img

Doç. Dr. İkram ÇINAR

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitim Yönetimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
61
Atıf
135
h-index
6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Dr), 1998, 2002
Yüksek Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 1994, 1996
Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1990, 1994
Ön Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Yüksekokulu, Sınıf Öğretmenliği Pr., 1982, 1984
Araştırma Alanları
Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Dr), 1998, 2002
Yüksek Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 1994, 1996
Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1990, 1994
Ön Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Yüksekokulu, Sınıf Öğretmenliği Pr., 1982, 1984
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 58, 2017
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Politikaları
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2016-2018, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2014-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2009-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2008-2016, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2003-2008, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Türkiye
2011-2015, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2003-2004, Dekan Yardımcısı, İnönü Üniversitesi, Türkiye
2003-2004, Bölüm Başkan Yardımcısı, İnönü Üniversitesi, Türkiye
Kutluhan Taşpınar, Yüksek Lisans, Okul Yöneticilerinin Sosyotropi ve Otonomi Kişilik Özellikleriyle Dönüşümcü Liderlik Özelliklerinin İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
İlknur Zorlu, Yüksek Lisans, Okul Yöneticilerinin Uzaktan Eğitimin Denetimine İlişkin Görüşleri Üzerine Nitel Bir Araştırma, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Tuğçe Bozkurt Güzel, Yüksek Lisans, Ortaöğretim Kurumlarında Çalışan Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Algıları ve Yılmazlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Gizem Zehra Taşdemir, Yüksek Lisans, Taşıma Merkezi Okullarda Görev Yapan Yönetici ve Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunlar (Kars İli Örneği), Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Pervin Toptaş Demirci, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin engellilerde beden eğitimi ve spor dersinini etkileyen sorunlara ilişkin görüşlerinin incelenmesi: Kars ili örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman)
Nalan Özbey, Yüksek Lisans, İlköğretim bilgisayar dersi (1-8. sınıflar) öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi: Kars ili örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman)
Murat Korucuk, Yüksek Lisans, Yükseköğretime geçiş sınavlarına hazırlanan öğrencilerin dershanelerde aldıkları eğitimin yeterliğine ilişkin görüşlerinin incelenmesi: Kars örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman)
Muhsin Mumcu, Yüksek Lisans, İlköğretim okulu öğrenci ve öğretmenlerinin gerçek ve tercih edilen sınıf atmosferi algılarının bazı değişkenlere göre incelenmesi, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2008, (Asıl Danışman)
Fulya Koyunoğlu, Yüksek Lisans, Sistem yaklaşımı açısından uzaktan eğitim: İnönü Üniversitesi uzaktan eğitim merkezi model önerisi, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2008, (Asıl Danışman)
2023-2024, İnsangücü Planlaması ve Sorunları, Yüksek Lisans
2023-2024, Eğitim Politikaları, Yüksek Lisans
2023-2024, Sınıf Yönetimi, Lisans
2023-2024, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans
2023-2024, Hizmet İçi Eğitim, Yüksek Lisans
2023-2024, RPD Uygulamaları, Lisans
2023-2024, Eğitim Denetimi, Yüksek Lisans
2023-2024, Türk Eğitim Tarihi, Lisans
2023-2024, Türk Kültüründe Aile ve Çocuk, Lisans
2018-2019, Eğitime Giriş, Lisans
2018-2019, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans
2018-2019, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2018-2019, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2017-2018, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans
2017-2018, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans
2017-2018, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2016-2017, Eğitim Denetimi, Yüksek Lisans
2016-2017, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2016-2017, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans
2016-2017, Okul Geliştirme, Yüksek Lisans
2015-2016, Bilim Tarihi, Lisans
2015-2016, Çocuk Hakları Eğitimi, Lisans
2015-2016, Türk Eğitim Tarihi, Lisans
2015-2016, Eğitim Yönetimi, Lisans
2015-2016, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans
2015-2016, Sınıf Yönetimi, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Çınar, İ. (2024) "Ömer Faik Numanzade’nin Ahıska Türklerinin Haklarını Korumak için Verdiği Mücadelenin Bazı Yönleri", Uluslararası Ahıska Araştırmaları Dergisi, 4 (1) pp. 17-41 Link DOI  
Çınar, İ. (2021) "Etnoandragoji Bağlamında Halk Ozanı-Molla İlişkisine Bakış: Atabek Yurdu Örneği", Uluslararası Ahıska Araştırmaları Dergisi, 1 (1) pp. 1-15 Link DOI  
Çınar, İ. (2020) "Educational results of an exile: The Ahiska Turks", International Online Journal of Education and Teaching, 7 (4) pp. 1603-1633 Link   
Çınar, İ. (2019) "An examination of student clubs activities from the perspective of school principals and teachers", World Journal of Education, 9 (4) pp. 123-132 Link DOI  
Çınar, İ. (2018) "Mektuplardan eğitimin izini sürmek: “Nesip Yusufbeyli’den Şefika Gaspıralı’ya mektuplar", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, TEKE, 7 (3) pp. 2059-2068 [TR Dizin] Link DOI   
Çınar, İ. (2018) "Mankurtlaştırma ve Etnopedagoji Kavramlarına Aytmatov Gibi Bakmak", Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 6 (13) pp. 80-99 [TR Dizin] Link   
Çınar, İ. (2018) "Atabek Yurdu Etnopedagojisi: Ahıska Örneği", Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature, and History of Turkish or Turkic, 13 (4) pp. 363-386 [TR Dizin] Link DOI   
Çınar, İ. (2016) "Üniversite Öğrencilerinde Üniversiteler Arasında Yatay Geçiş Algılarının İncelenmesi: Kafkas Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği", Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (1) p. 317334 [TR Dizin] Link   
Çınar, İ. (2016) "Şehriyar’ın Eğitim Anlayışı", Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature, and History of Turkish or Turkic., 11 (19) pp. 245-266 [TR Dizin] Link DOI   
Demirci, P., Demirci, N., Engin, A.O., Çınar, İ. (2016) "Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Kaba ve İnce Motor Becerilerinin Değerlendirilmesi", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) [TR Dizin]  
Çınar, İ. (2015) "Atabek Yurdu", Yeni Türkiye Dergisi, (78) pp. 260-270 [TR Dizin]  
Demirci, P.T., Çınar, İ., Demirci, N. (2014) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİME GEREKSİNİM DUYAN ÖĞRENCİLERDE BEDEN EĞİTİMİ DERS PROGRAMINDAN VE KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDEN KAYNAKLANAN SORUNLARININ İNCELENMESİ", ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2 (2) pp. 36-50  
Çınar, İ. (2014) "Türk Eğitim Politikasında Batı Etkisi: Bitmeyen Batılılaşma", Turan Sam: Turan Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergi, 6 (22) pp. 20-51 Link  
Demirci, P.T., Çınar, İ., Demirci, N. (2014) "Sınıf öğretmenlerinin özel eğitime gereksinim duyan öğrencilerde beden eğitimi ders programından ve kaynaştırma eğitiminden kaynaklanan sorunlarının incelenmesi", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2 (2) pp. 136-150 Link  
Demirci, P.T., Çınar, İ., Demirci, N. (2014) "Sınıf Öğretmenlerinin Özel Eğitime Gereksinim Duyan Öğrencilerde Beden Eğitimi Ders Programından Ve Kaynaştırma Eğitiminden Kaynaklanan Sorunlarının İncelenmesi", ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİMBİLİMLERİ DERGİSİ, 2 (2) pp. 36-50 Link  
Çınar, İ. (2010) "Classroom geography: Who sit where in the traditional classrooms?", The Journal of International Social Research, 3 (10) pp. 200-212 [AHCI] Link  
Çınar, İ. (2009) "Küreselleşme, Eğitim ve Gelecek", Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 2 (1) pp. 14-30 Link  
Çınar, İ. (2008) "İlköğretimin Önemi ve Öğretmen", Eğitişim Dergisi, (20) Link  
Çınar, İ. (2006) "The Scale for Student Arrangement in Traditional Classrooms: Validity: and Reliability Study (SSATC)", Humanity & Social Sciense Journal, (0) pp. 1-6  
Çınar, İ. (2005) "İnsan Kaynağını Geliştirme Bağlamında Değişim Yönetimi", Ege Eğitim Dergisi, 6 (1) pp. 81-93 Link  
Çınar, İ. (2005) "Laiklik, Laik Eğitim ve Siyaset", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (9) pp. 55-75  
Çınar, İ. (2004) "Birleştirilmiş Sınıflı İlköğretim Okullarında İlkokuma Yazma Öğretimine İlişkin Bir Araştırma", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 5 (7) pp. 31-45  
Çınar, İ. (1997) "Eğitim Yönetimi Bilgi Sistemi", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi, (11) pp. 289-298 Link  
Çınar, İ. (2024) "Eğitim bilimlerinde uygulama ve bilgi sorunları-Açılış konuşmacısı (Keynote speaker)", XVI. İLKÖĞRETİM: SORUNLAR VE BEKLENTİLER, DEĞERLER VE İNOVASYON -Tüm Rusya Bilimsel ve Uygulamalı Sempozyumu , Çeboksarı, Rusya Federasyonu, (Mart 2024
Çınar, İ. (2024) "Yeni bir eğitimi bilimi olarak etnopedagojinin eğitim bilimlerine katkısı", 17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Mart 2024
Çınar, İ. (2023) "Caksu Atabekliği", III. Uluslararası İlişkiler Sempozyumu , Ardahan, Türkiye, (Kasım 2023
Çınar, İ. (2023) "Millî Eğitim Kavramıyla Etnopedagoji ve Etnoandragojinin İlişkisi", International Scientific Symposium of Haydar Aliyev and Türkiye , Kars, Türkiye, (Ekim 2023
Çınar, İ. (2022) "Ahıskalı Aydınların Eğitim Yoluyla Toplumsal Cinsiyeti Yeniden Yapılandırma Konusundaki Düşünce ve Eylemleri", I. Uluslararası Ahıskalı Türk Kadınları Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Ekim 2022
Çınar, İ. (2022) "Ömer Faik Numanzade’nin Eğitim Anlayışı", Eğitim Düşünürleri Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Aralık 2022
Çınar, İ. (2021) "Eğitim Politikasının Etnopedagoji Üzerindeki Etkisi", «РАЗВИТИЕ ОБРАЗОВАНИЯ В ПОЛИЭТНИЧЕСКОМ РЕГИОНЕ» (Polietnik Bir Bölgede Eğitim) , Yalta, Rusya Federasyonu, (Mayıs 2021
Çınar, İ. (2020) "Okul-Çevre İlişkileri Bağlamında Etnopedagojinin Rolü", I. Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Sempozyumu , (Eylül 2020
Çınar, İ. (2020) "Posoflu Âşık Zülali ile Kobliyanlı Âşık Sefili’nin Şiirlerinde Vurguladığı Değerlerin Eğitim Politikası Açısından İncelenmesi", İstanbul Medeniyet Üniversitesi. Sürgünün 75. Yılında Ahıskalı Türkler Uluslararası Sempozyumu , (Ekim 2020
Çınar, İ. (2019) "Okul Öncesi Eğitimde Etnopedagojiyi Kullanmak", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (Aralık 2019
Çınar, İ. (2018) "Sürgünün Ahıska Türklerinin Entelektüel ve Eğitsel Hayatına Bazı Etkileri", Uluslararası İlişkiler Sempozyumu: Uluslararası Göç ve Ulusal Güvenlik , Ardahan, Türkiye, (Mayıs 2018
Çınar, İ. (2017) "Atabek Yurdu Etnopedagojisi: Posof Örneği", 1. Uluslararası Kafkasya Halk Kültürü Kongresi , (Kasım 2017
Çınar, İ. (2017) "Öğrenci Kulüplerinin İşlevi ve Uygulamadaki Sorunlar", 1. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi. Resscongress. , (Kasım 2017
Çınar, İ. (2014) "Bilgi Yönetiminde Eğitim Yöneticilerinin Yeterlikleri: Malatya Örneği", XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Türkiye, (Temmuz 2014
Çınar, İ. (2012) "Üniversiteler Arasında Yatay Geçiş Sebepleri: Kafks Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği", 7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2012
Çınar, İ. (2022) "Halk Ozanları Bağlamında Etnoandragoji", Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ  
Çınar, İ. (2022) "Ahıska Sürgününün Eğitimsel Sonuçları", Ankara/Türkiye : Bengü Yayınları  
Çınar, İ. (2021) "Etnopedagoji: Atabek Yurdu", Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ  
Çınar, İ. (2020) "Eğitim Örgütlerinde Bilgi Yönetimi Yeterliliği", Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap  
Çınar, İ. (2018) "Neden ve Nasıl Mankurtlaştırılıyoruz", İstanbul/Türkiye : IQ Kültür Sanat Yayıncılık  
Çınar, İ. (2015) "Atabek Yurdu: Jeokültürel Yaklaşım", İstanbul/Türkiye : IQ Kültür Sanat Yayıncılık  
Çınar, İ. (2012) "Öğrenci Kulüpleri ve Demokrasi Kültürü", Ankara/Türkiye : Ütopya Yayınevi, Ankara  
Çınar, İ. (2006) "Mankurtlaştırma Süreci", Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık  
Çınar, İ. (2004) "Kuram ve Uygulamalarıyla İlkokuma ve Yazma Öğretimi", Malatya/Türkiye : İnönü Üniversitesi Basımevi  
Çınar, İ. (2023) "Ceditçi Bir Etnopedagog: Ömer Faik Numanzade", Kitap: Ömer Faiq Nemanzade ve Ana Dilimiz, Bakı/Azerbaycan : Azerbaycan Milli Elmler Akademiyası  
Çınar, İ. (2023) "Cumhuriyetin 100. Yılında Türk Eğitim Politikasına Bir Bakış", Kitap: Türk Ocakları Derneği Bursa Şubesi'nin Cumhuriyet'in 100. Yılına Armağanı, Bursa/Türkiye : Türk Ocakları Derneği Bursa Şubesi  
Çınar, İ. (2022) "Okul-Çevre İlişkilerinin Düzenlenmesinde Etnopedagojik Bilginin Rolü", Kitap: Uluslararası Bakışla Etnopedagojiye Giriş, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Çınar, İ. (2022) "Etnopedagojide Araştırma Yöntemleri", Kitap: Uluslararası Bakışla Etnopedagojiye Giriş, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Çınar, İ. (2021) "Bir Düşünür Olarak Posoflu Âşık Müdamî ve Onun Eğitim Anlayışı", Kitap: İstiklâlinin 100. Yılında Ardahan, Çanakkale/Türkiye : Paradigma Akademi  
Çınar, İ. (2021) "Aşık Üzeyir-Fakiri'nin Şiirlerindeki Eğitsel Değerler", Kitap: Yunus Zeyrek Armağanı, Ankara/Türkiye : Astana Yayınları  
Çınar, İ. (2018) "A Framework for Knowledge Management", Kitap: Educational Sciences Research in the Globalizing Word, Bulgaristan : St. Kliment Ohridiski University Press  
Çınar, İ. (2018) "Örtmece Yoluyla Sözcüklerin Kirletilerek İmhası", Kitap: Ayıp, İstanbul/Türkiye : Libra Kitap ve Yayıncılık  
Çınar, İ. (2017) "Çağdaş Gelişmelerin Sınıf Yönetimine Etkisi", Kitap: Sınıf Yönetimi, : Eğiten Kitap Yayıncılık  
Çınar, İ. (2016) "Sınıfta Özel Gereksinimli Öğrencilerin Yönetimi", Kitap: Sınıf Yönetimi, : Eğiten Kitap  
Çınar, İ. (2012) "Birleştirilmiş Sınıflarda Sınıf Yönetimi", Kitap: Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim, Ankara : Pegem Yayınları  
Çınar, İ. (2009) "Eğitim Sistemimizde Amerikan Etkisi", Kitap: Türkiye’de Sosyal Bilimlerin Gelişimi Anglo Amerikan Etkisi Cilt I II Sosyoloji Yıllığı 18, İstanbul/Türkiye : Kitabevi Yayınları  
Çınar, İ. (2007) "Okullarda Şiddet: Dağın iki Yamacını da Görebilmek", Kitap: Okullarda Şiddet ve Çocuk Suçluluğu, Ankara/Türkiye : Hegem Yayınları  
Çınar, İ. (2002) "Eğitimin Tarihi Temelleri", Kitap: Eğitim Üzerine, Ankara/Türkiye : Ütopya  
Kayıt Yok
(Ulusal - Dergi) Eğitişim Dergisi, 2024, Editör
(Uluslararası - Dergi) Uluslararası Etnopedagoji Dergisi, 2023, Editör
(Uluslararası - Dergi) Uluslararası Etnopedagoji Dergisi, 2022, Editör
(Uluslararası - Kitap) Uluslararası Bakışla Etnopedagojiye Giriş, 2022, Editör
(Uluslararası - Dergi) Uluslararası Etnopedagoji Dergisi, 2022, Editör
(Uluslararası - Dergi) Uluslararası Etnopedagoji Dergisi, 2022, Editör
(Uluslararası - Kitap) Sınıf Yönetimi, 2022, Editör
(Uluslararası - Dergi) Uluslararası Etnopedagoji Dergisi, 2021, Editör
(Uluslararası - Dergi) Uluslararası Etnopedagoji Dergisi, 2021, Editör
(Ulusal - Kitap) 2. Uluslararası Türk Toplulukları Bilgi Şöleni: Ahıska Türkleri, 2019, Editör
(Ulusal - Kitap) Ahıska Halk Şiirinden Seçmeler, 2017, Editör
(Uluslararası - Kitap) Sınıf Yönetimi, 2016, Editör
(Ulusal - Kitap) Cumhuriyetimizin Kuruluş Felsefesinin Öngördüğü Eğitim Sonuç Raporu, 2008, Editör
(Ulusal - Kitap) Cumhuriyetimizin Kuruluş Felsefesinin Öngördüğü Eğitim Bildiriler, 2008, Editör
(Ulusal - Kitap) Ülkemizde Laik Eğitim Sisteminde Sosyal Bilim Olarak Din Öğretimi Kurultayı, 2005, Editör
(Ulusal - Dergi) İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2004, Editör
(Ulusal - Kitap) 13 Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı Bildiri Özetleri, 2004, Editör
(Ulusal - Dergi) Eğitişim Dergisi, 2003, Editör
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) KALEM Uluslararası Eğitim ve İnsan Biilimleri Dergisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Humanities and Art Researches, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Avrasyad Uluslarası Araştırmalar Dergisi, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 2016
Üye, Eğitim Bilimleri ve Uygulama Derneği, 2008-
Üye, Avrasya Yazarlar Birliği, 2008-
Üye, EYEDDER, 2005-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1 Küreselleşme, Eğitim ve Gelecek 0 0 0 2 22 17 1 0 42
2 Classroom geography: Who sit where in the traditional classrooms? 3 0 0 10 0 6 0 0 19
3 Etnopedagoji: Atabek Yurdu 0 0 0 1 0 8 1 0 10
4 İnsan Kaynağını Geliştirme Bağlamında Değişim Yönetimi 0 0 0 0 1 8 0 0 9
5 SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİME GEREKSİNİM DUYAN ÖĞRENCİLERDE BEDEN EĞİTİMİ DERS PROGRAMINDAN VE KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDEN KAYNAKLANAN SORUNLARININ İNCELENMESİ 0 0 0 1 2 4 0 0 7
6 Sınıf Öğretmenlerinin Özel Eğitime Gereksinim Duyan Öğrencilerde Beden Eğitimi Ders Programından Ve Kaynaştırma Eğitiminden Kaynaklanan Sorunlarının İncelenmesi 1 0 0 1 2 3 0 0 7
7 Atabek Yurdu Etnopedagojisi: Ahıska Örneği 0 0 0 1 0 5 0 0 6
8 Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim 0 0 0 0 0 4 0 0 4
9 Halk Ozanları Bağlamında Etnoandragoji 0 0 0 0 0 3 1 0 4
10 Birleştirilmiş Sınıflı İlköğretim Okullarında İlkokuma Yazma Öğretimine İlişkin Bir Araştırma 0 0 0 0 1 0 2 0 3
11 Educational results of an exile: The Ahiska Turks 0 0 0 0 0 3 0 0 3
12 İlköğretimin Önemi ve Öğretmen 0 0 0 1 0 2 0 0 3
13 Okullarda Şiddet ve Çocuk Suçluluğu 0 0 0 0 2 1 0 0 3
14 Sınıf öğretmenlerinin özel eğitime gereksinim duyan öğrencilerde beden eğitimi ders programından ve kaynaştırma eğitiminden kaynaklanan sorunlarının incelenmesi 0 0 0 0 2 1 0 0 3
15 Atabek Yurdu: Jeokültürel Yaklaşım 0 0 0 0 0 1 1 0 2
16 Laiklik, Laik Eğitim ve Siyaset 0 0 0 0 0 2 0 0 2
17 Mankurtlaştırma Süreci 0 0 0 0 0 2 0 0 2
18 Neden ve Nasıl Mankurtlaştırılıyoruz 0 0 0 0 0 2 0 0 2
19 Türk Eğitim Politikasında Batı Etkisi: Bitmeyen Batılılaşma 0 0 0 0 0 2 0 0 2
20 Kuram ve Uygulamalarıyla İlkokuma ve Yazma Öğretimi 0 0 0 0 1 0 0 0 1
21 Mankurtlaştırma ve Etnopedagoji Kavramlarına Aytmatov Gibi Bakmak 0 0 0 0 0 1 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Nevzat Demirci
Mersin Üniversitesi
2014 - 2016 4
Pervin Toptaş Demirci
Mersin Üniversitesi
2014 3
Ali Osman Engin
Atatürk Üniversitesi
2016 1
Pervin Demirci
-
2016 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
265.
78449 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
135.
9456 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
48.
977 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78449
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9456
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Bilimleri 977
Anahtar Kelimeler Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 115 85 15 227 40 130 205 253 95 30
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 356 . 416 . 532 . 318 . 506 . 401 . 422 . 370 . 510 . 265 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 214 . 265 . 338 . 144 . 295 . 212 . 199 . 136 . 292 . 135 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 69 . 91 . 119 . 40 . 94 . 63 . 53 . 41 . 96 . 48 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 34 . 44 . 68 . 17 . 50 . 30 . 27 . 17 . 46 . 28 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) 17 . 17 . 35 . 6 . 27 . 15 . 7 . 4 . 17 . 13 .
Toplam Yayın 2 4 2 7 3 3 5 5 4 3
Toplam Makale 1 3 0 3 1 1 1 0 0 1
Toplam Kitap 1 1 0 3 0 1 3 3 2 0
Toplam Bildiri 0 0 2 1 2 1 1 2 2 2
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 1 1 0 2 1 1 1 0 0 1
Makale (Ulusal) 0 2 0 1 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 1 0 0 1 0 1 1 2 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 1 0 2 0 0 2 1 2 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 2 0 2 1 1 1 2 2
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 1 0 0 0 1 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri