img

Prof. Dr. Özgür AKTAŞ

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
  • Tarih Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
62
Atıf
35
h-index
3
WoS
Yayın
5
Atıf
128
h-index
0
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Tarih Eğitimi (Dr), 2007, 2012
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Tarih (Yl) (Tezli), 2004, 2006
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 1999, 2004
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Tarih Eğitimi (Dr), 2007, 2012
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Tarih (Yl) (Tezli), 2004, 2006
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 1999, 2004
Kayıt Yok
İngilizce, KPDS, 55, Güz, 2011
İngilizce, KPDS, 67, Bahar, 2011
İngilizce, KPDS, 67, Güz, 2010
İngilizce, ÜDS, 72, Bahar, 2007
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Tarih Eğitimi
2021-2021, Profesör, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Sosyal Bilimler Eğitimi, Türkiye
Kayıt Yok
Meltem Demirci, Yüksek Lisans, 2017 sosyal bilgiler öğretim programının sosyal bilgiler ve sınıf öğretmenlerinin görüşlerine göre değerlendirilmesi (Kars ili örneği), Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Selçuk Engin Durak, Yüksek Lisans, Kars Müzesindeki eserler yoluyla 7. sınıf öğrencilerinin zaman ve kronoloji algılarını ölçme, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Şeyda Marancı, Yüksek Lisans, Fotoğraflarla 7.sınıf öğrencilerinin tarihsel zaman algısı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Mehmet Kadir Batmaca, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde yer alan değerlerin öğretimine ilişkin görüşleri, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman)
2021-2022, Topluma hizmet uygulamaları, Lisans
2021-2022, Bilim teknoloji ve Toplum, Lisans
2021-2022, karakter ve değer eğitimi, Lisans
2021-2022, sanat ve müze eğitimi, Lisans
2021-2022, Osmanlı Tarihi 2, Lisans
2021-2022, öğretmenlik uygulaması, Lisans
2021-2022, bilim tarihi ve felsefesi, Lisans
2021-2022, Osmanlı Tarihi 1, Lisans
2021-2022, ortaçağ tarihi, Lisans
2020-2021, okul deneyimi, Lisans
2020-2021, osmanlı tarihi ve uygarlığı, Lisans
2020-2021, bilim tarihi ve felsefesi, Lisans
2020-2021, Osmanlı Tarihi 1, Lisans
2020-2021, Ortaçağ Tarihi, Lisans
2020-2021, alan çalışması, Lisans
2020-2021, ortaçağ tarihi, Lisans
2020-2021, öğretmenlik uygulaması, Lisans
2020-2021, Osmanlı Tarihi 2, Lisans
2020-2021, Bilim, Teknoloji ve Toplum, Lisans
2020-2021, Topluma hizmet uygulamaları, Lisans
2019-2020, öğretmenlik uygulaması, Lisans
2019-2020, alan çalışması, Lisans
2019-2020, osmanlı tarihi ve uygarlığı II, Lisans
2019-2020, Bilim, Teknoloji ve Toplum, Lisans
2019-2020, Topluma hizmet uygulamaları, Lisans
2019-2020, ortaçağ tarihi, Lisans
2019-2020, Vatandaşlık Eğitimi, Lisans
2019-2020, okul deneyimi, Lisans
2019-2020, Topluma hizmet uygulamaları, Lisans
2019-2020, osmanlı tarihi ve uygarlığı, Lisans
2019-2020, ortaçağ tarihi, Lisans
2019-2020, Türk eğitim tarihi, Yüksek Lisans
2018-2019, öğretmenlik uygulaması, Lisans
2018-2019, osmanlı tarihi ve uygarlığı II, Lisans
2018-2019, Bilim teknoloji ve sosyal değişme, Lisans
2018-2019, ortaçağ tarihi, Lisans
2018-2019, öğretmenlik uygulaması, Lisans
2018-2019, özel öğretim yöntemleri, Yüksek Lisans
2018-2019, okul deneyimi, Lisans
2018-2019, Topluma hizmet uygulamaları, Lisans
2018-2019, osmanlı tarihi ve uygarlığı, Lisans
2017-2018, uygarlık tarihi, Lisans
2017-2018, Bilim teknoloji ve sosyal değişme, Lisans
2017-2018, Vatandaşlık Eğitimi, Lisans
2017-2018, Atatürk İlkeleri ve İnkılap tarihi I, Lisans
2017-2018, okul deneyimi, Lisans
2017-2018, Osmanlı Tarihi ve Uygarlığı, Lisans
2016-2017, Çağdaş Dünya Tarihi, Lisans
2016-2017, Yenileşme Tarihi, Lisans
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ (FORMASYON), Lisans
2016-2017, OSMANLI TARİHİ, Lisans
2016-2017, ORTAÇAĞ TARİHİ, Lisans
2015-2016, Ortaçağ Tarihi, Lisans
2015-2016, Çağdaş Dünya Tarihi, Lisans
2015-2016, Sosyal Bilgilerde Müze eğitimi, Lisans
2015-2016, Özel Öğretim Yöntemleri (Formasyon), Lisans
2015-2016, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans
2015-2016, Osmanlı Tarihi ve Uygarlığı I, Lisans
2014-2015, Sosyal Bilgiler Konu Alanı Ders Kitabı İncelemeleri, Yüksek Lisans
2014-2015, Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2014-2015, Özel Öğretim Yöntemleri (formasyon), Lisans
2014-2015, Osmalı Tarihi, Lisans
2014-2015, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme, Lisans
2013-2014, Sosyal Bilgiler Konu Alanı Ders Kitabı İncelemeleri, Yüksek Lisans
2013-2014, Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2013-2014, Osmanlı Tarihi, Lisans
2013-2014, Bilim Teknoloji ve Sosyal Değişme, Lisans
2013-2014, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Aktaş, Ö., İsayev, H. (2024) "Altıncı sınıf Rusya tarih ders kitaplarına göre Rus kimliğinin oluşmasında edebiyat ve kültürün katkısı", Ardahan Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6 (0) pp. 86-91 DOI  
İsayev, H., Demıanıuk, A., Aktaş, Ö. (2023) "RUSSIAN-TURKISH WAR 1877‒1878 IN THE CONTEXT OF SONGS AND POEMS", Rusya Arastirmalari Dergisi, (9) pp. 157-178 [TR Dizin] DOI  
Aktaş, Ö., Aslan, H. (2021) "A Research on the Visual Reading Skills of the Eighth Grade Students", International Online Journal of Educational Sciences, 13 (3) pp. 791-809 Link DOI  
Aslan, H., Aktaş, Ö. (2021) "Türkiye Yükseköğretim Sisteminde Öğrenim Gören Türkmenistanlı Öğrencilerin Tarih, Kimlik ve Eğitim Algıları", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8 (3) pp. 720-737 [TR Dizin] Link DOI   
Aktaş, Ö., Durak, S.E. (2021) "A STUDY ON TIME AND CHRONOLOGY PERCEPTIONS OF SEVENTH GRADE STUDENTS", International Journal of Eurasian Education and Culture, 6 (0) DOI  
Aktaş, Ö. (2021) "TURKS AND MONGOLS IN RUSSIAN HISTORY TEXTBOOKS", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 6 (0) DOI  
Aktaş, Ö., İsayev, H. (2021) "Rusya Tarihi Ders Kitaplarında Toplumsal Yaşam", GEFAD, 41 (3) pp. 2095-2126 [TR Dizin] Link   
Aktaş, Ö., İsayev, H. (2021) "Rusya Tarihi Ders Kitaplarında Türkler ve Moğollarla İlgili Okuma Parçaları", Sinerji Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 1 (1) pp. 78-90 Link  
Aktaş, Ö., Elyıldırım, Ü.Y., Aslan, H. (2020) "Müze Uygulamasının Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisi", Journal of Children's Rights and Education, 1 (1) pp. 25-35 DOI  
Aktaş, Ö. (2020) "ORTAÖĞRETİM TARİH ÖĞRETİM PROGRAMLARINA İLİŞKİNÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, (64) pp. 69-80 [TR Dizin]   
Aslan, H., Aktaş, Ö. (2019) "Kafkas Cephesi Harp Tarihi Müzesi Ziyaretçilerinin Müze Ziyaretlerine İlişkin Düşünceleri", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 39 (3) pp. 1775-1796 [TR Dizin] Link   
Özmen, A., Aktaş, Ö. (2019) "Bilgisayar oyunlarınıın saldırganlık düzeyi üzerindeki etkisinin incelenmesi", Milli Eğitim, (222) pp. 213-232   
Aktaş, Ö., Aktaş, D. (2019) "YÜKSEKÖĞRETİM PROGRAM ATLASI (2018) VERİLERİNE GÖRE TARİHBÖLÜMLERİNİN ve TARİH ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMLARININDEĞERLENDİRİLMESİ", TUHED, (8) pp. 476-498 [TR Dizin] DOI   
Aktaş, Ö. (2019) "Azerbaycan Tarihi Ders Kitaplarının Değerlendirilmesi", Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 0 (19) [TR Dizin]   
Aktaş, Ö., Erkan, S., Şahingöz, M. (2018) "TARİH BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN AİLE TARİHİ ÖĞRETİMİ ÖNEMİ ÜZERİNE GÖRÜŞLERİNİN İÇERİK ANALİZİ", Turkish History Education Journal, 7 (1) pp. 1-16 [TR Dizin] Link   
Aktaş, Ö., Marancı, Ş. (2018) "Fotoğraflarla yedinci sınıf öğrencilerinin tarihsel zaman algısı", Milli Eğitim, (219) [TR Dizin]   
Aktaş, Ö. (2015) "Tarih Derslerinde Yararlanılabilecek Savaş Filmleri Üzerine Bir Değerlendirme", Kütahya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (43) pp. 126-132 [TR Dizin]   
Aktaş, Ö. (2015) "5 10 Sınıf Öğrencilerinin Savaş ve Barış Kavramına Yükledikleri Anlamların Resimler Yoluyla İncelenmesi", Tuhed, (0)  
Aktaş, Ö. (2015) "War and peace in the pictures drawn by the students of a fine arts high school", Educational Research and Reviews, (0) pp. 1080-1087 DOI  
Aktaş, Ö. (2015) "Öğrencilerin Çizimlerinde Savaş ve Barış", Journal of Turkish Studies, 10 (0) pp. 97-97 [TR Dizin] Link DOI  
Aktaş, Ö. (2014) "Üniversite Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Çağdaş Dünya Tarihi Konularının Tarihsel Önemi", Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 4 (1) pp. 7-23   
Aktaş, Ö. (2014) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Barış ve Savaş Kavramına Yönelik Görüşleri1", Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, (6) pp. 65-124  
Aktaş, Ö., Özmen, A. (2014) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Kadın İmajı", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (27) pp. 76-94  
Aktaş, Ö. (2014) "Türk Denizcilik Tarihi Öğretiminde Kullanılabilecek Romanlar Üzerine Bir Değerlendirme", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (28) pp. 39-56  
Aktaş, Ö. (2014) "ABD Tarih Ders Kitaplarında Savaşların Anlatım Tarzı Üzerine Bir Değerlendirme", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 11 (27) pp. 187-201 [TR Dizin]   
Aktaş, Ö. (2014) "İspanya İç Savaşının Savaşı nın Sanat ve Edebi Ürünlere Yansıması", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, (2) pp. 295-314 [TR Dizin]  
Aktaş, Ö., Özmen, A. (2013) "Savaş Kavramı Üzerine Üniversite Öğrencilerinin Görüşleri", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 17 (1) pp. 37-57 [TR Dizin]  
Keleş, H., Şahin, M., Aktaş, Ö., Erol, A.N. (2013) "Tarih Öğretmen Adaylarının Türk Denizcilik Tarihi İle İlgili Olayların Önemine İlişkin Düşünceleri", Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (4) pp. 1575-1592 [TR Dizin] Link   
Aktaş, Ö. (2013) "Osmanlı Devleti nden Türkiye Cumhuriyeti ne Tarih Ders Kitaplarında Rusya İmgesi", Milli Eğitim Dergisi, 42 (199) pp. 186-206 [TR Dizin]   
Aktaş, Ö. (2013) "TARİH DERS KİTAPLARINDA SAVAŞ KONULARININ ANLATIMI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstititüsü Dergisi, 6 (14) pp. 69-106   
Aktaş, Ö. (2013) "Ortaöğretim Tarih Ders Kitaplarında Yer Alan Barış ve AntlaşmalarÜzerine Bir Değerlendirme", TUHED, 2 (2) pp. 78-107  
Aktaş, Ö., Safran, M. (2013) "Evrensel Bir Değer Olarak Barış ve Barış Eğitiminin Tarihçesi", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 17 (2) pp. 131-150 [TR Dizin]  
Aktaş, Ö. (2013) "Yabancı Dilden Türkçeye Çevrilen Savaşla İlgili Romanlara Bir Bakış", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (11) pp. 43-62   
Aktaş, Ö. (2013) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Türk Kimliği Dost ve Düşman Ülke Algıları", Ekev Akademi Dergisi, 17 (57) pp. 183-208  
Aktaş, Ö. (2013) "Türk Denizcilik Tarihi İle İlgili Romanlarda Turgut Reis İmajı", Pamukkale University Journal of Education, 2 (34) pp. 157-167 [TR Dizin] Link DOI  
Aktaş, Ö., Safran, M. (2013) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Savaş Ve Barış Kavramı İle İlgili Düşüncelerinin Çeşitli Değişkenler Açıs", Journal of Turkish Studies, 8 (0) pp. 1587-1619 Link DOI  
AKTAŞ, Ö. (2013) "Turgut Reis Image in the Novels Related to Turkish Naval History", PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 0 (34) pp. 157-167 [ESCI] DOI  
Ayaz, S.C., AKTAŞ, Ö., Dagli, S., Aydoner, C., Aytis, E.A., Akca, L. (2013) "Pollution loads and surface water quality in the Kizilirmak Basin, Turkey", DESALINATION AND WATER TREATMENT, 51 (7) pp. 1533-1542 [ESCI] DOI  
Safran, M., Aktaş, Ö. (2012) "Savaş Ve Tarih", Millî Eğitim Dergisi, 41 (196) pp. 246-257 [TR Dizin]   
Aktaş, Ö. (2012) "Propaganda Posterlerinde Savaş ve Barış Temasının İşlenişi Üzerine Öğrenci Görüşleri", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32 (2) pp. 282-309   
Aktaş, Ö. (2011) "ABD de Ticari Amaçla Yayımlanan Hikâyelerdeki Savaş ve Barış Teması Üzerine Bir İnceleme", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1 (1) pp. 165-185  
Aktaş, Ö. (2009) "Demokrat Parti Dönemi Sovyetler Birliği ve ABD İle İlişkilerin Cumhuriyet Dönemi Tarih Ders Kitaplarına Yansıması", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29 (0) pp. 1582-1603  
Oztasan, N., Taysi, S., Gumustekin, K., Altinkaynak, K., AKTAŞ, Ö., Timur, H., Siktar, E., Keles, S., Akar, S., Akcay, F., Dane, S., Gul, M. (2004) "Endurance training attenuates exercise-induced oxidative stress in erythrocytes in rat", EUROPEAN JOURNAL OF APPLIED PHYSIOLOGY, 91 (5) pp. 622-627 [ESCI] DOI   
Schwindt, R., Kumar, V., AKTAŞ, Ö., Lee, J., Adesida, I. (2004) "Temperature-dependence of a GaN-based HEMT monolithic X-band low noise amplifier", 2004 IEEE CSIC SYMPOSIUM, TECHNICAL DIGEST 2004, 0 (0) pp. 201-203 DOI  
Erdogan, A., Özdikici, M., Aydin, M., AKTAŞ, Ö., Dane, S. (2002) "Right and left visual cortex areas in healthy subjects with right- and left-eye dominance", INTERNATIONAL JOURNAL OF NEUROSCIENCE, 112 (5) pp. 517-523 [ESCI] DOI   
Aktaş, Ö., Aslan, H. (2022) "Üniversite Öğrencilerinin Tarihi Metinleri Görselleştirme Becerileri", 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu , İzmir, Türkiye, (Mayıs 2022
Aktaş, Ö., Aslan, H. (2019) "Sovyet Savaş Propaganda Posterlerinin Görsel Açıdan Analizi", 100. Yılında Sovyet İhtilali Gelişimi ve Bölgesel Etkileri , (pp. 683-696), Kars, Türkiye, (Kasım 2019
Şahingöz, M., Aktaş, Ö. (2016) "Aile Tarihi Öğretimi Neden Önemlidir", IV. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (Ağustos 2016
Aktaş, Ö. (2011) "Barışçı Bir Amaç İçin Kurulmuş Entegre Okullar İrlanda ve İsrail Örnekleri", 5. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi KOngresi , (pp. 351-354), Ankara, Türkiye, (Aralık 2011
Kayıt Yok
Aktaş, Ö. (2023) "Dıana E. Hess", Kitap: YURTDIŞINDA TARIH EĞİTİMİ, Türkiye : İBER AKADEMİ  
Aktaş, Ö., Aslan, H. (2023) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN TARİHİ METİNLERİ GÖRSELLEŞTİRME BECERİLERİ", Kitap: TARİH EĞİTİMİNDE BİR EKOL: PROF. DR. MUSTAFA SAFRAN'A ARMAĞAN, Türkiye : BERİKAN YAYINEVİ  
Aktaş, Ö., Aslan, H. (2022) "Türkmenistan Tarih Ders Kitapları Üzerine İnceleme", Kitap: Türk Dünyası Yolunda Bir Ömür Prof. Dr. Mehmet ŞAHİNGÖZ’e Armağan, Türkiye : Berikan Yayınevi  
Aktaş, Ö., İsayev, H., Aslan, H. (2022) "Rusya Tarih Ders Kitaplarında İsyanlar", Kitap: Bir Ömür Tarihle Yaşamak: Prof. Dr. Refik TURAN, Türkiye : Berikan Yayınevi  
Aktaş, Ö., Şahin, A.N.E. (2021) "Sosyal Bilgilerde Barış Eğitimi", Kitap: Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı, : Pegem Yayınevi  
Aktaş, Ö., Altaş, S. (2021) "özel yetenekli çocukların eğitiminde tarih öğretimi", Kitap: kuramdan uygulamaya Ortaokullar İçin Tarih Eğitimi, Türkiye : nobel  
Aktaş, Ö., Şahin, A.N.E. (2020) "Ticari Tarih Atlaslarının Değerlendirilmesi", Kitap: Tarih Yolunda Bir Ömür- Prof. Dr. Hale Sıvgın’a Armağan, Ankara : Gazi Kitabevi  
Aktaş, Ö. (2019) "Tarih Ders kitaplarında Rusya", Kitap: Tarih ders kitaplarında imajlar, Ankara/Türkiye : Pegem akademi  
Aktaş, Ö. (2015) "Savaşın ve Barışın Öğretmeni Toılstoy", Kitap: Bir Eğitimci Olarak Leo N Tolstoy ve Yasnaya Polyana Okulundaki Uygulamaları, Türkiye : Pegem Akademi  
Aktaş, Ö. (2014) "Tarih Derslerinde Savaş ve Antlaşma Konularının Öğretimi", Kitap: Tarih Nasıl Öğretilir, İstanbul/Türkiye : Yeni İnsan Yayınevi  
Aktaş, Ö. (2013) "Ortaöğretim Tarih Dersi Onuncu Sınıf Etkinlik Örnekleri", Kitap: Tarih Öğretmenlerine Aktif Tarih Ortamı İçin 100 Etkinlik, Türkiye : Pegem  
Aktaş, Ö., Sungur, H. (2012) "İspanya Yasımı Tutacak mısınız?", Kitap: Yenilikçi Tarih Öğretimi Etkinlik Örnekleri, Türkiye : Harf  
Belenli, T., Avaroğulları, A.K., Safran, M., Şimşek, A., Merey, Z., Pamuk, A., Doğanay, A., Yelken, T., Demircioğlu, İ.H., Dinç, E., Öztürk, M., Berk, N.A., Dilek, D., Alabaş, R., Ata, B., Karabağ, Ş.G., Gültekin, F., Dilek, G., Doğan, Y., Akbaba, B., Sarı, İ., Işık, H., Bircan, T.Ş., Köksal, H., Altun, A., Özbaş, B.Ç., Öztaş, S., Kaymakcı, S., Çolak, K., Oruç, Ş., Akhan, N.E., Aktaş, Ö. (2011) "Tarih Öğretimi ve Çoklu Zeka Kuramı", Kitap: Tarih Nasıl Öğretilir? Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri, İstanbul/Türkiye : Yeni İnsan Yayınevi  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1 Tarih Nasıl Öğretilir? Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri 0 0 0 0 0 8 0 0 8
2 Evrensel Bir Değer Olarak Barış ve Barış Eğitiminin Tarihçesi 0 0 0 1 2 1 0 0 4
3 5 10 Sınıf Öğrencilerinin Savaş ve Barış Kavramına Yükledikleri Anlamların Resimler Yoluyla İncelenmesi 0 0 0 2 1 0 0 0 3
4 YÜKSEKÖĞRETİM PROGRAM ATLASI (2018) VERİLERİNE GÖRE TARİHBÖLÜMLERİNİN ve TARİH ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMLARININDEĞERLENDİRİLMESİ 0 0 0 0 1 2 0 0 3
5 A Research on the Visual Reading Skills of the Eighth Grade Students 0 0 0 2 0 0 0 0 2
6 A STUDY ON TIME AND CHRONOLOGY PERCEPTIONS OF SEVENTH GRADE STUDENTS 0 0 0 1 0 1 0 0 2
7 Ortaöğretim Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Kadın İmajı 0 0 0 1 1 0 0 0 2
8 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Türk Kimliği Dost ve Düşman Ülke Algıları 0 0 0 0 1 1 0 0 2
9 Yabancı Dilden Türkçeye Çevrilen Savaşla İlgili Romanlara Bir Bakış 0 0 0 0 2 0 0 0 2
10 Bilgisayar oyunlarınıın saldırganlık düzeyi üzerindeki etkisinin incelenmesi 0 0 0 1 0 0 0 0 1
11 İspanya İç Savaşının Savaşı nın Sanat ve Edebi Ürünlere Yansıması 0 0 0 0 1 0 0 0 1
12 Kafkas Cephesi Harp Tarihi Müzesi Ziyaretçilerinin Müze Ziyaretlerine İlişkin Düşünceleri 0 0 0 1 0 0 0 0 1
13 Müze Uygulamasının Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisi 0 0 0 1 0 0 0 0 1
14 Osmanlı Devleti nden Türkiye Cumhuriyeti ne Tarih Ders Kitaplarında Rusya İmgesi 0 0 0 0 1 0 0 0 1
15 Savaş Ve Tarih 0 0 0 1 0 0 0 0 1
16 TARİH DERS KİTAPLARINDA SAVAŞ KONULARININ ANLATIMI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME 0 0 0 0 1 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kafkas Üniversitesi
2019 - 2023 9
Hurşit İsayev
-
2021 - 2024 5
Mustafa Safran
Gazi Üniversitesi
2011 - 2013 4
Kafkas Üniversitesi
2013 - 2019 3
Ayşegül Nihan Erol Şahin
Gazi Üniversitesi
2013 - 2021 3
Mehmet Şahingöz
Gazi Üniversitesi
2016 - 2018 2
S Dane
-
2002 - 2004 2
-
2023 1
Kafkas Üniversitesi
2019 1
-
2020 1
Ahmet Şimşek
İstanbul Üniversitesi
2011 1
Zihni Merey
Yüzüncü Yıl Üniversitesi
2011 1
Ahmet Doğanay
Çukurova Üniversitesi
2011 1
Tuğba Belenli
Gazi Üniversitesi
2011 1
Bahri Ata
Gazi Üniversitesi
2011 1
Tuba Şengül Bircan
Çankırı Karatekin Üniversitesi
2011 1
İbrahim Sarı
Dumlupınar Üniversitesi
2011 1
Ramazan Alabaş
Kastamonu Üniversitesi
2011 1
Neval Akça Berk
Çukurova Üniversitesi
2011 1
Hüseyin Köksal
Gazi Üniversitesi
2011 1
Şerifnaz Gülin Karabağ
Gazi Üniversitesi
2011 1
Muhammet Şahin
Gazi Üniversitesi
2013 1
Şahin Oruç
Yıldız Teknik Üniversitesi
2011 1
Banu Çulha Özbaş
Dokuz Eylül Üniversitesi
2011 1
Nadire Emel Akhan
Akdeniz Üniversitesi
2011 1
Serdar Erkan
Dicle Üniversitesi
2018 1
Akif Pamuk
Marmara Üniversitesi
2011 1
Mustafa Öztürk
Erciyes Üniversitesi
2011 1
İsmail Hakkı Demircioğlu
Karadeniz Teknik Üniversitesi
2011 1
Fatma Gültekin
Aksaray Üniversitesi
2011 1
Hasan Işık
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
2011 1
Hasan Sungur
Tunceli Üniversitesi
2012 1
Tuğba Yelken
Mersin Üniversitesi
2011 1
Adnan Altun
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
2011 1
Erkan Dinç
Uşak Üniversitesi
2011 1
Ayten Kiriş Avaroğulları
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
2011 1
Kerem Çolak
Karadeniz Teknik Üniversitesi
2011 1
Yasin Doğan
Adıyaman Üniversitesi
2011 1
Dursun Dilek
Sinop Üniversitesi
2011 1
Gülçin Dilek
Sinop Üniversitesi
2011 1
Bülent Akbaba
Gazi Üniversitesi
2011 1
Sezai Öztaş
Kırklareli Üniversitesi
2011 1
Selahattin Kaymakcı
Kastamonu Üniversitesi
2011 1
Hamza Keleş
Gazi Üniversitesi
2013 1
AR Erdogan
-
2002 1
C. Aydoner
-
2013 1
E Siktar
-
2004 1
E. Atasoy Aytis
-
2013 1
F Akcay
-
2004 1
H Timur
-
2004 1
I Adesida
-
004 1
JW Lee
-
004 1
K Altinkaynak
-
2004 1
K Gumustekin
-
2004 1
L. Akca
-
2013 1
M Gul
-
2004 1
M Özdikici
-
2002 1
MD Aydin
-
2002 1
N Oztasan
-
2004 1
RS Schwindt
-
004 1
S Akar
-
2004 1
S Keles
-
2004 1
S Taysi
-
2004 1
S. C. Ayaz
-
2013 1
S. Dagli
-
2013 1
Sedat Altaş
-
2021 1
Selçuk Engin Durak
-
2021 1
Şeyda Marancı
-
2018 1
V Kumar
-
004 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
280.
78449 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
149.
9456 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
6.
33 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78449
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9456
YÖKSİS Bilim Alanı Tarih Eğitimi 33
Anahtar Kelimeler Tarih Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 105 5 10 30 100 70 185 85 95 15
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 366 . 496 . 537 . 515 . 446 . 460 . 442 . 538 . 510 . 280 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 224 . 345 . 343 . 319 . 240 . 262 . 216 . 288 . 292 . 149 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 6 . 27 . 21 . 15 . 11 . 14 . 7 . 15 . 12 . 6 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 5 1 1 2 5 3 8 3 3 1
Toplam Makale 4 0 0 2 4 2 6 0 1 1
Toplam Kitap 1 0 0 0 1 1 2 2 2 0
Toplam Bildiri 0 1 1 0 0 0 0 1 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 2 0 0 1 0 1 4 0 1 1
Makale (Ulusal) 2 0 0 1 4 1 2 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 1 0 0 0 1 1 2 2 2 0
Bildiri (Uluslararası) 0 1 1 0 0 0 0 1 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri