KİTAP TERCİHLERİ VE BUKİTAPLARIN OKUNABİLİRLİK DÜZEYLERİ", 9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı , (Ekim 2016) ![]() |
Urun-Karahan, B., Demir-Atalay, T. (2016) "TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMA VE YAZMAETKİNLİKLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI KAFKAS ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ", 9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı , (Ekim 2016) ![]() |
Demir-Atalay, T. (2015) "AZERBAYCAN DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA ÖZYETERLİK İNANÇLARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME", Azerbaycanşinaslık: Geçmişi, Bugünü ve Geleceği Uluslararası Sempozyum , (pp. 45-58), Türkiye, (Kasım 2015) ![]() |
Demir-Atalay, T. (2015) "YUNUS EMRE DİVANIYLA TÜRK DİLLİLERE ATASÖZÜ VE DEYİM ÖĞRETİMİ", Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Sempozyumu , Türkiye, (Kasım 2015) ![]() |
Tazegül, D., Berna, K. (2013) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerine Yönelik Bir Değerlendirme", Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu , (Mayıs 2013) ![]() |
Demir-Atalay, T. () "Başarı Yönelimi Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu ![]() |
Tazegül, D., Cem, E. () "Çocuk Edebiyatı Ürünlerinin Türkçe Eğitiminde Animasyonlarla Öğretimi", , 3. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, , Türkiye ![]() |
Demir-Atalay, T. () "Çocuk Kitaplarında Bağdaşıklık Ve Tutarlılık Görünümleri", 13. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyiş Bilim Sempozyumu: Basit Üslup (13th International Language, Literature and Stylistics Symposium: Simple Style), ![]() |
Demir-Atalay, T. () "İlköğretim Öğrencilerinin Dil Bilgisi Konularına Yönelik Öğrenme Stratejilerinin Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi", Uygulamalı Eğitim Kongresi ![]() |
Demir-Atalay, T. () "İlköğretim Yedinci Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin Tespit Edilmesine Yönelik Bir Değerlendirme", 17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye ![]() |
Demir-Atalay, T. () "Kağızman İlköğretim Okullarındaki Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarında Türkçeyi Kullanma Düzeyleri", Geçmişten Geleceğe Her Yönüyle Kağızman Sempozyumu , Türkiye ![]() |
Hülya, B.A., Tazegül, D. () "Kars Merkez de 2005 2006 Eğitim Öğretim Yılında İlköğretim 7 Sınıfta Okutulan Türkçe Ders Kitaplarında Bulunan Öykü ve Şiir Metinlerine Metindilbilimsel Bir Bakış", XX. Ulusal Dilbilim Kurultayı, , Türkiye ![]() |
Berna, K., Tazegül, D. () "Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutumları Kafkas Üniversitesi Örneği", , 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu’na ![]() |
Tazegül, D., Emine, K. () "Öğretmen Adaylarının Dil Eğitiminde Çocuk Edebiyatı Metinlerinin Kullanımına Yönelik Görüşleri", , Türk Dilinin ve Edebiyatının Bugünkü Sorunları ve Çözümleri Uluslararası Sempozyumu, ![]() |
Nur, K.E., Tazegül, D. () "Ömer Seyfettin in Öykülerinde Örtük Yapılar", 3. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu , Türkiye ![]() |
Gökçe, K., Nur, K.E., Tazegül, D. () "Sosyal Alanlar Öğretmenlerinin Kişilerarası Özyeterlik İnançlarının Değerlendirmesi Ankara İli Örneği", ), 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications konferansı ![]() |
Demir-Atalay, T. () "Türk Dünyasında Bir Eğitim ve Değer Unsuru Olarak Hoşgörü", 21. Yüzyılda Türk Dünyası Uluslararası Sempozyumu ![]() |
Demir-Atalay, T. () "Türkçe Eğitiminde Bilgiyi İşleme Kuramının Yansımalarına Yönelik Bir Değerlendirme", Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu ![]() |
Demir-Atalay, T. () "Türkçe Öğretiminde Metinler Arasılık", IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, , Türkiye ![]() |
Demir-Atalay, T. () "Türkçe Öğretiminde Şiir Metinleri Aracılığıyla Değerlerin Aktarımı", 1. Uluslar Arası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu ![]() |
Tazegül, D., Berna, K. () "Türkçe Öğretmen Adaylarının Eğitim Teknolojisine İlişkin Tutumlarına Yönelik Bir Değerlendirme", 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu’na ![]() |
Tazegül, D., Solmaz, A., Gökçe, K. () "Türkçe Sosyal Bilgiler ve Biyoloji Öğretmen Adaylarının Empati Eğilimleri ve Bunların Çeşitli Değişkenlerle İlişkisİ", 1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi ![]() |
Sağır, M., Demir-Atalay, T. (2016) "Yeni Programa Uygun Etkinliklerle Dil Bilgisi Öğretimi", Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, ISBN: 9786053183259 ![]() |
Aydın-Beytur, S., Demir-Atalay, T. (2015) "ÖZ DÜZENLEMELİ ÖĞRENME", Türkiye : PEGEM AKADEMİ, ISBN: 978-605-364-796-6 ![]() |
Demir-Atalay, T., Aydın-Beytur, S. (2014) "ÖZ DÜZENLEMELİ ÖĞRENME", Türkiye : PEGEM AKADEMİ, ISBN: 978-605-364-796-6 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2023) "Türkçenin Yabancı dil Olarak Öğretiminde Kullanılan Ders ve Çalışma Kitaplarında Yer Alan Bilgilendirici Metin Türlerinin İncelenmesi", Kitap: Çocuk Edebiyatı, Ankara/Türkiye : Fenomen Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 341 / 376, ISBN: 978-625-6470-16-3 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2023) "Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanılan Ders ve Çalışma Kitaplarında Yer Alan Hikaye Edici Metin ve Şiir Türlerinin İncelenmesi", Kitap: ÇOCUK EDEBİYATI, Ankara/Türkiye : Fenomen Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 315 / 340, ISBN: 978-625-6470-16-3 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2023) "TÜRK DİLİNİN TEMEL KAVRAMLARI", Kitap: TÜRK DİLİ II, : KRİTER YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 1 / 20, ISBN: 978-625-6606-16-6 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2022) "Dil ve Anlatımın Temel Kavramları", Kitap: Türk Dili 1, Ankara/Türkiye : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 7 / 38, ISBN: 978-625-8341-93-5 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2022) "Akademik Yazılarda Başlık, Özet ve Anahtar Kelimeler", Kitap: Türk Dili 2, Ankara/Türkiye : Nobel Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 152 / 169, ISBN: 978-625-417-829-0 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2022) "Proje Tabanlı Öğrenmeye Türkçe Eğitimi Açısından Bir Bakış", Kitap: Yabancılara Türkçe Öğretimi Dr. Erol Barın'a Armağan, Ankara/Türkiye : Nobel Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 91 / 112483, ISBN: 978-625-417-746-0 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2021) "DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİ", Kitap: ETKİNLİKLERLE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Ankara/Türkiye : Nobel Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 449 / 489, ISBN: 978-605-033-157-8 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2021) "ANLATIM BOZUKLUKLARI", Kitap: TÜRK DİLİ I, Ankara/Türkiye : NOBEL YAYINLARI, Bölüm Sayfaları: 191 / 206, ISBN: 978-625-439-898-8 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2021) "TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN TEMEL YÖNTEM VE TEKNİKLER", Kitap: TÜRKÇE ÖĞRETİMİ I, İstanbul/Türkiye : KRİTER YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 7 / 52, ISBN: 978-625-7669-82-5 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2020) "DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ETKİNLİK ÖRNEKLERİ", Kitap: DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Ankara/Türkiye : KRİTER, Bölüm Sayfaları: 239 / 296, ISBN: 978-625-7033-50-3 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2020) "YAZMA BECERİSİNİN TEMEL KAVRAMLARI", Kitap: KURAM VE UYGULAMADA YAZMA EĞİTİMİ, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 15 / 42, ISBN: 978-625-7052-10-8 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2020) "CUMHURİYETTEN BUGÜNE İLKOKUL TÜKÇE PROGRAMLARI", Kitap: TÜRKÇE EĞİTİMİ, Ankara/Türkiye : NOBEL, Bölüm Sayfaları: 335 / 384, ISBN: 978-625-402-352-1 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2020) "DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİNİN SORUNLARI", Kitap: TÜRKÇE EĞİTİMİNİN GÜNCEL SORUNLARI, Ankara/Türkiye : EĞİTEN KİTAP, Bölüm Sayfaları: 193 / 228, ISBN: 978-605-7754-89-9 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2019) "DİNLEME BECERİSİNİN TEMEL KAVRAMLARI", Kitap: DİNLEME EĞİTİMİ, Ankara : fenomen yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 1 / 17, ISBN: 9786059474528 ![]() |
Urun-Karahan, B., Demir-Atalay, T. (2019) "DİNLEME, TUTUM VE MOTİVASYON", Kitap: DİNLEME EĞİTİMİ, Ankara : fenomen yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 65 / 84, ISBN: 9786059474528 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2019) "KONUŞMA BECERİSİNİN TEMEL KAVRAMLARI", Kitap: KONUŞMA EĞİTİMİ, Ankara : fenomen yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 1 / 20, ISBN: 9786059474542 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2019) "TÜRKÇE’NİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME", Kitap: TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ, Ankara/Türkiye : NOBEL, Bölüm Sayfaları: 271 / 362, ISBN: 9786050331837 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2018) "OKUMA BECERİSİNİN TEMEL KAVRAMLARI", Kitap: OKUMA EĞİTİMİ, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 1 / 55, ISBN: 978-605-170-228-5 ![]() |
Urun-Karahan, B., Demir-Atalay, T. (2018) "OKUMA EĞİTİMİNDE TUTUM VE MOTİVASYON", Kitap: OKUMA EĞİTİMİ, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 119 / 145, ISBN: 978-605-170-228-5 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2018) "TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ”YAZIT”, ”YAZIT BİLİM” VE ”YAZIT BİLİMCİ” KAVRAMLARINA İLİŞKİN METAFORLARI", Kitap: PROF. DR. ALEMDAR YALÇIN ARMAĞANI, Ankara/Türkiye : AKÇAĞ YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 931 / 944, ISBN: 978-605-342-462-0 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2018) "Türk Soylulara Türkiye Türkçesi Öğretimi", Kitap: Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı, Ankara/Türkiye : GRAFİKER YAYINLARI, Bölüm Sayfaları: 161 / 170, ISBN: 978-605-4692-50-7 ![]() |
Keskin, F., Arı, G., Akkaya, A., Göçen, G., Güneyli, A., İnce, B., Çetinkaya, G., Derman, S., Büyükikiz, K.K., Bağcı, H., Ünal, F.T., Durukan, E., Fidan, D., Melanlıoğlu, D., Özkan, B., Ungan, S., Maden, S., Göçer, A., Çifci, M., Açık, F., Kara, M., Cavkaytar, S., Dilidüzgün, Ş., Bölükbaş, F., Batur, Z., Demir-Atalay, T., Okur, A. (2018) "Dil Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme", Kitap: Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı, Ankara/Türkiye : Grafiker, Bölüm Sayfaları: 61 / 78, ISBN: 978-605-4692-50-7 ![]() |
Tayşi, E.K., Demir-Atalay, T. (2017) "dil bilgisi öğretimi", Kitap: uygulamalı türkçenin yabancı dil olarak öğretimi el kştabı, İstanbul/Türkiye : kesit yayınları, Bölüm Sayfaları: 13 / 54, ISBN: 978-605-67083-2-9 ![]() |
Demir-Atalay, T., Dolunay, S.K., Doğan, Y., Deniz, K., Çiftçi, Ö., Büyükikiz, K.K., Temizkan, M., Şahbaz, N.K., Onan, B., Kurudayıoğlu, M., Karatay, H., Karadağ, Ö., Erdem, İ., Çeçen, M.A., Coşkun, E., Çetin, D., Tayşi, E.K., Sallabaş, M.E., Zorbaz, K.Z., Balcı, A., Ensar, F., Bağcı, H., Uçgun, D., Özbay, M., Özdemir, B., Melanlıoğlu, D. (2015) ""YALNIZIZ" ROMANINDA YER ALAN ARTGÖNDERİM UNSURLARI", Kitap: AKADEMİK HAYATININ 25 YILINDA TÜRKÇE EĞİTİMİ ALANININ İLK PROFESÖRÜ MURAT ÖZBAY A ARMAĞAN, Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 229 / 256, ISBN: 978-605-318-031-9 ![]() |
Demir-Atalay, T., Göçer, A., Kara, Ö.T., Gün, M., Akkaya, A. (2014) "Dil ve Anlatım ile Türk Edebiyatı Derslerinde Etkinlik Örnekleri", Kitap: Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi Pedagojik Formasyon Öğrencileri İçin, Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 150 / 184, ISBN: 9786053649304 ![]() |
Demir-Atalay, T., Göçer, A., Kara, Ö.T., Gün, M., Akkaya, A. (2014) "TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI EĞİTİMİ TEMEL KAVRAM VE TERİMLERİ", Kitap: Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi Pedagojik Formasyon Öğrencileri İçin, Türkiye : pegem akademi, Bölüm Sayfaları: 2 / 55, ISBN: 9786053649304 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2014) "Türk Dillilere (Soylulara) Türkçe Öğretiminde Ölçme Ve Değerlendirme", Kitap: Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı, Ankara/Türkiye : Grafiker Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 541 / 583, ISBN: 9786054692707 ![]() |
Demir-Atalay, T. (2013) "Sosyal Bilgiler Kitaplarında Dil ve Anlatım", Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, ISBN: 9786053645740 ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) turkish studies, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisine, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) TEKE Akademik Araştırma Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergis, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) DİL VE EDEBİYAT EĞİTİMİDERG, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) türkiye sosyal araştırmalar dergisi, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ana Dili Eğitimi Dergisi, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kafkas Üniversitesi, e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 0 |
Üye, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ_JÜRİ ÜYELİĞİ, 2014-2019 |
Üye, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ_JÜRİ ÜYELİĞİ, 2014-2019 |
Üye, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ_JÜRİ ÜYELİĞİ, 2014-2019 |
Üye, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ_JÜRİ ÜYELİĞİ, 2014-2019 |
Üye, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ_JÜRİ ÜYELİĞİ, 2014-2019 |
Üye, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ_JÜRİ ÜYELİĞİ, 2014-2019 |
Üye, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ_JÜRİ ÜYELİĞİ, 2014-2019 |
Üye, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ_JÜRİ ÜYELİĞİ, 2014-2019 |
Üye, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ_JÜRİ ÜYELİĞİ, 2014-2019 |
Üye, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ_JÜRİ ÜYELİĞİ, 2014-2019 |
Üye, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ_JÜRİ ÜYELİĞİ, 2014-2019 |
Üye, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ_JÜRİ ÜYELİĞİ, 2014-2019 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: bilim şenliği, 18-05-2017 |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
DEMİR TAZEGÜL
-
|
2013 | 15 |
![]()
Deniz Melanlıoğlu
![]() |
2013 - 2018 | 7 |
![]() ![]() |
2016 - 2019 | 6 |
![]() ![]() |
2014 - 2018 | 4 |
![]() ![]() |
2018 - 2019 | 4 |
![]()
Ali Göçer
![]() |
2014 - 2018 | 3 |
![]()
Ahmet Akkaya
![]() |
2014 - 2018 | 3 |
![]()
KARAHAN BERNA
-
|
2013 | 3 |
![]() ![]() |
2018 | 2 |
![]()
Mesut Gün
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2014 | 2 |
![]()
Ömer Tuğrul Kara
![]() |
2014 | 2 |
![]()
Esra Karakuş Tayşi
![]() |
2015 - 2017 | 2 |
![]()
Kadir Kaan Büyükikiz
![]() |
2015 - 2018 | 2 |
![]()
Banu Özdemir
![]() |
2013 - 2015 | 2 |
![]()
Hasan Bağcı
![]() |
2015 - 2018 | 2 |
![]()
AKTAŞ ALİ OSMAN
-
|
2010 | 2 |
![]()
Cemal Üçoğlu
-
|
2024 | 2 |
![]()
Didem Yerdelen
-
|
2018 - 2019 | 2 |
![]()
Duygu Karadağ
-
|
2024 | 2 |
![]()
KARAKUŞ EDA NUR
-
|
2 | |
![]()
KILIÇOĞLU GÖKÇE
-
|
2 | |
![]()
KOLAÇ EMİNE
-
|
2012 | 2 |
![]() ![]() |
2016 | 1 |
![]() ![]() |
2017 | 1 |
![]() ![]() |
2016 | 1 |
![]()
Bekir İnce
![]() |
2018 | 1 |
![]()
Sedat Maden
![]() |
2018 | 1 |
![]()
Yusuf Doğan
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Alpaslan Okur
![]() |
2018 | 1 |
![]()
Dilek Fidan
Kocaeli Üniversitesi
|
2018 | 1 |
![]()
Ülker Şen
![]() |
2009 | 1 |
![]()
Halit Karatay
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Mehmet Akif Çeçen
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Funda Keskin
![]() |
2018 | 1 |
![]()
Şükran Dilidüzgün
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
|
2018 | 1 |
![]()
Musa Çifci
![]() |
2018 | 1 |
![]()
Serdar Derman
![]() |
2018 | 1 |
![]()
Namık Kemal Şahbaz
Mersin Üniversitesi
|
2015 | 1 |
![]()
Ömer Çiftçi
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Bilginer Onan
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Eyyup Coşkun
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Mehmet Temizkan
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Mukim Sağır
Erzincan Üniversitesi
|
2016 | 1 |
![]()
Fatma Bölükbaş
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
|
2018 | 1 |
![]()
Bülent Özkan
Mersin Üniversitesi
|
2018 | 1 |
![]()
Ferhat Ensar
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Muhammed Eyyüp Sallabaş
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Ahmet Güneyli
Girne Üniversitesi
|
2018 | 1 |
![]()
Kemalettin Deniz
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Zekerya Batur
![]() |
2018 | 1 |
![]()
Gökçen Göçen
Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi
|
2018 | 1 |
![]()
Erhan Durukan
Trabzon Üniversitesi
|
2018 | 1 |
![]()
Mehmet Kurudayıoğlu
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Gökhan Arı
Bursa Uludağ Üniversitesi
|
2018 | 1 |
![]()
Suat Ungan
Trabzon Üniversitesi
|
2018 | 1 |
![]()
Gökhan Çetinkaya
![]() |
2018 | 1 |
![]()
Kemal Zeki Zorbaz
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Ahmet Balcı
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Duygu Uçgun
Niğde Üniversitesi
|
2015 | 1 |
![]()
Özay Karadağ
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Salih Kürşad Dolunay
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Didem Çetin
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Fulya Topçuoğlu Ünal
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
|
2018 | 1 |
![]()
Fatma Açık
![]() |
2018 | 1 |
![]()
Turgay Han
![]() |
2016 | 1 |
![]()
İlhan Erdem
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Serap Cavkaytar
![]() |
2018 | 1 |
![]()
Mehmet Kara
![]() |
2018 | 1 |
![]()
Murat Özbay
![]() |
2015 | 1 |
![]()
AYDIN SOLMAZ
-
|
1 | |
![]()
BALCI AŞKIN HÜLYA
-
|
1 | |
![]()
Başak Esmer Ateş
-
|
2023 | 1 |
![]()
ENGİN REFİK
-
|
2010 | 1 |
![]()
ERDEM CEM
-
|
1 | |
![]()
ERDOĞAN KUTLUAY
-
|
2011 | 1 |
![]()
KARADAĞ R.
-
|
2012 | 1 |
![]()
ÖZDEMİR BANU
-
|
2013 | 1 |
![]()
Ülkü Sertçelik
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79052 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10820 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Türkçe Eğitimi | 644 |
Anahtar Kelimeler | Türkçe Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 182 | 240 | 115 | 205 | 235 | 160 | 120 | 120 | 135 | 60 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 302 . | 273 . | 444 . | 338 . | 318 . | 384 . | 504 . | 522 . | 466 . | 497 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 140 . | 130 . | 232 . | 148 . | 128 . | 189 . | 282 . | 255 . | 257 . | 299 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 20 . | 18 . | 52 . | 31 . | 37 . | 44 . | 78 . | 64 . | 56 . | 97 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 20 . | 17 . | 48 . | 30 . | 36 . | 44 . | 78 . | 61 . | 53 . | 90 . | - |
Toplam Yayın | 6 | 12 | 8 | 10 | 10 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 0 |
Toplam Makale | 2 | 8 | 4 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 |
Toplam Kitap | 2 | 1 | 1 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 3 | 3 | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 5 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 1 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 3 | 3 | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |