Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Tarih Eğitimi (Dr), 2007, 2012 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Tarih (Yl) (Tezli), 2004, 2006 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 1999, 2004 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Tarih Eğitimi (Dr), 2007, 2012 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Tarih (Yl) (Tezli), 2004, 2006 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 1999, 2004 |
Özgür AKTAŞ, Yüksek Lisans, Cumhuriyet devri tarih ders kitaplarında Rusya imgesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Tarih Ana Bilim Dalı, 2006 |
İngilizce, KPDS, 55, Güz, 2011 |
İngilizce, KPDS, 67, Bahar, 2011 |
İngilizce, KPDS, 67, Güz, 2010 |
İngilizce, ÜDS, 72, Bahar, 2007 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Tarih Eğitimi |
2021-2021, Profesör, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Sosyal Bilimler Eğitimi, Türkiye |
Kayıt Yok |
Fethullah İnan, Yüksek Lisans, 7. sınıf öğrencilerinin tarihsel zaman anlayışına yönelik görüşleri, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Meltem Demirci, Yüksek Lisans, 2017 sosyal bilgiler öğretim programının sosyal bilgiler ve sınıf öğretmenlerinin görüşlerine göre değerlendirilmesi (Kars ili örneği), Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Selçuk Engin Durak, Yüksek Lisans, Kars Müzesindeki eserler yoluyla 7. sınıf öğrencilerinin zaman ve kronoloji algılarını ölçme, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Şeyda Marancı, Yüksek Lisans, Fotoğraflarla 7.sınıf öğrencilerinin tarihsel zaman algısı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Mehmet Kadir Batmaca, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde yer alan değerlerin öğretimine ilişkin görüşleri, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
2021-2022, Topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
2021-2022, Bilim teknoloji ve Toplum, Lisans |
2021-2022, karakter ve değer eğitimi, Lisans |
2021-2022, sanat ve müze eğitimi, Lisans |
2021-2022, Osmanlı Tarihi 2, Lisans |
2021-2022, öğretmenlik uygulaması, Lisans |
2021-2022, bilim tarihi ve felsefesi, Lisans |
2021-2022, Osmanlı Tarihi 1, Lisans |
2021-2022, ortaçağ tarihi, Lisans |
2020-2021, okul deneyimi, Lisans |
2020-2021, osmanlı tarihi ve uygarlığı, Lisans |
2020-2021, bilim tarihi ve felsefesi, Lisans |
2020-2021, Osmanlı Tarihi 1, Lisans |
2020-2021, Ortaçağ Tarihi, Lisans |
2020-2021, alan çalışması, Lisans |
2020-2021, ortaçağ tarihi, Lisans |
2020-2021, öğretmenlik uygulaması, Lisans |
2020-2021, Osmanlı Tarihi 2, Lisans |
2020-2021, Bilim, Teknoloji ve Toplum, Lisans |
2020-2021, Topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
2019-2020, öğretmenlik uygulaması, Lisans |
2019-2020, alan çalışması, Lisans |
2019-2020, osmanlı tarihi ve uygarlığı II, Lisans |
2019-2020, Bilim, Teknoloji ve Toplum, Lisans |
2019-2020, Topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
2019-2020, ortaçağ tarihi, Lisans |
2019-2020, Vatandaşlık Eğitimi, Lisans |
2019-2020, okul deneyimi, Lisans |
2019-2020, Topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
2019-2020, osmanlı tarihi ve uygarlığı, Lisans |
2019-2020, ortaçağ tarihi, Lisans |
2019-2020, Türk eğitim tarihi, Yüksek Lisans |
2018-2019, öğretmenlik uygulaması, Lisans |
2018-2019, osmanlı tarihi ve uygarlığı II, Lisans |
2018-2019, Bilim teknoloji ve sosyal değişme, Lisans |
2018-2019, ortaçağ tarihi, Lisans |
2018-2019, öğretmenlik uygulaması, Lisans |
2018-2019, özel öğretim yöntemleri, Yüksek Lisans |
2018-2019, okul deneyimi, Lisans |
2018-2019, Topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
2018-2019, osmanlı tarihi ve uygarlığı, Lisans |
2017-2018, uygarlık tarihi, Lisans |
2017-2018, Bilim teknoloji ve sosyal değişme, Lisans |
2017-2018, Vatandaşlık Eğitimi, Lisans |
2017-2018, Atatürk İlkeleri ve İnkılap tarihi I, Lisans |
2017-2018, okul deneyimi, Lisans |
2017-2018, Osmanlı Tarihi ve Uygarlığı, Lisans |
2016-2017, Çağdaş Dünya Tarihi, Lisans |
2016-2017, Yenileşme Tarihi, Lisans |
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ (FORMASYON), Lisans |
2016-2017, OSMANLI TARİHİ, Lisans |
2016-2017, ORTAÇAĞ TARİHİ, Lisans |
2015-2016, Ortaçağ Tarihi, Lisans |
2015-2016, Çağdaş Dünya Tarihi, Lisans |
2015-2016, Sosyal Bilgilerde Müze eğitimi, Lisans |
2015-2016, Özel Öğretim Yöntemleri (Formasyon), Lisans |
2015-2016, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2015-2016, Osmanlı Tarihi ve Uygarlığı I, Lisans |
2014-2015, Sosyal Bilgiler Konu Alanı Ders Kitabı İncelemeleri, Yüksek Lisans |
2014-2015, Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2014-2015, Özel Öğretim Yöntemleri (formasyon), Lisans |
2014-2015, Osmalı Tarihi, Lisans |
2014-2015, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme, Lisans |
2013-2014, Sosyal Bilgiler Konu Alanı Ders Kitabı İncelemeleri, Yüksek Lisans |
2013-2014, Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2013-2014, Osmanlı Tarihi, Lisans |
2013-2014, Bilim Teknoloji ve Sosyal Değişme, Lisans |
2013-2014, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
AKTAŞ, Ö., İsayev, H. (2024) "Altıncı sınıf Rusya tarih ders kitaplarına göre Rus kimliğinin oluşmasında edebiyat ve kültürün katkısı", Ardahan Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6 (0) pp. 86-91 DOI |
İsayev, H., DEMIANIUK, A., AKTAŞ, Ö. (2023) "RUSSIAN-TURKISH WAR 1877‒1878 IN THE CONTEXT OF SONGS AND POEMS", Rusya Arastirmalari Dergisi, (9) pp. 157-178 [TR Dizin] DOI |
AKTAŞ, Ö., İsayev, H. (2021) "Rusya Tarihi Ders Kitaplarında Toplumsal Yaşam", GEFAD, 41 (3) pp. 2095-2126 [TR Dizin] Link |
ASLAN, H., AKTAŞ, Ö. (2021) "Türkiye Yükseköğretim Sisteminde Öğrenim Gören Türkmenistanlı Öğrencilerin Tarih, Kimlik ve Eğitim Algıları", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8 (3) pp. 720-737 [TR Dizin] Link DOI |
AKTAŞ, Ö., ASLAN, H. (2021) "A Research on the Visual Reading Skills of the Eighth Grade Students", International Online Journal of Educational Sciences, 13 (3) pp. 791-809 Link DOI |
AKTAŞ, Ö., Durak, S.E. (2021) "A STUDY ON TIME AND CHRONOLOGY PERCEPTIONS OF SEVENTH GRADE STUDENTS", International Journal of Eurasian Education and Culture, 6 (0) DOI |
AKTAŞ, Ö., İsayev, H. (2021) "Rusya Tarihi Ders Kitaplarında Türkler ve Moğollarla İlgili Okuma Parçaları", Sinerji Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 1 (1) pp. 78-90 Link |
AKTAŞ, Ö. (2021) "TURKS AND MONGOLS IN RUSSIAN HISTORY TEXTBOOKS", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 6 (0) DOI |
AKTAŞ, Ö. (2020) "ORTAÖĞRETİM TARİH ÖĞRETİM PROGRAMLARINA İLİŞKİNÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, (64) pp. 69-80 [TR Dizin] |
AKTAŞ, Ö., Elyıldırım, Ü.Y., ASLAN, H. (2020) "Müze Uygulamasının Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisi", Journal of Children's Rights and Education, 1 (1) pp. 25-35 DOI |
ASLAN, H., AKTAŞ, Ö. (2019) "Kafkas Cephesi Harp Tarihi Müzesi Ziyaretçilerinin Müze Ziyaretlerine İlişkin Düşünceleri", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 39 (3) pp. 1775-1796 [TR Dizin] Link |
AKTAŞ, Ö., AKTAŞ, D. (2019) "YÜKSEKÖĞRETİM PROGRAM ATLASI (2018) VERİLERİNE GÖRE TARİHBÖLÜMLERİNİN ve TARİH ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMLARININDEĞERLENDİRİLMESİ", TUHED, (8) pp. 476-498 [TR Dizin] DOI |
ÖZMEN, A., AKTAŞ, Ö. (2019) "Bilgisayar oyunlarınıın saldırganlık düzeyi üzerindeki etkisinin incelenmesi", Milli Eğitim, (222) pp. 213-232 |
AKTAŞ, Ö. (2019) "Azerbaycan Tarihi Ders Kitaplarının Değerlendirilmesi", Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 0 (19) [TR Dizin] |
AKTAŞ, Ö., Marancı, Ş. (2018) "Fotoğraflarla yedinci sınıf öğrencilerinin tarihsel zaman algısı", Milli Eğitim, (219) [TR Dizin] |
AKTAŞ, Ö., Erkan, S., Şahingöz, M. (2018) "TARİH BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN AİLE TARİHİ ÖĞRETİMİ ÖNEMİ ÜZERİNE GÖRÜŞLERİNİN İÇERİK ANALİZİ", Turkish History Education Journal, 7 (1) pp. 1-16 [TR Dizin] Link |
AKTAŞ, Ö. (2015) "War and peace in the pictures drawn by the students of a fine arts high school", Educational Research and Reviews, (0) pp. 1080-1087 DOI |
AKTAŞ, Ö. (2015) "5 10 Sınıf Öğrencilerinin Savaş ve Barış Kavramına Yükledikleri Anlamların Resimler Yoluyla İncelenmesi", Tuhed, (0) |
AKTAŞ, Ö. (2015) "Öğrencilerin Çizimlerinde Savaş ve Barış", Journal of Turkish Studies, 10 (0) pp. 97-97 [TR Dizin] Link DOI |
AKTAŞ, Ö. (2015) "Tarih Derslerinde Yararlanılabilecek Savaş Filmleri Üzerine Bir Değerlendirme", Kütahya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (43) pp. 126-132 [TR Dizin] |
AKTAŞ, Ö. (2014) "Türk Denizcilik Tarihi Öğretiminde Kullanılabilecek Romanlar Üzerine Bir Değerlendirme", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (28) pp. 39-56 |
AKTAŞ, Ö. (2014) "ABD Tarih Ders Kitaplarında Savaşların Anlatım Tarzı Üzerine Bir Değerlendirme", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 11 (27) pp. 187-201 [TR Dizin] |
AKTAŞ, Ö. (2014) "İspanya İç Savaşının Savaşı nın Sanat ve Edebi Ürünlere Yansıması", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, (2) pp. 295-314 [TR Dizin] |
AKTAŞ, Ö. (2014) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Barış ve Savaş Kavramına Yönelik Görüşleri1", Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, (6) pp. 65-124 |
AKTAŞ, Ö., ÖZMEN, A. (2014) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Kadın İmajı", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (27) pp. 76-94 |
AKTAŞ, Ö. (2014) "Üniversite Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Çağdaş Dünya Tarihi Konularının Tarihsel Önemi", Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 4 (1) pp. 7-23 |
AKTAŞ, Ö., ÖZMEN, A. (2013) "Savaş Kavramı Üzerine Üniversite Öğrencilerinin Görüşleri", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 17 (1) pp. 37-57 [TR Dizin] |
AKTAŞ, Ö. (2013) "Ortaöğretim Tarih Ders Kitaplarında Yer Alan Barış ve AntlaşmalarÜzerine Bir Değerlendirme", TUHED, 2 (2) pp. 78-107 |
AKTAŞ, Ö. (2013) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Türk Kimliği Dost ve Düşman Ülke Algıları", Ekev Akademi Dergisi, 17 (57) pp. 183-208 |
Keleş, H., Şahin, M., AKTAŞ, Ö., Erol, A.N. (2013) "Tarih Öğretmen Adaylarının Türk Denizcilik Tarihi İle İlgili Olayların Önemine İlişkin Düşünceleri", Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (4) pp. 1575-1592 [TR Dizin] Link |
AKTAŞ, Ö., Safran, M. (2013) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Savaş Ve Barış Kavramı İle İlgili Düşüncelerinin Çeşitli Değişkenler Açıs", Journal of Turkish Studies, 8 (0) pp. 1587-1619 Link DOI |
AKTAŞ, Ö., Safran, M. (2013) "Evrensel Bir Değer Olarak Barış ve Barış Eğitiminin Tarihçesi", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 17 (2) pp. 131-150 [TR Dizin] |
AKTAŞ, Ö. (2013) "Turgut Reis Image in the Novels Related to Turkish Naval History", PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 0 (34) pp. 157-167 [ESCI] DOI |
AKTAŞ, Ö. (2013) "Yabancı Dilden Türkçeye Çevrilen Savaşla İlgili Romanlara Bir Bakış", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (11) pp. 43-62 |
Ayaz, S.C., AKTAŞ, Ö., Dagli, S., Aydoner, C., Aytis, E.A., Akca, L. (2013) "Pollution loads and surface water quality in the Kizilirmak Basin, Turkey", DESALINATION AND WATER TREATMENT, 51 (7) pp. 1533-1542 [ESCI] DOI |
AKTAŞ, Ö. (2013) "Osmanlı Devleti nden Türkiye Cumhuriyeti ne Tarih Ders Kitaplarında Rusya İmgesi", Milli Eğitim Dergisi, 42 (199) pp. 186-206 [TR Dizin] |
AKTAŞ, Ö. (2013) "TARİH DERS KİTAPLARINDA SAVAŞ KONULARININ ANLATIMI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstititüsü Dergisi, 6 (14) pp. 69-106 |
AKTAŞ, Ö. (2013) "Türk Denizcilik Tarihi İle İlgili Romanlarda Turgut Reis İmajı", Pamukkale University Journal of Education, 2 (34) pp. 157-167 [TR Dizin] Link DOI |
AKTAŞ, Ö. (2012) "Propaganda Posterlerinde Savaş ve Barış Temasının İşlenişi Üzerine Öğrenci Görüşleri", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32 (2) pp. 282-309 |
Safran, M., AKTAŞ, Ö. (2012) "Savaş Ve Tarih", Millî Eğitim Dergisi, 41 (196) pp. 246-257 [TR Dizin] |
AKTAŞ, Ö. (2011) "ABD de Ticari Amaçla Yayımlanan Hikâyelerdeki Savaş ve Barış Teması Üzerine Bir İnceleme", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1 (1) pp. 165-185 |
AKTAŞ, Ö. (2009) "Demokrat Parti Dönemi Sovyetler Birliği ve ABD İle İlişkilerin Cumhuriyet Dönemi Tarih Ders Kitaplarına Yansıması", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29 (0) pp. 1582-1603 |
Oztasan, N., Taysi, S., Gumustekin, K., Altinkaynak, K., AKTAŞ, Ö., Timur, H., Siktar, E., Keles, S., Akar, S., Akcay, F., Dane, S., Gul, M. (2004) "Endurance training attenuates exercise-induced oxidative stress in erythrocytes in rat", EUROPEAN JOURNAL OF APPLIED PHYSIOLOGY, 91 (5) pp. 622-627 [ESCI] DOI |
Schwindt, R., Kumar, V., AKTAŞ, Ö., Lee, J., Adesida, I. (2004) "Temperature-dependence of a GaN-based HEMT monolithic X-band low noise amplifier", 2004 IEEE CSIC SYMPOSIUM, TECHNICAL DIGEST 2004, 0 (0) pp. 201-203 DOI |
Erdogan, A., Özdikici, M., Aydin, M., AKTAŞ, Ö., Dane, S. (2002) "Right and left visual cortex areas in healthy subjects with right- and left-eye dominance", INTERNATIONAL JOURNAL OF NEUROSCIENCE, 112 (5) pp. 517-523 [ESCI] DOI |
AKTAŞ, Ö., ASLAN, H. (2022) "Üniversite Öğrencilerinin Tarihi Metinleri Görselleştirme Becerileri", 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu , İzmir, Türkiye, (Mayıs 2022) |
AKTAŞ, Ö., ASLAN, H. (2019) "Sovyet Savaş Propaganda Posterlerinin Görsel Açıdan Analizi", 100. Yılında Sovyet İhtilali Gelişimi ve Bölgesel Etkileri , (pp. 683-696), Kars, Türkiye, (Kasım 2019) |
Şahingöz, M., AKTAŞ, Ö. (2016) "Aile Tarihi Öğretimi Neden Önemlidir", IV. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (Ağustos 2016) |
AKTAŞ, Ö. (2011) "Barışçı Bir Amaç İçin Kurulmuş Entegre Okullar İrlanda ve İsrail Örnekleri", 5. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi KOngresi , (pp. 351-354), Ankara, Türkiye, (Aralık 2011) |
Kayıt Yok |
AKTAŞ, Ö., ASLAN, H. (2023) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN TARİHİ METİNLERİ GÖRSELLEŞTİRME BECERİLERİ", Kitap: TARİH EĞİTİMİNDE BİR EKOL: PROF. DR. MUSTAFA SAFRAN'A ARMAĞAN, Türkiye : BERİKAN YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 629 / 842, ISBN: 978-625-6591-34-9 |
AKTAŞ, Ö. (2023) "Dıana E. Hess", Kitap: YURTDIŞINDA TARIH EĞİTİMİ, Türkiye : İBER AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 2243 / 254, ISBN: 978-625-6491-59-5 |
AKTAŞ, Ö., İsayev, H., ASLAN, H. (2022) "Rusya Tarih Ders Kitaplarında İsyanlar", Kitap: Bir Ömür Tarihle Yaşamak: Prof. Dr. Refik TURAN, Türkiye : Berikan Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 35 / 44, ISBN: 978-625-8365-86-3 |
AKTAŞ, Ö., ASLAN, H. (2022) "Türkmenistan Tarih Ders Kitapları Üzerine İnceleme", Kitap: Türk Dünyası Yolunda Bir Ömür Prof. Dr. Mehmet ŞAHİNGÖZ’e Armağan, Türkiye : Berikan Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 65 / 74, ISBN: 978-625-8365-85-6 |
AKTAŞ, Ö., Altaş, S. (2021) "özel yetenekli çocukların eğitiminde tarih öğretimi", Kitap: kuramdan uygulamaya Ortaokullar İçin Tarih Eğitimi, Türkiye : nobel, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-439-779-0 |
AKTAŞ, Ö., Şahin, A.N.E. (2021) "Sosyal Bilgilerde Barış Eğitimi", Kitap: Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı, : Pegem Yayınevi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-80060-2-7 |
AKTAŞ, Ö., Şahin, A.N.E. (2020) "Ticari Tarih Atlaslarının Değerlendirilmesi", Kitap: Tarih Yolunda Bir Ömür- Prof. Dr. Hale Sıvgın’a Armağan, Ankara : Gazi Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 1175 / 1193, ISBN: 978-625-7911-02-3 |
AKTAŞ, Ö. (2019) "Tarih Ders kitaplarında Rusya", Kitap: Tarih ders kitaplarında imajlar, Ankara/Türkiye : Pegem akademi, Bölüm Sayfaları: 239 / 256, ISBN: 978-605-037-054-6 |
AKTAŞ, Ö. (2015) "Savaşın ve Barışın Öğretmeni Toılstoy", Kitap: Bir Eğitimci Olarak Leo N Tolstoy ve Yasnaya Polyana Okulundaki Uygulamaları, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 99 / 114, |
AKTAŞ, Ö. (2014) "Tarih Derslerinde Savaş ve Antlaşma Konularının Öğretimi", Kitap: Tarih Nasıl Öğretilir, İstanbul/Türkiye : Yeni İnsan Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 400 / 406, |
AKTAŞ, Ö. (2013) "Ortaöğretim Tarih Dersi Onuncu Sınıf Etkinlik Örnekleri", Kitap: Tarih Öğretmenlerine Aktif Tarih Ortamı İçin 100 Etkinlik, Türkiye : Pegem, Bölüm Sayfaları: 37 / , ISBN: 978-605-364-490-3 |
AKTAŞ, Ö., Sungur, H. (2012) "İspanya Yasımı Tutacak mısınız?", Kitap: Yenilikçi Tarih Öğretimi Etkinlik Örnekleri, Türkiye : Harf, Bölüm Sayfaları: 75 / 88, |
Belenli, T., Avaroğulları, A.K., Safran, M., Şimşek, A., Merey, Z., Pamuk, A., Doğanay, A., Yelken, T., Demircioğlu, İ.H., Dinç, E., Öztürk, M., Berk, N.A., Dilek, D., Alabaş, R., Ata, B., Karabağ, Ş.G., Gültekin, F., Dilek, G., Doğan, Y., Akbaba, B., Sarı, İ., Işık, H., Bircan, T.Ş., Köksal, H., Altun, A., Özbaş, B.Ç., Öztaş, S., Kaymakcı, S., Çolak, K., Oruç, Ş., Akhan, N.E., AKTAŞ, Ö. (2011) "Tarih Öğretimi ve Çoklu Zeka Kuramı", Kitap: Tarih Nasıl Öğretilir? Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri, İstanbul/Türkiye : Yeni İnsan Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 54 / 62, ISBN: 978-605-5895-15-0 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kafkas Üniversitesi
|
2019 - 2023 | 9 |
Hurşit İsayev
-
|
2021 - 2024 | 5 |
Mustafa Safran
Gazi Üniversitesi
|
2011 - 2013 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2013 - 2019 | 3 |
Ayşegül Nihan Erol Şahin
Gazi Üniversitesi
|
2013 - 2021 | 3 |
Mehmet Şahingöz
Gazi Üniversitesi
|
2016 - 2018 | 2 |
S Dane
-
|
2002 - 2004 | 2 |
-
|
2023 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Ümit Yaşar Elyıldırım
-
|
2020 | 1 |
Ahmet Şimşek
İstanbul Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Zihni Merey
Yüzüncü Yıl Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Ahmet Doğanay
Çukurova Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Tuğba Belenli
Gazi Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Bahri Ata
Gazi Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Tuba Şengül Bircan
Çankırı Karatekin Üniversitesi
|
2011 | 1 |
İbrahim Sarı
Dumlupınar Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Ramazan Alabaş
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Neval Akça Berk
Çukurova Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Hüseyin Köksal
Gazi Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Şerifnaz Gülin Karabağ
Gazi Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Muhammet Şahin
Gazi Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Şahin Oruç
Yıldız Teknik Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Banu Çulha Özbaş
Dokuz Eylül Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Nadire Emel Akhan
Akdeniz Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Serdar Erkan
Dicle Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Akif Pamuk
Marmara Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Mustafa Öztürk
Erciyes Üniversitesi
|
2011 | 1 |
İsmail Hakkı Demircioğlu
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Fatma Gültekin
Aksaray Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Hasan Işık
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Hasan Sungur
Tunceli Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Tuğba Yelken
Mersin Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Adnan Altun
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Erkan Dinç
Uşak Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Ayten Kiriş Avaroğulları
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Kerem Çolak
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Yasin Doğan
Adıyaman Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Dursun Dilek
Sinop Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Gülçin Dilek
Sinop Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Bülent Akbaba
Gazi Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Sezai Öztaş
Kırklareli Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Selahattin Kaymakcı
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Hamza Keleş
Gazi Üniversitesi
|
2013 | 1 |
AR Erdogan
-
|
2002 | 1 |
C. Aydoner
-
|
2013 | 1 |
E Siktar
-
|
2004 | 1 |
E. Atasoy Aytis
-
|
2013 | 1 |
F Akcay
-
|
2004 | 1 |
H Timur
-
|
2004 | 1 |
I Adesida
-
|
2004 | 1 |
JW Lee
-
|
2004 | 1 |
K Altinkaynak
-
|
2004 | 1 |
K Gumustekin
-
|
2004 | 1 |
L. Akca
-
|
2013 | 1 |
M Gul
-
|
2004 | 1 |
M Özdikici
-
|
2002 | 1 |
MD Aydin
-
|
2002 | 1 |
N Oztasan
-
|
2004 | 1 |
RS Schwindt
-
|
2004 | 1 |
S Akar
-
|
2004 | 1 |
S Keles
-
|
2004 | 1 |
S Taysi
-
|
2004 | 1 |
S. C. Ayaz
-
|
2013 | 1 |
S. Dagli
-
|
2013 | 1 |
Sedat Altaş
-
|
2021 | 1 |
Selçuk Engin Durak
-
|
2021 | 1 |
Şeyda Marancı
-
|
2018 | 1 |
V Kumar
-
|
2004 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Tarih Eğitimi | 33 |
Anahtar Kelimeler | Tarih Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 105 | 5 | 10 | 30 | 100 | 70 | 185 | 85 | 95 | 15 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 367 . | 501 . | 537 . | 516 . | 441 . | 460 . | 443 . | 540 . | 515 . | 402 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 220 . | 343 . | 343 . | 316 . | 237 . | 260 . | 218 . | 288 . | 290 . | 232 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 6 . | 27 . | 21 . | 15 . | 10 . | 15 . | 6 . | 15 . | 12 . | 8 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 5 | 1 | 1 | 2 | 5 | 3 | 8 | 3 | 3 | 1 |
Toplam Makale | 4 | 0 | 0 | 2 | 4 | 2 | 6 | 0 | 1 | 1 |
Toplam Kitap | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 4 | 0 | 1 | 1 |
Makale (Ulusal) | 2 | 0 | 0 | 1 | 4 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |